Nie znalazłe¶ tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróæ do strony grupy

Netbook 11'-12'' opinie

Autor: G Nowak
Data: 23 Lis 2011
Witam,
Rozgladam sie za kalkulatorem 11.6 lub 12.1 z AMD Fusion. Bylem juz na
wycieczce w macalniach. Najbardziej do gustu przypadl mi... Acer 722 ale
ma tylko jeden slot RAM. Czy jest jakis inny model wart polecenia?
Odpowiedniki Lenovo i Samsung sa bardzo tanie w dotyku a Asus 1215
moglem znalezc tylko w czerwieni.

Pozdr G

Re: Netbook 11'-12'' opinie

Autor: Piotr M
Data: 23 Lis 2011
W dniu 23 listopada 15:30, G Nowak pisze:
> Czy jest jakis inny model wart polecenia?
Ja bym braƂ Della, z powodu tego, ĆŒe Dell.
Pozdrawiam, Piotr M "Biznes? To caƂkiem proste. To pieniądze innych ludzi." Aleksander Dumas

Re: Netbook 11'-12'' opinie

Autor: G Nowak
Data: 23 Lis 2011
A gdzie go mozna kupic?