Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: TS
Data: 9 Kwi 2007
Czy ktos wie jak wylaczyc monitor w laptopie (moze byc program jakis, moze
byc batch uruchamiany z pulpitu).
Chodzi o to, ze jak nic nie robie na laptopie to wlacza mi sie wygaszacz (co
jest ok) a po 20 min wylacza sie monitor (co tez jest ok). Czasem jednak od
razu chcialbym wylaczyc monitor, bez uruchamiania wygaszacza. Ktos wie jak
to zrobic?

pzdr,
TS.

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: Konrad Kosmowski
Data: 9 Kwi 2007
** TS wrote:

> Czy ktos wie jak wylaczyc monitor w laptopie (moze byc program jakis, > moze byc batch uruchamiany z pulpitu). Chodzi o to, ze jak nic nie > robie na laptopie to wlacza mi sie wygaszacz (co jest ok) a po 20 min > wylacza sie monitor (co tez jest ok). Czasem jednak od razu chcialbym > wylaczyc monitor, bez uruchamiania wygaszacza. Ktos wie jak to zrobic?
$ xset dpms force off
+ ' .-. . , * ) ) http://kosmosik.net/ . . '-' . kK

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: Artur Mariañski
Data: 9 Kwi 2007
Obywatel(ka) TS dnia 2007-04-09 doniósł(a), że:

> Czy ktos wie jak wylaczyc monitor w laptopie (moze byc program jakis, > moze byc batch uruchamiany z pulpitu). Chodzi o to, ze jak nic nie > robie na laptopie to wlacza mi sie wygaszacz (co jest ok) a po 20 min > wylacza sie monitor (co tez jest ok). Czasem jednak od razu chcialbym > wylaczyc monitor, bez uruchamiania wygaszacza. Ktos wie jak to zrobic?
A na pewnio Twoj notebook nie ma takiej funkcji uruchamianej z klawiatury (ktorys z klawiszy funkcyjnych) ? Czasami dziala też skorzystanie z funcji przelaczenia sie na zewnetrzny monitor, wtedy podstawowy sie wylacza, z tym ze nie zawsze jezeli nie ma podlaczonego zewnetrznego. Pozdrawiam
Artur Mariański

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: JoteR
Data: 9 Kwi 2007
"TS" napisał:

> Czy ktos wie jak wylaczyc monitor w laptopie
Fn + F11 JoteR

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: ss1
Data: 9 Kwi 2007
> Fn + F11 > > JoteR >
Fn +F6

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: N610c
Data: 9 Kwi 2007

Użytkownik "ss1" <ss1@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
to ja dorzucę Fn + F4 (chciałem przez to powiedzieć, że nie ma standardu ani uzgodnień między producentami)

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: Kafar
Data: 9 Kwi 2007
> to ja dorzucę Fn + F4 (chciałem przez to powiedzieć, że nie ma standardu
ani
> uzgodnień między producentami) >
U mnie Fn+D, co ciekawe działa tylko pod 98, w 2000 ani drgnie. Dell C610 Pozdrawiam

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: N610c
Data: 9 Kwi 2007

Użytkownik "TS" <tsapal@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos wie jak wylaczyc monitor w laptopie (moze byc program jakis, moze > byc batch uruchamiany z pulpitu). > Chodzi o to, ze jak nic nie robie na laptopie to wlacza mi sie wygaszacz > (co jest ok) a po 20 min wylacza sie monitor (co tez jest ok). Czasem > jednak od razu chcialbym wylaczyc monitor, bez uruchamiania wygaszacza. > Ktos wie jak to zrobic?
właśnie na comp.sys.laptops jest wątek na ten temat

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: PSYLO
Data: 9 Kwi 2007
TS napisał(a):
> Ktos wie jak > to zrobic?
Zamknąć pokrywę po wcześniejszym ustawieniu akcji w zarządzaniu energią "nic nie rób".
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl "Ludzie dzielą się na 10 kategorie: tych, którzy znają system dwójkowy i tych, którzy go nie znają."