Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Internet w Orange za 5 zł

Autor: MN
Data: 8 Cze 2010

Autor: ArturW
Data: 8 Cze 2010

Autor: Liwiusz
Data: 8 Cze 2010

Autor: MN
Data: 8 Cze 2010

Autor: MN
Data: 8 Cze 2010

Autor: wspolna-flaszka.pl
Data: 8 Cze 2010

Autor: MN
Data: 8 Cze 2010

Autor: wspolna-flaszka.pl
Data: 8 Cze 2010

Autor: Ianus
Data: 8 Cze 2010

Autor: MN
Data: 8 Cze 2010

Re: Internet w Orange za 5 zł

Autor: J.F.
Data: 9 Cze 2010

Re: Internet w Orange za 5 zł

Autor: Michal Jankowski
Data: 9 Cze 2010
"J.F." <jfox_xnospamx(at)poczta.onet.pl> writes:

> Dawno temu pojawila sie propozycja zeby k oznaczalo 1000, a K 1024. > Propozycja byla dobra, ale z M sie tak nie dalo zrobic, wiec wymyslili > przedrostki > Ki, Mi, Gi. Ale jak widac marketing je olal :-) > > Jesli chodzi o predkosci, to telekomunikacja "od zawsze" uzywala > golego 1000.
A "dyskietkowy" megabajt ma 1024*1000. MJ

Re: Internet w Orange za 5 zł

Autor: MN
Data: 9 Cze 2010

Re: Internet w Orange za 5 zł

Autor: Grzexs
Data: 8 Cze 2010

Re: Internet w Orange za 5 zł

Autor: elmer radi radisson
Data: 8 Cze 2010
On 2010-06-08 22:05, wspolna-flaszka.pl wrote:

> 16 kb/sek czy 16 kbit/sek bo jak to drugie to predkosc wolniejsza 10 krotnie > od najwolniejszego modemu z pzrzed 10 lat uniemozliwiajaca jakiekolwiek > korzystanie z internetu
Tak po prawdzie, to jedynie o jakas polowe wolniejsza od modemu 36600 V.34bis, bedacego wowczas jeszcze calkiem mocnym standardem w dialupie. 16kbps (nieco naciagajac) wystarcza na VoIP realizowany w kodeku jak G.729A, wliczajac juz overhead, wiec jakies strony zoptymalizowane pod komorke dadza sie wczytywac calkiem normalnie.
memento lorem ipsum

Re: Internet w Orange za 5 zł

Autor: J.F.
Data: 9 Cze 2010

Re: Internet w Orange za 5 zł

Autor: elmer radi radisson
Data: 9 Cze 2010
On 2010-06-09 12:33, J.F. wrote:

> Ale wtedy strony www nie liczyly sobie megabajtow :-)
Dlatego napisalem o stronach zoptymalizowanych pod komorke (np. odpowiednie serwisy portali), zawsze tez jest Opera Mini czy podobnie pracujace przegladarki i proxy dokonujace odpowiednich konwersji tresci. Zreszta jest wiele miejsc zdala od wiekszych skupisk ludzkich gdzie i bez nakladania ograniczen polaczenie via GPRS dziala praktycznie z podobna wydajnoscia ;)
memento lorem ipsum

Re: Internet w Orange za 5 zł

Autor: Arek
Data: 9 Cze 2010