Nie znalazłe¶ tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 30 Wrz 2012

Ludziska czekaj± na nie jak na sraczkę, a umówmy się - z punktu widzenia
użytkownika od 2.2 Froyo do 4.0 zmiany wydaj± się zwykle kosmetyczne
(jakie¶ poprawki, drobne dodatki i usprawnienia). O co wła¶ciwie chodzi
z tym napięciem na najnowsze wersje?

Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: K
Data: 30 Wrz 2012
W dniu 30.09.2012 15:06, DoQ pisze:
> [...]
nie wiem, ale np. w neo v w 2.3.4 dzialala opcja wyslij kontakt, w 4.0.4 przy probie wyslania kontaktu pojawia sie "nieznany blad" problem wystepuje na wszystkich neo v z 4.0.4 z t-mobile. napewno nie ma tego bledu w neo v z orange flashowanym samodzielnie (nie jesto to wina androida). ja bym to raczej nazwal sraczka w stylu: "co tym razem spierdola"

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 30 Wrz 2012
"K" <a@b.c> wrote in message news:k49urm$jms$2@news.task.gda.pl...
> [...]
Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdro¶cić tej sraczki...

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Tomek
Data: 30 Wrz 2012

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

> Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdro¶cić tej sraczki...
Mała sraczka to nic w porównaniu z dołem iKloacznym.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 30 Wrz 2012
W dniu 30-09-2012 19:41, Pszemol pisze:
> Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdro¶cić tej sraczki...
Wy z tymi iOSami również. A sraczkę to macie od dawien dawna: http://www.zimbio.com/pictures/b0991g_XNbo/Apple+iPhone+4s+Released+Worldwide
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 30 Wrz 2012
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message
> [...]
Przepraszam - nie rozumiem - co chciałe¶ tym linkiem pokazać? Wielk± popularno¶ć telefonu z Apple której to popularno¶ci każdy producent może Applowi pozazdro¶cić i zapewne zazdro¶ci? Bo Twój link jako¶ tak nie na temat... pisali¶my o użytkownikach telefonów z Androidem którzy zastanawiali się nad now± wersj± systemu z pytaniem na ustach "co tym razem zepsuj±?" :-)

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 30 Wrz 2012
W dniu 30-09-2012 21:25, Pszemol pisze:
> Przepraszam - nie rozumiem - co chciałe¶ tym linkiem pokazać? > Wielk± popularno¶ć telefonu z Apple której to popularno¶ci > każdy producent może Applowi pozazdro¶cić i zapewne zazdro¶ci?
Normalni ludzie zamawiaj± sobie sprzęt to domu, ew. id± do sklepu gdy można tak± sprawę załatwić w ~30min - ci powyżej maj± ewidentnie sraczkę. Proszę.
> Bo Twój link jako¶ tak nie na temat... pisali¶my o użytkownikach > telefonów z Androidem którzy zastanawiali się nad now± wersj± > systemu z pytaniem na ustach "co tym razem zepsuj±?" :-)
No to pisz, co tam popsuli w tym androidzie u ciebie?
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: atm
Data: 30 Wrz 2012
On 2012-09-30 21:40, DoQ wrote:
> [...]
Co to sie porobilo, nawet kwejka spokojnie nie mozna przejrzec ;] http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/ddca3172d9201e79f24c1706b787ac9f.jpg?1348917649

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 30 Wrz 2012
W dniu 30-09-2012 23:31, atm pisze:
> Co to sie porobilo, nawet kwejka spokojnie nie mozna przejrzec ;] > http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/ddca3172d9201e79f24c1706b787ac9f.jpg?1348917649
ROTFL :)
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: PlaMa
Data: 4 Paź 2012
W dniu 2012-09-30 23:31, atm pisze:

> Co to sie porobilo, nawet kwejka spokojnie nie mozna przejrzec ;] > http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/ddca3172d9201e79f24c1706b787ac9f.jpg?1348917649
lol... przyznaj sie, sfabrykowales to :)

