Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: maciejwi
Data: 19 Lip 2007
Cześć.
jak myślicie: jaką drukarkę kupić do firmy (sklepu) laserową głównie
faktury, paragony, potwierdzenia z banku.
Może być samsung 2010P? Co myślicie?
Dzięki z góry

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: Osadnik
Data: 19 Lip 2007
maciejwi pisze:
> Cześć. > jak myślicie: jaką drukarkę kupić do firmy (sklepu) laserową głównie > faktury, paragony, potwierdzenia z banku. > Może być samsung 2010P? Co myślicie?
Że może być wesoło z tonerem. Poszukaj na allegro czegoś używanego. A jak coś nowego to idź do skupu tonerów i zapytaj do której laserowej drukarki maja najtańsze tonery. Mozę nie beziesz wydrukowywac setek stron ale np 600zł na rok na same tonery może porazić. Ach, i jesli dawać klientom będziesz te wykaziki to drukuj nie na najtańszym papierze, on szybko żółknie a w przypadku lasera jeszcze fałduje sie.

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: Dawid
Data: 19 Lip 2007

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w
wiadomości news:f7ocgf$r57$2@nemesis.news.tpi.pl...
Witam Co to za bzdury? Tak tworzysz tylko plotki. Te tonery można regenerować, proszek na 3000 str. to wydatek 12 zł, toner to około 130 złhttp://www.allegro.pl/item214478096_toner_samsung_ml_2010_vision_tech_100_nowy.html Regenerowany toner to około 60 zł.Do prostych prac super drukarka i tania. Najlepsze sż fachowe porady :) Pozdrawiam

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: MadMan
Data: 19 Lip 2007
Dnia Thu, 19 Jul 2007 22:03:38 +0200, Dawid napisał(a):

> Te tonery można regenerować, proszek na 3000 str. to > wydatek 12 zł, toner to około 130
W porównaniu z 34 zł za proszek na 7000 stron to nie tak tanio. A dodając że toner z nowym bębnem kosztuje też około 130 zł i starcza na 9000 stron, to tym bardziej. Ceny dla materiałów dla LJ4/5/6.
Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: madman (at) jabber.aster.pl, Tlen: madman1985 ICQ: 398539334, AIM: dkarwot, GG: 2283138

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: Grzegorz Danowski
Data: 19 Lip 2007
"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message
> [...]
Hmm, to według Ciebie 34 zł za 7000 stron to mniej niż 12 zł za 3000 stron???
Pozdrawiam Grzegorz

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: MadMan
Data: 20 Lip 2007
Dnia Fri, 20 Jul 2007 00:00:48 +0200, Grzegorz Danowski napisał(a):

> Hmm, to według Ciebie 34 zł za 7000 stron to mniej niż 12 zł za 3000 > stron???
Nie, ale nie jest to żadne "supertanio".

Autor: Dawid
Data: 20 Lip 2007

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w
wiadomości
> [...]
A kto pisał o super tanio???????????? Niestety to Ty chciałeś się popisać, ale nie wyszło. Matura od Pana G wychodzi????? Druga sprawa, to odpisywałem na posta, gdzie podano fałszywe i zawyżone dane i nie pisałem,że podaję najniższe ceny. Pozdrawiam

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: MadMan
Data: 20 Lip 2007
Dnia Fri, 20 Jul 2007 18:07:54 +0200, Dawid napisał(a):

> A kto pisał o super tanio????????????
Nikt nie pisał. BTW rozwiązaniem Twojego problemu (zacinający się klawisz "/") będzie prawdopodobnie kupno nowej klawiatury bądź wyczyszczenie obecnej.

