Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Co to za siec, początek numeru 783?

Autor: sweet_lobo
Data: 20 Mar 2007
Witam, co to za siec gdy początek numery zaczyna się od 783? Jeżeli nie ma
takiej w polsce to to bedzie niemiecki numer tylko z jakiej sieci? :(

Re: Co to za siec, początek numeru 783?

Autor: sweet_lobo
Data: 20 Mar 2007
> Witam, co to za siec gdy początek numery zaczyna się od 783? Jeżeli nie ma > takiej w polsce to to bedzie niemiecki numer tylko z jakiej sieci? :(
Jezeli to polska to PLUS a jeżeli niemiecka to jaki operator?

Re: Co to za siec, początek numeru 783?

Autor: MarekM
Data: 20 Mar 2007
sweet_lobo pisze:

> Jezeli to polska to PLUS a jeżeli niemiecka to jaki operator?
Chyba że to 7833 - wówczas mBank Mobile. I jeszcze jest nikła szansa, że numer jest przeniesiony do innej sieci (sprawdź na stronach operatorów - są wyszukiwarki numerów przeniesionych). Marek

Re: Co to za siec, początek numeru 783?

Autor: frehar
Data: 20 Mar 2007
sweet_lobo napisał(a):
> [...]
Play -- Pozdrawiam

Re: Co to za siec, początek numeru 783?

Autor: KLF
Data: 21 Mar 2007

Użytkownik "frehar" :

> Play
Dziwne, takie numery występują w simplusie i mixplusie. To przyznane były by również PLAY?? -- klf

Re: Co to za siec, początek numeru 783?

Autor: MarekM
Data: 21 Mar 2007
KLF pisze:

> Dziwne, takie numery występują w simplusie i mixplusie.
oraz 7833 mBank Mobile, jak pisałem wcześniej.
> To przyznane były by również PLAY??
Nie, chyba że ktoś przeniósł numer. Play to 790-793. Marek