Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: adresss(at)poczta.pl
Data: 25 Wrz 2009
Czesc,

czy cos sie zmienilo w tej materii a dotyczacej waznosci konta po
doladowaniu:

1. PlayFresh - po dowolnym doladowaniu przedluza waznosc konta na 355
dni

czy u innych cos sie zmienilo, ze np. za kwote 5-10 zl mozna miec
dlugo wazne konto? Ceny wiem, ze spadly do poziomu playfresh a czy
waznosci wgledem doladowania?

ThinkXtra

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: zlotowinfo
Data: 25 Wrz 2009
Uzytkownik <adresss(at)poczta.pl> napisal w wiadomosci
> Czesc, > > czy cos sie zmienilo w tej materii a dotyczacej waznosci konta po > doladowaniu: > > 1. PlayFresh - po dowolnym doladowaniu przedluza waznosc konta na 355 > dni > > czy u innych cos sie zmienilo, ze np. za kwote 5-10 zl mozna miec > dlugo wazne konto? Ceny wiem, ze spadly do poziomu playfresh a czy > waznosci wgledem doladowania? >
zmienic raczej nie, ale gadu doszlo i ma inne terminy http://www.gaduair.pl/doladowania/
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat http://zvoip.prv.pl - tanie voipowanie

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Waldek Godel
Data: 25 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: AmtoPm
Data: 26 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Piotr M
Data: 26 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Misiu
Data: 27 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Olgierd
Data: 28 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: zlotowinfo
Data: 29 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Piotr M
Data: 29 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: zlotowinfo
Data: 29 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Chris
Data: 25 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Mentos
Data: 27 Wrz 2009

Re: prepaidy - a waznosc konta po doladowaniu

Autor: Chris
Data: 28 Wrz 2009