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 1 Paź 2012
> [...]
Oni nie maj± żadnej sraczki - oni po prostu chc± produkt na który trzeba czekać i żaden inny produkt tego nie zast±pi.
Ja mam pisać? Niech pisz± Ci co się na eksperyment z androidem dali nabrać.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 1 Paź 2012
W dniu 01-10-2012 05:17, Pszemol pisze:
> Oni nie maj± żadnej sraczki - oni po prostu chc± produkt na > który trzeba czekać i żaden inny produkt tego nie zast±pi.
Serio? Tzn. musz± mieć tu i teraz, a nawet dać się stratować bo inaczej umr± z głodu?
> Ja mam pisać? > Niech pisz± Ci co się na eksperyment z androidem dali nabrać.
Grunt że posiadacze ajfonów (i iOSów) zawsze otrzymuj± idealne produkty bez wad. Przecież zdychaj±ce losowo baterie, Ľle zaprojektowane anteny czy ostatnie mapy ¶wiadcz± o wyj±tkowo poważnym podej¶ciu firmy :D
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 2 Paź 2012
> [...]
A kto mówi że umr± z głodu? Po co tak bezsensownie dramatyzujesz? Chc± mieć zabawkę, stać ich, chce im się stać w kolejce - stoj±. W czym problem? Tobie to w czym¶ przeszkadza? Ty nie stoisz... Więc o co wła¶ciwie chodzi?
Jakie zdychaj±ce baterie? Zreszt± sam widzisz jak mizern± listę problemów iOS w porównaniu do Androida byłe¶ w stanie tu spłodzić... :-)

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 2 Paź 2012
W dniu 02-10-2012 04:04, Pszemol pisze:
> A kto mówi że umr± z głodu? Po co tak bezsensownie dramatyzujesz? > Chc± mieć zabawkę, stać ich, chce im się stać w kolejce - stoj±. > W czym problem? Tobie to w czym¶ przeszkadza? Ty nie stoisz... > Więc o co wła¶ciwie chodzi?
Ale zaraz, mamy wolno¶ć wypowiedzi i ocen czy nie mamy? Wg. mnie ci ludzie reprezentuj± mentalno¶ć przedszkolaków tupi±cych nóżkami gdy mama nie chce im kupić zabawki "tu i teraz".
> Jakie zdychaj±ce baterie?
O już nie pamiętamy? :D
> Zreszt± sam widzisz jak mizern± listę problemów iOS w porównaniu > do Androida byłe¶ w stanie tu spłodzić... :-)
Faktycznie - komicznie zjebane mapy, anteny, rozładowuj±ca się losowo baterie czy ostatnio purpurowa po¶wiata na zdjęciach to piku¶ przy problemie zwi±zanym z brakiem możliwo¶ci przesłania kontaktu w jednym z modeli telefonów :D Twoja hipokryzja mnie onie¶miela.
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 3 Paź 2012
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Oczywiście że zgadzam się, że mamy wolność wypowiedzi, I nikt Ci przecież nie przeszkadza w wyrażaniu swojego zdania, swoich opinii. Dyskutujemy tutaj natomiast z tymi opiniami bo moim zdaniem nie masz racji... nikt z głodu nie umiera, więc niepotrzebmnie robisz taką teatralną retorykę. Stoją w kolejce bo to metoda otrzymania zabawki. Nie ma tu żadnej magii, żadnej zagadki ani niczego dziwnego. Gdyby można było dostać iPhone5 bez stania w kolejce to przecież nie staliby, nie?
> Wg. mnie ci ludzie reprezentują mentalność przedszkolaków tupiących > nóżkami gdy mama nie chce im kupić zabawki "tu i teraz".
A wedlug mnie się mylisz - nie próbują oni bowiem wywierać presji na nikim. Porównanie do dziecka jest dla mnie dziwne i nie na miescu...
Nie, nie pamiętam. Chodzi Ci o problemy iOS5.0 trwające tydzień? Takie wielkie halo?
Jaka hipokryzja znowu?? Sprawdź sobie znaczenie tego słowa, dobrze?