Autor: Sanctum Officium
Data: 19 Lip 2007
"maciejwi" <maciejwi@poczta.fm> wrote in message
> Cześć. > jak myślicie: jaką drukarkę kupić do firmy (sklepu) laserową głównie > faktury, paragony, potwierdzenia z banku. > Może być samsung 2010P? Co myślicie? > Dzięki z góry
Może HP LaserJet 1020 lub wyższe modele z tej serii. Bardzo tania w eksploatacji. Mamy dwie takie. Jedną 1012, drugą 1020. Cartridge (wkład z tonerem i wałekiem) do obydwu ten sam. Nowy kosztuje ze 220 zł, za regenracje płacimy 90 zł, czasem, co dwa albo 3 napełnienia więcej, bo do wymiany wałek i coś tam jeszcze. Starcza na około 3000 stron. Cartridge można bardzo wiele razy regenerować, części (wałek, jakieś uszczelki itp.) do niego są tanie i łatwo dostępne. Mamy "w obrocie" 4 tonery, które krążą po 2 drukarkach. Jeden cartridge kupiliśmy kiedyś regenerowany za 60 zł. MK

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: Andrzej
Data: 19 Lip 2007
Witam,
Mam pytanie. Czy drukarka HP 1020 nie marszczy i nie zagniata przy wydruku
kopert.
Miałem krótko Samsunga ML 2510 ale koperta po wydruku nie bardzo nadawała
sie do wysyłki z powodu nieestetycznych zagnieceń.
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Andrzej

Autor: Sanctum Officium
Data: 19 Lip 2007
"Andrzej" <drucker@wytnij.kiki.com.pl> wrote in message
> Witam, > Mam pytanie. Czy drukarka HP 1020 nie marszczy i nie zagniata przy wydruku > kopert. > Miałem krótko Samsunga ML 2510 ale koperta po wydruku nie bardzo nadawała > sie do wysyłki z powodu nieestetycznych zagnieceń. > Będę wdzięczny za odpowiedź. > Andrzej
Na 1012 drukowałem na kopertach ale raptem kilka razy. Nie było najmniejszych problemów. MK

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: Maciej Jurkiewicz
Data: 20 Lip 2007
Andrzej pisze:
> Witam, > Mam pytanie. Czy drukarka HP 1020 nie marszczy i nie zagniata przy wydruku > kopert. > Miałem krótko Samsunga ML 2510 ale koperta po wydruku nie bardzo nadawała > sie do wysyłki z powodu nieestetycznych zagnieceń. > Będę wdzięczny za odpowiedź. > Andrzej
Nie wiem jak to dokładnie jest z HP1020 ale na HP1015 w pracy na kopertach drukują nonstop i ładnie wszystko idzie, nie marszczą się koperty. Polecam drukarkę. pozdr. mj

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: Andrzej
Data: 20 Lip 2007
Bardzo dziękuję za informacje, mam nadzieję, że model HP1020 okaże się
równie sprawny jak HP 1012 i 1015 :-)).
Przesyłam pozdrowienia
Andrzej

Użytkownik "Maciej Jurkiewicz" <mj@USUNTOpwserver.dabrowa.pl> napisał w
wiadomości news:f7pk6k$hk3$1@atlantis.news.tpi.pl...

Autor: Sanctum Officium
Data: 20 Lip 2007
> Bardzo dziękuję za informacje, mam nadzieję, że model HP1020 okaże się > równie sprawny jak HP 1012 i 1015 :-)). > Przesyłam pozdrowienia > Andrzej
Może kup 1022, bo 1020 to teraz podstawowy, zubożony model. Nie ma przycisków kasujących i wznawiających drukowanie oraz słabsze oprogramowanie do instalacji na kompie. MK

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: Sanctum Officium
Data: 20 Lip 2007
"Maciej Jurkiewicz" <mj@USUNTOpwserver.dabrowa.pl> wrote in message
> [...]
1010, 1012, 1015, 1020 to praktycznie to samo. Różnią się detalami. MK

Re: jaka drukarka laserowa? (tania, do sklepu - fatkury itp)

Autor: Jestem go³y moja ma³a, mama forsy mi nie da³a
Data: 20 Lip 2007
>głównie > faktury,
Jeśli będzie dużo faktur i mają te faktury być w kilku kopiach to laser raczej odpada, tylko igła w takim przypadku zda egzamin Darek