Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Nagrywarka za nowa na plyty CD?

Autor: Bogdan
Data: 26 Sty 2008
Witam

Nowy komputer z plyta Asusa P5GC-MX/1333, nowa nagrywarka ASUS DRW-1814BLT
nie wykrywa plyt CD, CD audio takze, z DVD nie ma zadnego problemu,
zaktualizowalem firmware do 1.13 bez zmian.
System WinVista 64
Jakies sugestie?

Pozdrawiam

Re: Nagrywarka za nowa na plyty CD?

Autor: ikov
Data: 26 Sty 2008
Bogdan wrote:
> Witam > > Nowy komputer z plyta Asusa P5GC-MX/1333, nowa nagrywarka ASUS > DRW-1814BLT nie wykrywa plyt CD, CD audio takze, z DVD nie ma zadnego > problemu, zaktualizowalem firmware do 1.13 bez zmian. > System WinVista 64 > Jakies sugestie?
Wygląda mi to bardziej na uszkodzoną nagrywarkę - kupiłem dwa lata temu DVD-RW LG - o ile np. płyty CD czytało bez problemów, to miało problem z odczytaniem nawet tłoczonych DVD, nie mówiąc o nagrywaniu. Wymieniłem na Lite-On'a (który padł miesiąc przed końcem gwarancji - dostałem więc nowego :) Wydaje mi się że reklamacja pomoże.
# apt-get remove everything --purge