Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: adresss(at)poczta.pl
Data: 25 Wrz 2009
Czesc,

czy cos sie zmienilo w tej materii a dotyczacej waznosci konta po
doladowaniu:

1. PlayFresh - po dowolnym doladowaniu przedluza waznosc konta na 355
dni

czy u innych cos sie zmienilo, ze np. za kwote 5-10 zl mozna miec
dlugo wazne konto? Ceny wiem, ze spadly do poziomu playfresh a czy
waznosci wgledem doladowania?

ThinkXtra

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: zlotowinfo
Data: 25 Wrz 2009
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci
> Czesc, > > czy cos sie zmienilo w tej materii a dotyczacej waznosci konta po > doladowaniu: > > 1. PlayFresh - po dowolnym doladowaniu przedluza waznosc konta na 355 > dni > > czy u innych cos sie zmienilo, ze np. za kwote 5-10 zl mozna miec > dlugo wazne konto? Ceny wiem, ze spadly do poziomu playfresh a czy > waznosci wgledem doladowania? >
zmienic raczej nie, ale gadu doszlo i ma inne terminy http://www.gaduair.pl/doladowania/
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat http://zvoip.prv.pl - tanie voipowanie

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Waldek Godel
Data: 25 Wrz 2009
Dnia Fri, 25 Sep 2009 10:22:04 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> zmienic raczej nie, ale gadu doszlo i ma inne terminy > http://www.gaduair.pl/doladowania/
A ktoś tego używa? Jak mozna uzywać coś, co większosć czasu nie działa?
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: AmtoPm
Data: 26 Wrz 2009
On 25 Wrz, 10:39, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]
waldek jak ci nie działa to idź do lekarza :) może cos tam postawi za leki :) gaduair bije Play na głowę. 23 zeta za minute (przy doladowaniu przez internet) chyba taniej nie ma nigdzie, plus długie terminy po doładowaniu.

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Piotr M
Data: 26 Wrz 2009
Pewnego razu AmtoPm tak oto obwieścił(a):

> gaduair bije Play na głowę. 23 zeta za minute (przy doladowaniu przez > internet)
Bije nie bije. Mówisz 23 gr/min, faktycznie taniej, net też jest tańszy. A teraz pytania: Są darmowe smsy do wszystkich? Ile kosztują rozmowy na stacjonarne, może też 5gr/min? Masz minutę za dwie przychodzące? Wolny wybór..
pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem."

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Misiu
Data: 27 Wrz 2009
AmtoPm pisze:

> gaduair bije Play na głowę. 23 zeta za minute (przy doladowaniu przez > internet) chyba taniej nie ma nigdzie, plus długie terminy po > doładowaniu.
Roczny koszt utrzymania numeru w Play to 5 zł, w GaduAIR to 40 zł, brak roamingu w GaduAir + rozwiązywanie problemów przez BOK gaduAir w ciągu mniej więcej 2 - 3 miesięcy. Co z tego, że GaduAIR jest usługą w miarę tanią (choć relatywnie droższą niż Play, bo tam jest więcej bonusów) skoro jest robiona przez totalnych amatorów. Ludzie narzekają na Playa, a strach pomyśleć co by się działo na grupach gdyby nagle kilkaset tysięcy ludzi znalazło w GaduAIR i powiedzmy kilka procent doświadczyłoby problemów. -- http://voip.stegny.net

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Olgierd
Data: 28 Wrz 2009
Dnia Sun, 27 Sep 2009 12:19:46 +0200, Misiu napisał(a):

> [...]
No ten argument to jest w pytę: za te 5 złotych wyślesz sobie 100 esemesów w 5 dni i pogadasz coś kole półtorej kwadransa. Jak się chce korzystać z telefonu to raczej bez sensu argument.
pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: zlotowinfo
Data: 29 Wrz 2009
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości
> [...]
przy dobrej cenie którą oni mają ten argument to dodatkowy atut czasy abonamentów powinny się skończyć voip jest tego przykładem

Autor: Piotr M
Data: 29 Wrz 2009
Pewnego razu zlotowinfo tak oto obwieścił(a):

> czasy abonamentów powinny się skończyć > voip jest tego przykładem
A po nich pozostać tylko postpaid..

Autor: zlotowinfo
Data: 29 Wrz 2009
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości
> Pewnego razu zlotowinfo tak oto obwieścił(a): >
to już nie istotne czy pre czy post gadam ile chcę a nie tyle ile ktoś mi każe

Autor: Chris
Data: 25 Wrz 2009
Dnia Fri, 25 Sep 2009 09:58:42 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

> czy u innych cos sie zmienilo, ze np. za kwote 5-10 zl mozna miec > dlugo wazne konto? Ceny wiem, ze spadly do poziomu playfresh a czy > waznosci wgledem doladowania?
Niestety, rewolucyjnych zmian wciąż nie ma. Jeśli korzystasz z komórkowego internetu, to wartą zainteresowania jest tylko oferta "darmofon" w mBank-mobile, gdzie kupując starter za 50 zł masz 5 zł na koncie, konto ważne przez rok, dość niezłe ceny połączeń i co miesiąc pakiet darmowych megabajtów do wykorzystania.
Pozdrowienia, Krzysztof

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Mentos
Data: 27 Wrz 2009
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
> Dnia Fri, 25 Sep 2009 09:58:42 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a): > Niestety, rewolucyjnych zmian wciąż nie ma. > Jeśli korzystasz z komórkowego internetu, to wartą zainteresowania jest > tylko oferta "darmofon" w mBank-mobile, gdzie kupując starter za 50 zł > masz 5 zł na koncie, konto ważne przez rok, dość niezłe ceny połączeń i > co miesiąc pakiet darmowych megabajtów do wykorzystania.
Nie ma już tej oferty :( http://mbankmobile.pl/promocje/promocja5.html
Pozdrawiam: MENTOS

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Chris
Data: 28 Wrz 2009
Dnia Sun, 27 Sep 2009 21:19:13 +0200, Mentos napisał(a):

> Nie ma już tej oferty :( > http://mbankmobile.pl/promocje/promocja5.html
No to zlikwidowali jedyną sensowna taryfę w swojej ofercie.
Pozdrowienia, Krzysztof