Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: TS
Data: 9 Kwi 2007
Czy ktos wie jak wylaczyc monitor w laptopie (moze byc program jakis, moze
byc batch uruchamiany z pulpitu).
Chodzi o to, ze jak nic nie robie na laptopie to wlacza mi sie wygaszacz (co
jest ok) a po 20 min wylacza sie monitor (co tez jest ok). Czasem jednak od
razu chcialbym wylaczyc monitor, bez uruchamiania wygaszacza. Ktos wie jak
to zrobic?

pzdr,
TS.

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Autor: Konrad Kosmowski
Data: 9 Kwi 2007
** TS wrote:

> Czy ktos wie jak wylaczyc monitor w laptopie (moze byc program jakis, > moze byc batch uruchamiany z pulpitu). Chodzi o to, ze jak nic nie > robie na laptopie to wlacza mi sie wygaszacz (co jest ok) a po 20 min > wylacza sie monitor (co tez jest ok). Czasem jednak od razu chcialbym > wylaczyc monitor, bez uruchamiania wygaszacza. Ktos wie jak to zrobic?
$ xset dpms force off
+ ' .-. . , * ) ) http://kosmosik.net/ . . '-' . kK

Re: Jak wylaczyc monitor w laptopie

Data: 9 Kwi 2007