Re: Aktualizacje Androida

Autor: atm
Data: 1 Paź 2012

Hmmm, nowy update na Androida ;] Ciekawe co skopie tym razem: http://www.engadget.com/2012/10/01/verizon-iphone-5-mobile-data-bug-fix/

Re: Aktualizacje Androida

Autor: atm
Data: 2 Paź 2012

Eksperymentu ciag dalszy: http://www.engadget.com/2012/10/01/early-ios-6-adopters-report-problems-getting-exchange-push-email/

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 2 Paź 2012
W dniu 02-10-2012 18:49, atm pisze:
> Eksperymentu ciag dalszy: > http://www.engadget.com/2012/10/01/early-ios-6-adopters-report-problems-getting-exchange-push-email/
Klienci-betatesterzy apple nie trac± czasu :D
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: J.F.
Data: 30 Wrz 2012
Dnia Sun, 30 Sep 2012 14:25:01 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
Takiej samej jak wielka popularnosc nowego Androida ? Nie uwazasz Pszemolu ze to trzeba miec gdzies nasr* zeby czekac w takiej kolejce, jakby nie mozna bylo kupic jutro czy a tydzien ... J.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Tomek
Data: 30 Wrz 2012

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:

> jakby nie mozna bylo kupic jutro czy a tydzien ...
Za tydzień to już nie będzie koszerne, a już w ogóle emejzin.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 1 Paź 2012
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
Chyba jednak nie takiej samej... no chyba że s± teraz kolejki, nie zauważyłem.
> Nie uwazasz Pszemolu ze to trzeba miec gdzies nasr* zeby czekac > w takiej kolejce, jakby nie mozna bylo kupic jutro czy a tydzien ...
No ale wła¶nie nie można kupić ani jutro ani za tydzień. O to chodzi! W dniu premiery "rzuc± na półki" ograniczon± liczbę urz±dzeń i tylko Ci co wystoj± dostan±. Ci co zamówi± online dostan± może za miesi±c albo póĽniej, bo ciężko sobie wyobrazić produkcję 2 milionów sztuk iPhone 5 w 2 tygodnie... Poczytaj sobie artykuł z 24-go wrze¶nia: http://abcnews.go.com/Technology/apple-iphone-sold/story?id=17305431 "Apple's website promises shipments delivered in 3-4 weeks. The carriers -- AT&T, Verizon and Sprint -- offer similar shipment dates on their websites: 21 to 28 business days." Je¶li więc bardzo, bardzo chcesz mieć iPhone5 teraz to albo stoisz w kolejce albo nie masz go przez następne 4 tygodnie lub dłużej. Słyszałe¶ okre¶lenie "early adopter"? To specjalna grupa ludzi... A więc owszem, możesz zapytać "dlaczego nie mog± poczekać miesi±c" - możesz też zapytać "a dlaczego mieliby nie postać w kolejce?" Czy to taki straszny wysiłek postać w kolejce? Nie pamiętasz jak już nie tak dawno stało się za paroma rolkami papieru toaletowego albo kiełbas±? To za iPhone4 nie postoj±? Po prostu jak bardzo chcesz się pobawić now± zabawk± i nie masz nic innego do roboty to sobie stoisz w kolejce i nie widzę w tym problemu... Czy ja bym stał? Ja nie, bo ja tak strasznie nie chcę tej nowej zabawki - poczekam sobie parę tygodni, pomacam w sklepie, pobawię się, ocenię ten podobno najlepszy obecnie dostępny ekran LCD i wtedy zdecyduję czy warto go kupić...

