Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

jakie kolumny do yamahy

Autor: Tomasz
Data: 15 Cze 2006
Witam
Posiadam wzmacniacz yamahy ax 550.
Szukam kolumn do tego wzmaka.
Słucham muzyki w stylu porcupine tree i tym podobnego
rocka progresywnego czy jak to mozna nazwac.
Od czasu do czasu nie pogardze mocniejszym rockiem i metalem.
Jazzu za duzo nie slucham ze wzgledu iz muzyka zazwyczaj gra w tle
jakis zajec a jazz troche potrafi przymulic czasem.Disco naprawde
sporadycznie.Poradzcie co wybrac w granicach 1000zl.
Moze ae evo one?Myślałem o kef q1 ale one chyba zagrają zaciepło
chodź być moze yamahy grają ostro wiec ocieplenie dało by pozytywny
skutek?Z góry dzieki i pozdrawiam

Re: jakie kolumny do yamahy

Autor: Gregor
Data: 20 Cze 2006

Użytkownik "Tomasz" <Tomi@białystok.nospam.pl> napisał w wiadomości
> Witam > Posiadam wzmacniacz yamahy ax 550. > Szukam kolumn do tego wzmaka.
ja mam do niego podpiete Wharfedale 9.1 i jestem zadowolony, ale slucham raczej wlasnie przede wszystkim jazzu :) choć imo do rocka tez sie nadają. W ogóle jestem bardzo zadowolony z tego zestawu pozdr grzegorz

Re: jakie kolumny do yamahy

Autor: audioslawek(at)vp.pl
Data: 24 Cze 2006
> Witam > Posiadam wzmacniacz yamahy ax 550. > Szukam kolumn do tego wzmaka. > Słucham muzyki w stylu porcupine tree i tym podobnego > rocka progresywnego czy jak to mozna nazwac. > Od czasu do czasu nie pogardze mocniejszym rockiem i metalem. > Jazzu za duzo nie slucham ze wzgledu iz muzyka zazwyczaj gra w tle > jakis zajec a jazz troche potrafi przymulic czasem.Disco naprawde > sporadycznie.Poradzcie co wybrac w granicach 1000zl. > Moze ae evo one?Myślałem o kef q1 ale one chyba zagrają zaciepło > chodź być moze yamahy grają ostro wiec ocieplenie dało by pozytywny > skutek?Z góry dzieki i pozdrawiam > > > witam
A ja mam propozycje następującą .................. wysyłam dwie paray kolumn na odsłuch do Ciebie do domu (płacisz równowartość) Ae evolution 1 i Kefy q-1 i sam zdecydujesz która para jest odpowiedniejsza po odsłuchu jedna para wraca do mnie a ja odsłyłam gotówkę ;-) sprawa załatwiona w 3-4 dni i po bólu zajrzyj na http//:www.planus.pl/sklep pozdrawiam Sławek