Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Wyłączenie poczty głosowej w ORANGE

Autor: Iwanski
Data: 19 Sie 2008
Witam jaki jest kod wyłaczenia
poczty głosowej w ORANGE?

Re: Wyłączenie poczty głosowej w ORANGE

Autor: Sander
Data: 19 Sie 2008
"Iwanski" <kmarci(at)poczta.onet.pl>
w news:g8e0a5$3ms$1(at)nemesis.news.neostrada.pl napisał(a):

> Witam jaki jest kod wyłaczenia > poczty głosowej w ORANGE?
Nie wiem jaki to kod, ale ja sobie pocztę wyłączyłem na ich WWW.
SANDER | ABIT IX38 QuadGT + Q6600 (at) 3.12 + Ninja + 2 x 2 GB RAM PC2-6400 Iiyama ProLite H511S-W2U + Gainward Bliss Geforce 8800 GTS 512MB 650/1940 HDD WD1200JB 120GB 8MB + Barracuda 500GB 32MB + LiteOn LH-20A1L + HP 960 Chieftec LBX-01W-W-W + GaminX GAP-656|ScanMaker 4850+|SBLive + 4 Speakers

Re: Wyłączenie poczty głosowej w ORANGE

Autor: Wodz
Data: 19 Sie 2008
Dnia Tue, 19 Aug 2008 11:06:36 +0200. osoba podająca się za "Sander"
napisał:

> [...]
Można też wyłączyć przez *500 chyba pod opcją nr 2 --> i dalej poprowadzi głos :)
Pozdrawiam Wódz

Re: Wyłączenie pocztygłosowej w ORANGE

Autor: ab
Data: 20 Sie 2008
Napisane przez "Wodz", dnia 19 sie 2008:

Robiłem tak i działa. Potwierdzają sms'em, że wyłączyli, a przy okazji przysyłają drugiego sms'a, że włączyli usługę "Ktoś dzwonił". Cóż to takiego? Gdy ponownie włączyłem pocztę głosową to znowu przyszłu dwa sms'y, w tym znowu o "ktoś dzwonił", ale tym razem, że usługę wyłączono. Czyli obie te usługi współgrają ze sobą. Mi to z nazwy wygląda na powiadamianie sms'em, że ktoś próbuje się dodzwonić. Ale przecież, gdy aktywna jest poczta głosowa, to i tak powiadamiają o próbie nawiązania nieodebranej rozmowy. Wie ktoś coś na ten temat?
Bestsellery książkowe: "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym) "Życie z Reiki" (doskonały podręcznik nt. Reiki i rozwoju) Ezoteryka: http://alfabeta.of.pl

Re: Wyłączenie poczty głosowej w ORANGE

Autor: Wodz
Data: 20 Sie 2008
Dnia Wed, 20 Aug 2008 05:05:00 +0000 (UTC). osoba podająca się za "ab"
napisał:

> Robiłem tak i działa. Potwierdzają sms'em, że wyłączyli, a przy > okazji przysyłają drugiego sms'a, że włączyli usługę "Ktoś > dzwonił". Cóż to takiego? Gdy ponownie włączyłem pocztę głosową > to znowu przyszłu dwa sms'y, w tym znowu o "ktoś dzwonił", ale > tym razem, że usługę wyłączono. Czyli obie te usługi współgrają > ze sobą. Mi to z nazwy wygląda na powiadamianie sms'em, że ktoś > próbuje się dodzwonić. Ale przecież, gdy aktywna jest poczta > głosowa, to i tak powiadamiają o próbie nawiązania nieodebranej > rozmowy. Wie ktoś coś na ten temat?
Zgadza się. Jak masz wyłączoną pocztę głosową i włączoną usługę "ktoś dzwonił" to powiadomią Cię o próbie połączenia się z Tobą przy wyłączonym telefonie lub jak jesteś poza zasięgiem. Z tego co pamiętam tą usługę można wyłączyć przez internet, czy przez *500 nie wiem.
Pozdrawiam Wódz