Nie znalaz³e¶ tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróæ do strony grupy

brak polskiej czcionki w dosie

Autor: krzysiek
Data: 22 Sie 2007
Witam kupilem drukarrke hp laserjet 6p i podczas drukowanie z progeramu
dosowego nie ma polskich liter (wczesanij drukowalem z iglowki i byly)
podpowiedcie co moge zrobic
ps sciagnolkem sterowniki z hp ale nie ma w nich czcionki z polskimi
literami

Re: brak polskiej czcionki w dosie

Autor: SebOLO
Data: 22 Sie 2007

Re: brak polskiej czcionki w dosie

Autor: Wiktor S.
Data: 22 Sie 2007

Re: brak polskiej czcionki w dosie

Autor: Leon Mazurek
Data: 22 Sie 2007

Re: brak polskiej czcionki w dosie

Autor: krzysiek
Data: 23 Sie 2007

Re: brak polskiej czcionki w dosie

Autor: MC
Data: 23 Sie 2007

Re: brak polskiej czcionki w dosie

Autor: Wiktor S.
Data: 23 Sie 2007

Re: brak polskiej czcionki w dosie

Autor: jureq
Data: 23 Sie 2007
Dnia Thu, 23 Aug 2007 08:29:52 +0200, krzysiek napisał(a):

> no wlasnie w tym programie co sciagnolem sa do wyboru rozne strony kodowe > ale nie wiem jaka mam wybrac :(
Sprawdzić jaką miałeś ustawioną w igłówce i ustawić taką samą.