Nie znalazłe¶ tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

PODWOJNE DOLADOWANIE (Orange)

Autor: Yyy
Data: 18 Paź 2008
Czy oplaca sie skorzystac z tej promocji?

Mam POP i wlaczona promocje "WIECEJ" z 4 letnim stazem

Chce tak zrobic:
1.) przejsc na "Nowe Orange GO"
2.) doladowac za 25zl
3.) kupic kupon w "Zabce" za 100zl i doladowac wysylajac SMS na 8006

Oczekuje ze mi sie skumuluje:

   210zl  (podwojne doladowanie)
    30zl  (30% wiecej za 4 letni staz)
    10zl  (kupon z Zabki)

czy cos przeoczylem lub jest jakis haczyk?

P.S. czy zmieniajac Taryfe np. z POP na NoweGO nie przerywa sie uaktywnionej
wczesniej promocji WIECEJ?  (czy nie trzeba znow wysylac 'WIECEJ' na 401?)

Y?

Re: PODWOJNE DOLADOWANIE (Orange)

Autor: Yyy
Data: 19 Paź 2008
Yyy <yts(at)meansoxygen.o2.pl> wrote in

> 3.) kupic kupon w "Zabce" za 100zl i doladowac wysylajac SMS na 8006
o kurcze! w regulaminie jest napisane: "Obowiazuje od 15 wrzesnia do 12 pazdziernika i od 20 do 31 Pazdziernika" nie zauwazylem tego bo zadowolilem sie tym co napisali na portalu orange.pl: "Promocja trwa do 31 pazdziernika 2008" http://tinyurl.com/54qgke BUM - i kolejna pulapka!

Autor: sunwick
Data: 19 Paź 2008

Re: PODWOJNE DOLADOWANIE (Orange)

Autor: Yyy
Data: 19 Paź 2008

Re: PODWOJNE DOLADOWANIE (Orange)

Autor: Yyy
Data: 20 Paź 2008
> i wyglada na to, ze sie > wszystko idealnie zsumowalo
(...)
> w zakladce "dostepne srodki" jest wyszczegolnione mniej wiecej wszystko > jak powinno byc
zaraz... nie! nie ma srodkow 30zl z "masz za staz" GDZIE one powinny byc? (poczatkowo pomyslalem, ze ok bo pozno juz bylo i zobaczylem tylko: "podstawowe stan konta 135,00 zl dodatkowe srodki promocyjne 125,00 zl" i wzialem ze te 25 zl za wynik "masz za staz" ale to dlatego, ze zapomnialem przez chwile o wczesniejszym doladowaniu za 25zl ktore tez sie podwoilo...) GDZIE 30% MASZ ZA STAZ powinny byc na Orange online?

Autor: Yyy
Data: 20 Paź 2008

Re: PODWOJNE DOLADOWANIE (Orange)

Autor: arek
Data: 20 Paź 2008

Re: PODWOJNE DOLADOWANIE (Orange)

Autor: Yyy
Data: 20 Paź 2008
arek <ArkadiuszD(at)gmail.com> wrote in news:982a5069-49a9-4fa2-a357-
d47520c7973b(at)c22g2000prc.googlegroups.com:

> Normalni ludzie uzywaja normalnych telefonow > do normalnych rozmow z innymi normalnymi > ludzmi. > > Chcesz sie bawic w promocje i wciagac w ta > zabawe innych? A bo to nie ma fajniejszych > gier/zabaw? Sa! > > Przemysl czego tak na prawde chcesz i od kogo.
przesadzasz... a chce to trzymania sie regul, zwlaszcza od tego co sam je ustalil
Y?