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 1 Paź 2012
W dniu 01-10-2012 05:28, Pszemol pisze:
> W dniu premiery "rzuc± na półki" ograniczon± liczbę urz±dzeń > i tylko Ci co wystoj± dostan±. Ci co zamówi± online dostan± może > za miesi±c albo póĽniej, bo ciężko sobie wyobrazić produkcję
Straszne, będ± mniej emejzing w pracy/szkole?
> 2 milionów sztuk iPhone 5 w 2 tygodnie...
Tzn. oni te ajfony zaczęli produkować dzień przed premier±? ROTFL.
> A więc owszem, możesz zapytać "dlaczego nie mog± poczekać > miesi±c" - możesz też zapytać "a dlaczego mieliby nie postać > w kolejce?" Czy to taki straszny wysiłek postać w kolejce?
To dlaczego nie stoisz?
> Nie pamiętasz jak już nie tak dawno stało się za paroma rolkami > papieru toaletowego albo kiełbas±? To za iPhone4 nie postoj±?
ROTFL - to taki nowy ficzer od apple ma się rozumieć - "czar PRLu" ?
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 2 Paź 2012
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
No możesz ironizować ale być może są ludzie którzy wolą sobie postać parę godzin niż czekać na nowa partię ktora przyjdzie za miesiąc lub dwa.
Myślę że nie, ale to co wyprodukowali przed premierą i wysłali do sklepów wykupią wlaśnie kolejkowicze w jeden dzień.
Odpowiedziałem już na to pytanie - wyciąłeś odpowiedź. Czytaj uważniej a nie będziesz zadawał niepotrzebnych pytań...

Podałem przykład ilustrujący jak ludzie potrafią stać w kolejce po dużo mniejsze rzeczy niż oczekiwany od ponad roku nowy krążownik floty Appla... :)

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 2 Paź 2012
W dniu 02-10-2012 03:52, Pszemol pisze:
> No możesz ironizować ale być może s± ludzie którzy wol± sobie postać parę > godzin niż czekać na nowa partię ktora przyjdzie za miesi±c lub dwa.
Tak a może za pół roku? To co piszesz jest szczególnie dziwne, zwłaszcza że tydzień temu mój kolega kupił ten telefon w USA (w sklepie) od ręki.
> Podałem przykład ilustruj±cy jak ludzie potrafi± stać w kolejce po dużo > mniejsze rzeczy niż oczekiwany od ponad roku nowy kr±żownik floty Appla... > :)
Super. A w Afryce ludzie zabijaj± się o kropelkę H2O - pozazdro¶cić!
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Iksiński
Data: 2 Paź 2012

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Porównałeś artykuły pierwszej potrzeby do zabawki niezbędnej do lansu... Ciekawe masz priorytety... Pozdrawiam X

Re: Aktualizacje Androida

Autor: J.F.
Data: 30 Wrz 2012
Dnia Sun, 30 Sep 2012 12:41:37 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
Czy mi sie wydaje, czy 3 dni temu pisales to samo odnosnie swojego ukochanego ajfona. Ale widac niechciane przezycia umysl szybko wymazuje z pamieci :-P J.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 1 Paź 2012
> [...]
Co pisałem? Jeste¶ pewny że wyci±gasz dobre wnioski? Pisałem że chcę sprawdzić pogłoski o skopanym programie mapowym.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: J.F
Data: 1 Paź 2012
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci

>Co pisałem? Jeste¶ pewny że wyci±gasz dobre wnioski? >Pisałem że chcę sprawdzić pogłoski o skopanym programie mapowym.
A nie miales wielkiej ochoty zainstalowac sobie upgrade, bo to nowe, lepsze, na pewno emejzing ? tylko doszly cie sluchy ze skopane, wiec wolales sie upewnic :-) Mapy rzeczywiscie sa amazing :-) J.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 1 Paź 2012
W dniu 01-10-2012 10:44, J.F pisze:
> A nie miales wielkiej ochoty zainstalowac sobie upgrade, bo to nowe, > lepsze, na pewno emejzing ? > tylko doszly cie sluchy ze skopane, wiec wolales sie upewnic :-) > Mapy rzeczywiscie sa amazing :-)
Tiaaa..takie cudowne i dopracowane te produkty od Apple (nie to co Androidy), ale żeby zainstalować aktualizację Pszemu¶ robi rozeznanie czy przypadkiem niczego nie skopali. To logiczne i zrozumiałe :)
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Maciek Babcia Dobosz
Data: 1 Paź 2012
Dnia 2012-10-01, o godz. 11:39:30
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):

> Tiaaa..takie cudowne i dopracowane te produkty od Apple (nie to co > Androidy), ale żeby zainstalować aktualizację Pszemu¶ robi rozeznanie > czy przypadkiem niczego nie skopali. To logiczne i zrozumiałe :)
Emejzing logiczne (R) i emejzing zrozumiałe(R) ;-) Zdrówko

