Nie znalaze tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wr do strony grupy

odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: Marek
Data: 28 Pa 2010

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: Maciek Babcia Dobosz
Data: 28 Pa 2010

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: Marek
Data: 28 Pa 2010

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: =Marcos=
Data: 28 Pa 2010

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: VSS
Data: 29 Pa 2010

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: Maciek Babcia Dobosz
Data: 29 Pa 2010

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: animka
Data: 29 Pa 2010

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: januszek
Data: 29 Pa 2010
animka napisa?(a):

> Może na jakimś balonie leżał ;-)
Dywan, ktoś zostawił laptopa na latającym dywanie, który w połączeniu z otwartym oknem... ;P j.
http://www.predkosczabija.pl/ "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: Doxent
Data: 29 Pa 2010

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: januszek
Data: 29 Pa 2010
Doxent napisa?(a):

> zastępując tradycyjny dysk jakimś SSD uzyskujemy 100% odporność na wstrząsy.
No bez przesady. Aby tak było trzeba by całą tę elektronikę zatopić w jakimś lekko plastycznym tworzywie ;) Generalnie pozbywamy się wrażliwości na wstrząsy elemntów mechanicznych tradycyjnych dysków. j.

Autor: BartekK
Data: 29 Pa 2010
W dniu 2010-10-29 11:15, januszek pisze:
> Doxent napisa?(a): >
_DANE_ są wtedy odporne na wstrząsy. W razie upadku laptopa - bierzemy drugiego, przekładamy dysk i działamy dalej :) Niestety nie jest tak pięknie do końca - miałem przypadek laptopa HP który po lekkim upadku (z ławy na podłogę, może 40cm) zabił wszystkie wnętrzności - padła prawdopodobnie przetwornica z aku na poszczególne napięcia, dysk miał spaloną elektronikę, ram padnięty, dvd-rw padnięte elektrycznie, z laptopa który praktycznie nie miał śladów uszkodzenia mechanicznego została sprawna tylko klawiatura...

Autor: januszek
Data: 29 Pa 2010
BartekK napisa?(a):

> _DANE_ są wtedy odporne na wstrząsy. W razie upadku laptopa - bierzemy > drugiego, przekładamy dysk i działamy dalej :)
W przypadku dysku SSD dane sa tak samo odporne jak elektronika plyty glownej. Kilka laptopow z ktorymi mialem do czynienia zostalo przez ich uzytkownikow poddane takim wstrzasom, ze plyty padly ;) To nie jest nic niezwyklego w sumie. j.

Autor: astro
Data: 30 Pa 2010

Re: odporny na upadek/zalanie laptop

Autor: Marek