Nie znalaz│e tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

WrˇŠ do strony grupy

Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Fantom
Data: 3 Sty 2011
Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie.
Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i
podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer
telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc
jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym
dla siebie ?

Fantom

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: J.F.
Data: 3 Sty 2011
On Mon, 3 Jan 2011 09:13:19 +0100,  Fantom wrote:
>Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie. >Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i >podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer >telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc >jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym >dla siebie ?
Zadzwonic do opiekuna z plusa ? Watpie zeby cos poradzil. Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal nie jest. J.

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: niusy.pl
Data: 4 Sty 2011

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Fantom
Data: 4 Sty 2011
Nie mam z nim kontaktu - firma byla duza i inne osoby sie tym zajmowaly.
> Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal > nie jest.
:) Telefon jest nawet ciagle aktywny w jedna strone - przychodzace. Wiec nie jest najgorzej ciagle.Nie mam pokjecia kiedy zamilkie calkowicie. Fantom

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Jacek
Data: 3 Sty 2011

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Fantom
Data: 4 Sty 2011

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Piotr M
Data: 3 Sty 2011

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: J.F.
Data: 3 Sty 2011

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Piotr M
Data: 3 Sty 2011

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: .Zykfryd.
Data: 4 Sty 2011
W dniu 2011-01-03 20:07, J.F. pisze:

> Ale twojego TT Era zdezaktywuje jak sie jej bedzie podobac. > A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia. >
Plus ma taki zwyczaj ┼╝e przenosi wypowiedziane numery do SimPlusa nawet jak wypowiadaj─ůcy nie za┼╝yczy┼é sobie tego. Mam w firmie taki numer kt├│ry zosta┼é wypowiedziany w okolicy czerwca, przeszed┼é automatycznie do simplusa i do dzi┼Ť loguje si─Ö do sieci mimo ┼╝e nigdy nie zosta┼é do┼éadowany. Tak┼╝e jest jeszcze nadzieja ale potrzebna do tego b─Ödzie wola by┼éego pracodawcy na przerejestrowanie prepaida.

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Feromon
Data: 7 Sty 2011

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Autor: Fantom
Data: 26 Sty 2011
On 3 Sty, 09:13, "Fantom" <szczu...(at)poczta.onet.pl.skasujto> wrote:
> Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie. > Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i > podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer > telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc > jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym > dla siebie ? > > Fantom
No i dzisiaj telefon juz rozlaczyl sie do konca - nie podlacza sie do sieci. Czyli chyba jego zywot dobiegl konca. Teraz musze jakos walczyc aby odzyskac ten numer. Mam rozumiec, ze moze pojawic sie dopiero za pol roku w puli ? Fantom