Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: dobrov
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: ToMasz
Data: 18 Lis 2008
(cut)

wpisz w google:
SONIM

ToMasz

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: Leszek Zur
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: igoR szczurka
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: Jan Bartnik
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: igoR szczurka
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: Jan Bartnik
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: dobrov
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: dobrov
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: Jan Bartnik
Data: 19 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: dobrov
Data: 19 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: dobrov
Data: 20 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: JoteR
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: pitpull
Data: 18 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: dobrov
Data: 18 Lis 2008

÷ǁŘ

Autor: michaça
Data: 19 Lis 2008
> Teraz jestem napalony na samsunga GT-B2700 :)
mialem do czynienia z trzema szajsungami je*liwe byly straszliwie (a na koniec przygody z szajsem padl mi jeszcze monitor LCD szajsunga) nie polecam (ze starych telefonow to oczywiscie R310s a z nowych pancernych to nie wiem ale generalnie SE powinien byc zdecydowanie bardziej odporny od szajsunga)

÷ǁŘ

Autor: dobrov
Data: 19 Lis 2008
michaça pisze:
> mialem do czynienia z trzema szajsungami je*liwe byly straszliwie (a na > koniec przygody z szajsem padl mi jeszcze monitor LCD szajsunga) nie > polecam (ze starych telefonow to oczywiscie R310s a z nowych pancernych > to nie wiem ale generalnie SE powinien byc zdecydowanie bardziej odporny > od szajsunga)
Ten SE c702 sprawiał w bliższym kontakcie wrażenie takiej badziewności, że skreśliłem go ostatecznie.

÷ǁŘ

Autor: Jan Bartnik
Data: 19 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: Szadzik
Data: 19 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: Jan Bartnik
Data: 20 Lis 2008

Re: Czy ktoś robi jeszcze solidne telefony ???

Autor: Dominik & Co
Data: 20 Lis 2008