Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Fantom
Data: 3 Sty 2011
Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie.
Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i
podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer
telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc
jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym
dla siebie ?

Fantom

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: J.F.
Data: 3 Sty 2011
On Mon, 3 Jan 2011 09:13:19 +0100,  Fantom wrote:
>Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie. >Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i >podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer >telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc >jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym >dla siebie ?
Zadzwonic do opiekuna z plusa ? Watpie zeby cos poradzil. Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal nie jest. J.

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: niusy.pl
Data: 4 Sty 2011

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx(at)poczta.onet.pl>

E tam, po prostu nie sadzil, ze to mozliwe (Jak przez 40 lat po wojnie nie mielismy telefonów to znaczy, ze nadal nie potrzebujemy ?). Poza tym ... ludzie powinni w miare mozliwosci i checi korzystac w firmie ze swoich prywatnych telefonów (tak jak ze swoich prywatnych rak i glowy korzystaja, i po co uzywac dwóch), swojej prywatnej poczty itp itd. Kwestia odmiennej swiadomosci :-)

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Fantom
Data: 4 Sty 2011
Nie mam z nim kontaktu - firma byla duza i inne osoby sie tym zajmowaly.
> Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal > nie jest.
:) Telefon jest nawet ciagle aktywny w jedna strone - przychodzace. Wiec nie jest najgorzej ciagle.Nie mam pokjecia kiedy zamilkie calkowicie. Fantom

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Jacek
Data: 3 Sty 2011
Użytkownik "Fantom" <szczukot(at)poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
> Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie. > Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i > podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer > telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc > jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go > zarezerwowanym dla siebie ?
PS zmieniło numery?? :) Ja tez chce :) Jacek

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Fantom
Data: 4 Sty 2011
Ano :) Jeden udalo mi sie uzyskac, ale to nie uzywany. Teraz musze jakos odzyskac swoj numer. Jak mi sie uda tez ci zalatwie jakis. Fantom

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Piotr M
Data: 3 Sty 2011
Dnia 03-01-2011 o 09:13:19 Fantom <szczukot(at)poczta.onet.pl.skasujto>
napisał(a):

> Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i podobno nie ma mozliwosci > zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer telefonu ?
A gdyby tak, mimo że minęło 3 miesiące, przenieść taki nr do TT? Operatorzy tak szybko nie wrzucają na rynek numerów, Ja swojego TT po prawie roku nieaktywności zreaktywowałem :) Może coś da się zrobić..
pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem."

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: J.F.
Data: 3 Sty 2011
On Mon, 03 Jan 2011 20:04:12 +0100,  Piotr M wrote:
>Dnia 03-01-2011 o 09:13:19 Fantom <szczukot(at)poczta.onet.pl.skasujto>
Ale twojego TT Era zdezaktywuje jak sie jej bedzie podobac. A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia. J.

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Piotr M
Data: 3 Sty 2011
Dnia 03-01-2011 o 20:07:12 J.F. <jfox_xnospamx(at)poczta.onet.pl> napisał(a):

> A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.
Przestał, ale to nie znaczy że przeszedł do ogólnodostępnej puli. Stawiam, że da się go odzyskać :P

Autor: .Zykfryd.
Data: 4 Sty 2011
W dniu 2011-01-03 20:07, J.F. pisze:

> Ale twojego TT Era zdezaktywuje jak sie jej bedzie podobac. > A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia. >
Plus ma taki zwyczaj że przenosi wypowiedziane numery do SimPlusa nawet jak wypowiadający nie zażyczył sobie tego. Mam w firmie taki numer który został wypowiedziany w okolicy czerwca, przeszedł automatycznie do simplusa i do dziś loguje się do sieci mimo że nigdy nie został doładowany. Także jest jeszcze nadzieja ale potrzebna do tego będzie wola byłego pracodawcy na przerejestrowanie prepaida.

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Feromon
Data: 7 Sty 2011

> [...]
> Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie. > Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i > podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer > telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc > jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go > zarezerwowanym dla siebie ?
Ostatnio rezygnowałem z numeru. Panienka mnie namawiała, ale nie uległem. Wypowiedziała zdanie: "przez pół roku ten numer bedzie zarezerwowany dla pana, gdyby się pan rozmyślił, potem wraca do puli dostępnych numerów". Ale przyznanie "szczególnego" numeru kosztuje chyba jak złoty numer? Tak czy owak pytałbym zaprzyjaźnionego sprzedajcy z Plusa. Im wyżej tym lepiej. Feromon

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Fantom
Data: 26 Sty 2011
On 3 Sty, 09:13, "Fantom" <szczu...(at)poczta.onet.pl.skasujto> wrote:
> Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie. > Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i > podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer > telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc > jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym > dla siebie ? > > Fantom
No i dzisiaj telefon juz rozlaczyl sie do konca - nie podlacza sie do sieci. Czyli chyba jego zywot dobiegl konca. Teraz musze jakos walczyc aby odzyskac ten numer. Mam rozumiec, ze moze pojawic sie dopiero za pol roku w puli ? Fantom