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Tomek
Data: 1 Paź 2012

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał:

> [...]
To jest alladin i alladin.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 2 Paź 2012
> [...]
Jak zwykle naginasz rzeczywisto¶ć aby pasowała do Twoich złudzeń. Nie robię rozeznania czy czego¶ nie skopali tylko chciałem sprawdzić czy prawd± jest to co się mówi w sieci o nowym programie mapowym.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 2 Paź 2012
W dniu 02-10-2012 04:18, Pszemol pisze:
> Jak zwykle naginasz rzeczywisto¶ć aby pasowała do Twoich złudzeń. > Nie robię rozeznania czy czego¶ nie skopali tylko chciałem sprawdzić > czy prawd± jest to co się mówi w sieci o nowym programie mapowym.
Tzn. mapa jest jak powinna być czy jest skopana i chciałe¶ to potwierdzić przed zainstalowaniem bubla? Dlaczego nie wierzysz w doskonało¶ć Apple??
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 3 Paź 2012
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Czytasz tylko pierwsze zdanie wypowiedzi na którą odpisujesz? Przeczytaj cały tekst i postaraj się zrozumieć co tam napisałem.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: DoQ
Data: 3 Paź 2012
W dniu 03-10-2012 04:49, Pszemol pisze:
> Czytasz tylko pierwsze zdanie wypowiedzi na któr± odpisujesz? Przeczytaj > cały tekst i postaraj się zrozumieć co tam napisałem.
Czy ty masz na nazwisko Macierewicz?
Pozdr.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 3 Paź 2012
> [...]
Czyli już doczytałe¶ i rozumiesz bezsens swojego poprzedniego pytania? Zawsze idziesz w abstrakcyjne dowcipy jak kto¶ Ci wykaże bł±d rozumowania?

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 2 Paź 2012

Owszem, miałem ochotę zainstalować bo miała być w mapach nawigacja. Potem doczytałem że nie na iPhone 4 ale tylko na iPhone4S i 5, więc odeszła mi ochota na upgrade. Natomiast nie znam przypadku aby nowy upgrade miał coś pogorszyc istniejącego - zwykle albo ulepsza istniejące lub dodaje nowe funkcje. Wtopa z mapami to chyba pierwsza tego typu sytuacja gdzie z upgrade trzeba się mi wstrzymać do czasu gdy wypuszczą nową, poprawioną wersję map.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Iksiński
Data: 2 Paź 2012

> Natomiast nie znam przypadku aby nowy upgrade miał coś pogorszyc > istniejącego - zwykle albo ulepsza istniejące lub dodaje nowe funkcje. > Wtopa z mapami to chyba pierwsza tego typu sytuacja gdzie z upgrade trzeba > się mi wstrzymać do czasu gdy wypuszczą nową, poprawioną wersję map.
Jak zwykle nie widzisz tego, czego nie chcesz zobaczyć... http://www.tablety.pl/apple_ios/ios-6-i-pierwsze-problemy/ http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/systemy-operacyjne/2011/10/ios-5-czyli-wielka-wpadka-applea http://www.dobreprogramy.pl/iOS-5.0.1-niezbyt-udana-aktualizacja,Aktualnosc,28771.html http://iphoneblog.pl/2010/06/22/ios-4-i-pierwsze-problemy/ Tak, tak, wiemy... Ty takich problemów nie miałeś, więc nie istniały... Tak, tak, wiemy... To wina userów, wrogich sił, plam na słońcu, cyklistów, itd. Pozdrawiam X

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Tomek
Data: 2 Paź 2012

Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał:

> Tak, tak, wiemy... Ty takich problemów nie miałeś, więc nie istniały... > Tak, tak, wiemy... To wina userów, wrogich sił, plam na słońcu, cyklistów,
To są w/g niego mało istotne rzeczy, które kompletnie nie mają znaczenia i nie przeszkadzają w codziennym korzystaniu z iPhona. A reszta co nie działa, to i tak jest zbędna, bo nikt z tego nie korzysta.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Tomek
Data: 2 Paź 2012
I nawet jakby 90% nie działało, to dalej będzie to najlepszy telefon świata, bo
Apple nie robi rzeczy złych i ma patent na sukces najgorszego bubla.

