Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Punkty 5plus na doładowanie simplus - jak?

Autor: Rafa³
Data: 31 PaŸ 2007
Witam
Ponieważ Plus niechlujnie zrobił swoją super zintegrowaną i nieczytelną
stronę internetową, może ktoś podpowie jak wymienić punkty z 5plus na
doładowanie Simplus. Dawniej to było proste, google podpowiadało w razie
czego, a teraz linki prowadzą do starej strony 5plus czyli w kosmos.
Dzięki

Re: Punkty 5plus na doładowanie simplus - jak?

Autor: Krzysiek
Data: 1 Lis 2007
Użytkownik "Rafał" <wytnij-gilbert3(at)in-wieszco-teria.pl> napisał w
wiadomości news:1i60fvtg7vgdg.1mffx7nnt7z5q$.dlg(at)40tude.net...
> Witam > Ponieważ Plus niechlujnie zrobił swoją super zintegrowaną i nieczytelną > stronę internetową, może ktoś podpowie jak wymienić punkty z 5plus na > doładowanie Simplus. Dawniej to było proste, google podpowiadało w razie > czego, a teraz linki prowadzą do starej strony 5plus czyli w kosmos. > Dzięki
Kilka dni temu przyszło mi robic dokładnie to samo. Na portalu plus.pl oczywiscie tej informacji nie ma no bo i po co. Plus dba o to żeby abonamentowcy tracili przywileje (punkty) oraz dba o medialny wizerunek w ktorym ów portal to mistrzostwo świata. Informacja ta istniała kiedyś łatwo dostępna na stronie 5plus.pl w miejscu gdzie powinna istnieć, czyli tam gdzie opisywany jest sposób wymiany punktów na nagrody. Jesli sie uprzesz i przekopiesz stronę z FAQ to tam cos znajdziesz, bardzo enigmatycznie i z domysłami. składnia: W_nr.nagrody_nr.tel.zalilanego_szesc.oststnich.cyfr.nr.5.plus taki sms wysyłasz na nr 2626 wiem ze 5555 to zasilenie za 2000 pkt dające 50 zł, nr tel podajesz bez +48 W 5555 601xxxxxx YYYYYY w ten sposób zrobiłem i zadziałało
Krzysiek /\_____/\____/\___/\__/\_

Re: Punkty 5plus na doładowanie simplus - jak?

Autor: BAREK
Data: 1 Lis 2007

> Kilka dni temu przyszło mi robic dokładnie to samo. Na portalu plus.pl > oczywiscie tej informacji nie ma no bo i po co. Plus dba o to żeby > abonamentowcy tracili przywileje (punkty) oraz dba o medialny wizerunek > w ktorym ów portal to mistrzostwo świata.
No właśnie mi się niecały miesiąc temu przeterminowały o dwa dni! bony za punkty 5plus i nikt nie chciał ze mną rozmawiać o jakimś ich wskrzeszeniu, szkoda...
Bartek czyli Alien barek ( a ) plusnet kropka pl

Re: Punkty 5plus na doładowanie simplus - jak?

Autor: Slavekk
Data: 1 Lis 2007
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek(at)gdzies.w.polsce> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Rafał" <wytnij-gilbert3(at)in-wieszco-teria.pl> napisał w > wiadomości news:1i60fvtg7vgdg.1mffx7nnt7z5q$.dlg(at)40tude.net...
Kiedyś to siakoś smiesznie tłumaczyli, że to nie są nagrody do zamówienia przez internet więc nie ma ich w internetowym katalogu...;-)
> składnia: > W_nr.nagrody_nr.tel.zalilanego_szesc.oststnich.cyfr.nr.5.plus > > taki sms wysyłasz na nr 2626 > > wiem ze 5555 to zasilenie za 2000 pkt dające 50 zł, nr tel podajesz > bez +48 > > W 5555 601xxxxxx YYYYYY w ten sposób zrobiłem i zadziałało
analogicznie: W 5544 601xxxxxx YYYYYY to 30zł W 5566 601xxxxxx YYYYYY to 100zł Taki SMS kosztuje 1zł (chyba netto) Przy tych doładowaniach nie działają bonusy typu 60zł za 50zł itp. Sławek