Nie znalazłe¶ tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

*odporny telefon :)

Autor: Brzezi
Data: 20 Paź 2008
Czesc.

Potrzebuje dla pewnej osoby telefon *odporny :), wodoodporny, tak zeby mogl
wpasc do wiadra z woda, wyciagnac go i nic mu nie bylo, kurzo i brudo
odporny, odporny na zarysowania, wstrzaso odporny tez moze byc, chociaz
wieszkosc telefonow po upadku z wysokosci 1.5m wlasciwie nic sie nie dzieje
:)

Nie musi posiadac jakis ekstra funkcji biznesowych, musi sie z niego
wygodnie rozmawiac, czasami smsy, aparat moglby byc atutem, ale nie
bezwzglednie, nie musi byc super malutki, ale tez nie moze byc cegla.
Nie musi byc jakis najnowszy model, ale tez nie jakas staroc. no i nie
jakas kosmiczna cena, bo musi byc tez "odporny na zgubienie" :)

Obserwujac obecny rynek telefonow, jakos nie widze zeby pojawialy sie
*odporne telefony, a moze jednak sa, tylko nie sa reklamowane intensywnie?
Mozecie cos polecic? moze cos troche starszego ale godnego polecenia? w
salonach tez nic za bardzo takiego nie widzialem, ale moze tez byc cos co
znajde na alledrogo... :)

Pozdrawiam
	Brzezi
[ E-mail: brzezi(at)enter.net.pl ][ ] [ Ekg: #3781111 ][ ] [ LinuxUser: #249916 ][ ]

Re: *odporny telefon :)

Autor: Waldek Godel
Data: 20 Paź 2008
Dnia Mon, 20 Oct 2008 07:37:04 +0000 (UTC), Brzezi napisał(a):

> Obserwujac obecny rynek telefonow, jakos nie widze zeby pojawialy sie > *odporne telefony, a moze jednak sa, tylko nie sa reklamowane intensywnie?
Samsung M110, JCB TOUGHPHONE, Sonim LM801, Psion Teklogix Ikon i jeszcze pare innych...
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan, rzecznik centrali ZUS.

Re: *odporny telefon :)

Autor: Brzezi
Data: 11 Gru 2008
pon, 20 paĽ 2008 o 11:20 GMT, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
No i w koncu kupilem M110, JCB i Sonim fajne sa, ale troche poza budrzetem :) M110 Wyglada solidnie, no na pewno nie bedzie wodoodporny, ale z zachlapaniem czy wpadnieciem do plytkiej kaluzy na pewno sobie poradzi :) Jedyny minus jaki tak ogolnie widze, to malutki wyswietlacz :( Ogolnie za cene 220zl chyba nie ma mozliwosci znalesc czegos lepszego :) Pozdrawiam Brzezi
[ E-mail: brzezi(at)gmail.com ][ So many beautiful women and so little ] [ Ekg: #3781111 ][ time. ] [ LinuxUser: #249916 ][ -- John Barrymore ]

Re: *odporny telefon :)

Autor: ToMasz
Data: 20 Paź 2008
Brzezi pisze:
> Czesc. > > Potrzebuje dla pewnej osoby telefon *odporny :), wodoodporny, tak zeby mogl
sonim! a ze staroci eryk r310

Re: *odporny telefon :)

Autor: Jacek Sowiñski
Data: 20 Paź 2008
Użytkownik "ToMasz" <twitek4(at)gazzeetta.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
i jaki¶ stary siemens, taki czarny z pomarańczowym pod¶wietleniem, obudowa była lekko gumowana. Jacek

Re: *odporny telefon :)

Autor: J.F.
Data: 20 Paź 2008
On Mon, 20 Oct 2008 20:49:57 +0200,  Jacek Sowiński wrote:
>i jaki¶ stary siemens, taki czarny z pomarańczowym pod¶wietleniem, obudowa >była lekko gumowana.
W ogolnosci wszystkie M siemensa mialy byc o podniesionej odpornosci, ale zeby byly wiadroodporne to bym nie zakladal.. Woreczek foliowy ze strunowym zapieciem ? J.