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 3 Paź 2012
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
> [...]
A ty sie teraz wczuwasz w mojego adwokata???

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Adramelech
Data: 1 Paź 2012
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Odpowiedz na news:k4b2mo$19n$1@dont-email.me:

> Co pisałem? Jesteś pewny że wyciągasz dobre wnioski? > Pisałem że chcę sprawdzić pogłoski o skopanym programie mapowym.
Pogłośki? http://pclab.pl/news51195.html "... robimy wszystko co możemy, by ulepszyć nasze Mapy (...) w tym czasie możecie pobrać z App Store alternatywne aplikacje, takie jak Bing, MapQuest, Waze, albo użyć przez przeglądarkę map Google lub Nokii ..." (...)Co istotne, pod listem do kilentów podpisał się sam dyrektor generalny firmy z Cupertino – Tim Cook." Pozdrawiam
Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." adramel.cba.pl - portfolio 3d

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Pszemol
Data: 2 Paź 2012
"Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message
> "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Odpowiedz na > news:k4b2mo$19n$1@dont-email.me: > >
Fascynuj±ce... Po pierwsze - popraw sobie polskie ogonki albo zmień czytnik. Po drugie - kiedy ja stworzyłem nowy w±tek tu na grupie a kiedy ten list z Apple został opublikowany? Kojarzysz logiczne wnioski z następstwa chronologicznego zdarzeń czy wszystko Ci się zlewa w jedn± bezkształtn± masę i oczekujesz że będę wyci±gał wnioski w przeszło¶ci z listów jakie zostan± wysłane w przyszło¶ci??? :-)

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Adramelech
Data: 3 Paź 2012
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Odpowiedz na news:k4dj3q$jtu$1@dont-email.me:

> Fascynuj±ce... > Po pierwsze - popraw sobie polskie ogonki albo zmień czytnik. > Po drugie - kiedy ja stworzyłem nowy w±tek tu na grupie a kiedy
Tak, masz racje. Czytałem po kolei i jak dojechałem do twojego w±tka to wysłałem cancela na to co napisałem. Jak widać zd±żyłe¶ w międzyczasie przeczytać to i odpowiedzieć. Za szybki jeste¶ Pszemol;) Pozdrawiam

Autor: kakmar
Data: 3 Paź 2012
Dnia 30.09.2012 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
> [...]
A nie, nie, nie. Między 2.2 a 2.3.7 zmiany są bardzo znaczące. Zwykła edycja tekstu bardzo się poprawiła, wygodniejsze ustawienia, lepsze menu powiadomień, itd. Z 2.3.7 na 4 to najbardziej zauważam, znacznie wygodniejszą obsługę dyktowania dłuższych tekstów, chrome i lepszy "task manager", nowe lepsze ustawienia. Nowe wersje apek od google też nie zawsze wychodzą na stare wersje. To w 4.1 poza Google Now, nie zauważyłem jak na razie jakichś cudów. Fakt że jak się patrzy przez nakładkę producenta, to ogólnie niewiele widać. Zupełnie co innego z AOSP czy CM.
kakmaratgmaildotcom

Re: Aktualizacje Androida

Autor: Michal Tyrala
Data: 3 Paź 2012
On Wed, 3 Oct 2012 09:42:16 +0000 (UTC), kakmar wrote:
> Z 2.3.7 na 4 to najbardziej zauważam, znacznie wygodniejsz± obsługę > dyktowania dłuższych tekstów, chrome i lepszy "task manager", nowe > lepsze ustawienia. Nowe wersje apek od google też nie zawsze wychodz± > na stare wersje.
Z tego co widze, w 4.0 SIPy zaczely dzialac rowniez po 3G (a nie tylko po wifi jak w 2.3). Jakis plus to jest, jesli ktos uzywa VoIP.
Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns