Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Mr.Jack
Data: 1 Kwi 2007
Znacie adres jakiegos programiku czy strony internetowej, gdzie bedzie mozna
podac paramtery wlasnego kompa i tenze programik wyliczy srednie zuzycie
pradu ?

Jacek "Mr.Jack" Sawicki http://www.motocykl.org http://www.motocykl.org/portfolio/mrjack_portfolio.rar

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Jacek Maciejewski
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Friednas
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: -
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Mr.Jack
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: (at)r2r
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: loli
Data: 1 Kwi 2007
> Innej metody za bardzo nie ma :)
Jest i to jeszcze lepsza :P. Wylaczasz wszystkie odbiorniki w domu, zostawiasz tylko komputer (lodowke tez wylaczasz :)) Patrzysz sobie na licznik pradu i liczysz czas w jakim przeleci czarny pasek no i juz masz zuzycie pradu.

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: (at)r2r
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: ethanak
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Tomek Banach
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: ethanak
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Tomek Banach
Data: 4 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Piotrr
Data: 1 Kwi 2007
> Znacie adres jakiegos programiku czy strony internetowej, gdzie bedzie > mozna podac paramtery wlasnego kompa i tenze programik wyliczy srednie > zuzycie pradu ?
http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp Duzy wybor sprzetow. Piotr

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Mr.Jack
Data: 1 Kwi 2007
Piotrr wrote:
> [...]
Wlasnie tego uzywalem i wyszlo mi ponad 270W, podejrzanie duzo.

Autor: Piotrr
Data: 1 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: sweet_lobo
Data: 3 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Piotrr
Data: 3 Kwi 2007

Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: korasq
Data: 1 Kwi 2007