Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

[Plus] Abonament. Zasil konto bliskiej osobie - zmiana regulaminu :(

Autor: Andre NH
Data: 15 Maj 2009

Od dnia dzisiejszego wprowadzili limit wartości zasilania telefonów na karte
(simplus, itd.) z konta abonenckiego. Wielka szkoda :(((

Andre NH

Re: [Plus] Abonament. Zasil konto bliskiej osobie - zmiana regulaminu:(

Autor: ztomasz
Data: 16 Maj 2009
Andre NH pisze:
> [...]
Chyba zawsze tak było i było to uzależnione od stażu w sieci.
Tomasz Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Re: [Plus] Abonament. Zasil konto bliskiej osobie - zmiana regulaminu :(

Autor: Andre NH
Data: 16 Maj 2009
> Chyba zawsze tak było i było to uzależnione od stażu w sieci.
Nie przeczę, lecz jeśli tak było, to tylko teoretycznie, ponieważ w miesiącu nawet 2 telefony zasilałem po 50 zł. Andre