Re: *odporny telefon :)

Autor: Szadzik
Data: 20 Paź 2008
Jacek Sowiński pisze:
> Użytkownik "ToMasz" <twitek4(at)gazzeetta.pl> napisał w wiadomo¶ci > news:gdieac$725$2(at)news.interia.pl...
ME45
I am so fast, that when I turned off the light yesterday I was in bed before the room was dark.

Re: *odporny telefon :)

Autor: Dominik & Co
Data: 21 Paź 2008
Szadzik napisał(a):

> [...]
Ale wodooporny w sensie bezstresowego wrzucania do wiadra z wod± niestety nie jest- raczej na ochlapanie. Ale ogólnie przyjemny telefon. Wiem, bo mam :-)
Dominik (& k±pany) "Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wył±cznie prywatne pogl±dy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Re: *odporny telefon :)

Autor: Sander
Data: 21 Paź 2008
"Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce(at)invalid.com>
w news:gdk1k7$448$1(at)inews.gazeta.pl napisał(a):

> Ale wodooporny w sensie bezstresowego wrzucania do wiadra z wod± > niestety nie jest- raczej na ochlapanie.
Sonim LM801 http://gadzetomania.pl/2008/08/30/twardy-telefon-dla-twardych-facetow/
SANDER | ABIT IX38 QuadGT + Q6600 (at) 3.12 + Ninja + 2 x 2 GB RAM PC2-6400 Iiyama ProLite H511S-W2U + Gainward Bliss Geforce 8800 GTS 512MB 650/1940 HDD WD1200JB 120GB 8MB + Barracuda 500GB 32MB + LiteOn LH-20A1L + HP 960 Chieftec LBX-01W-W-W + GaminX GAP-656|ScanMaker 4850+|SBLive + 4 Speakers

Re: *odporny telefon :)

Autor: 666
Data: 28 Paź 2008
M65 ?
JaC

-----

Autor: Titus_Atomicus(at)somewhere.in.the.world
Data: 18 Lis 2008
In article <gdijt3$149$1(at)inews.gazeta.pl>,
 "Jacek Sowiński" <stoout(at)wp.pl> wrote:

> Użytkownik "ToMasz" <twitek4(at)gazzeetta.pl> napisał w wiadomo¶ci > news:gdieac$725$2(at)news.interia.pl...
> >
> i jaki¶ stary siemens, taki czarny z pomarańczowym pod¶wietleniem, obudowa > była lekko gumowana.
ME45 Ale z tym wiadrem to przesadzasz. TA

Re: *odporny telefon :)

Autor: dobrov
Data: 19 Lis 2008
Titus_Atomicus(at)somewhere.in.the.world pisze:
> [...]
ME45 rz±dzi! U mnie w rodzinie używany jest mój stary ME45. Ma już 6 lat. Używany był praktycznie przez cały czas. Tylko baterię mu wymieniałem.

Re: *odporny telefon :)

Autor: VSS
Data: 21 Paź 2008
R310

VSS

Re: *odporny telefon :)

Autor: 666
Data: 28 Paź 2008
Sprzed paru lat Nokia 5410i, Siemens M75.

Ale była kiedy¶ znacznie bardziej odporna Nokia (jaki to był symbol??), wła¶nie na zanurzanie w wiaderku - na dzi¶ trochę mało
funkcji by było, ale i tak więcej niż r310s
JaC

-----

> Potrzebuje dla pewnej osoby telefon *odporny :), wodoodporny, tak zeby mogl wpasc do wiadra z woda, wyciagnac go i nic mu nie
bylo, kurzo i brudodporny, odporny na zarysowania, wstrzasodporny tez moze byc, chociaz wieszkosc telefonow po upadku z wysokosci 1.5m wlasciwie nic sie nie dzieje

Re: *odporny telefon :)

Autor: TGor
Data: 28 Paź 2008

6250 (http://sms.pl/tel/nokia,6250.php) Ale nie zanurzałbym jej "w wiaderku"... TG