Nie znalaz│e tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

WrˇŠ do strony grupy

t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: WAM
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 14 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 14 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 06:27, "Pszemol" <Psze...(at)PolBox.com> wrote:

> [...]
A powiadomienia o polaczeniach niezrealizowanych nie dzialaja? :) Rowniez sms mozna otrzymac, jak ktos ma konkretna sprawe. poczta przydatna jest raczej dla osob prowadzacych jakies dzialania finansowe, firmowe. W telefonie prywatnym dawno nie zdazylo mi sie komus nagrac, nawet jesli mial poczte wlaczona. Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych i dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi komorki, nie mogac przeslac mu sms.

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: J.F.
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: JoteR
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: W
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 14 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: W
Data: 14 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 14 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: W
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: W
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: J.F.
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy┼é─ůczenie pocztyg┼éosowej

Autor: kakmar
Data: 18 Lis 2012
Dnia 16.11.2012 Pszemol <Pszemol(at)PolBox.com> napisał/a:

> M├│wimy o czym┼Ť, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak dzia┼éa. > A jak nie wiesz jak dzia┼éa to chwytasz za s┼éuchawk─Ö i dzwonisz na infolini─Ö. >
Nie b─ůd┼║ taki i opisz nam, jak dzia┼éa poczta g┼éosowa w ajfonie i dlaczego jest najlepsza.
> Dlatego w┼éa┼Ťnie niekt├│re firmy wol─ů zatrudnia─ç m┼éodych pracownik├│w > zamiast starych dziad├│w kt├│rym ci─Ö┼╝ko si─Ö wyrwa─ç z kolein my┼Ťlowych > w jakich tkwi─ů od ─çwier─ç wieku... :-P
My┼Ťlisz ┼╝e ka┼╝dy kto zacz─ů┼é prac─Ö zawodow─ů zanim wynaleziono ajfona, nie wie co to jest PG?
> Sorry ┼╝e tak dosadnie to napisz─Ö ale jak nawet nie spr├│bujesz to nie > b─Ödziesz > wiedzia┼é czy metody s─ů lepsze czy gorsze. Zawsze nowa rzecz jest na > pocz─ůtku nieco trudniejsza, cho─çby koncepcyjnie, ni┼╝ rzecz kt├│r─ů u┼╝ywasz > od 25 lat, ale to nie znaczy ┼╝e warto sta─ç w miejscu...
Przemol, bardzo prosz─Ö, opisz mi lepszo┼Ť─ç (nawet je┼Ťli mia┼éoby to by─ç bardzo trudne) tej twojej PG. I na czym ma polega─ç jej pr├│bowanie.
kakmaratgmaildotcom

Re: t-mobile - wy┼é─ůczenie poczty g┼éosowej

Autor: Marek
Data: 18 Lis 2012
On Sat, 17 Nov 2012 00:28:58 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx(at)poczta.onet.pl> wrote:
> A powiedz mi - po ch* mam dokonywac wysilku, jesli juz cwierc wieku
temu
> swietnie mi sie zylo z Norton Commanderem, a teraz jakies "lepsze
metody"
> wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ?
Zgodz─Ö si─Ö z Tob─ů. Ale we┼║ pod uwag─Ö po co powstalo iTunes (serwis). Celem Jobsa by┼éo stworzenie komercyjnej platformy do zakupu muzyki i trzeba by┼éo jako┼Ť przekona─ç w┼éa┼Ťcicieli praw do muzyki (dostawc├│w kontentu), ┼╝e taka platforma spe┼éni ich oczekiwania biznesowe. W tamtych czasach dostawcy bardzo niech─Ötnie podchodzili do propozycji sprzeda┼╝y muzyki przez sie─ç, kojarzy┼é im si─Ö wy┼é─ůcznie z wizja strat z powodu niekontrolowanego kopiowania zakupionego utworu. Je┼Ťli Jobs chcia┼é przekona─ç dostawc├│w, musia┼é stworzy─ç tak─ů platform─Ö i narz─Ödzia coby chocia┼╝ w jakim┼Ť procencie dawala dostawcom poczucie, ze kontent jest jako tako chroniony. St─ůd taki dziwny dla u┼╝ytkownika spos├│b dystrybucji plik├│w (nie ma dost─Öpu do FS, wgrywanie jedynie przez dedykowane narz─Ödziowe, ograniczona liczba kopii itp). Oczywi┼Ťcie dziwny dla u┼╝ytkownika takiego jak ja lub Ty, kt├│ry przynajmniej od 20 lat jest przyzwyczajony do swobody dost─Öpu do swoich danych zapisanych w plikach pouk┼éadanych w odpowiednich folderach :) Podsumowuj─ůc, to paranoja dostawc├│w kontentu spowodowa┼éa, ┼╝e taki model dystrybucji mediow (bez swobodnego dost─Öpu do pliku) jest teraz forsowany przez apple czy microsoft.
Marek

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: atm
Data: 17 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 21 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 09:05, "JoteR" <jo...(at)pf.pl> wrote:
> "krzysztofsf" napisa : >
Znalazlem cennik uslug dla taryf rodzinnych http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/obsluga_klienta/pomoc/cenniki_dokumenty minuta polaczenia z poczta 30 groszy z vat

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: J.F
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 10:34, "J.F" <jfox_xnosp...(at)poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
Ale dziala ci dobrze tylko wtedy, gdy miales wylaczony telefon i chwile po wlaczeniu oddzwania poczta. Wtedy mozesz spokojnie (zakladam, ze masz czas po wlaczeniu telefonu na odsluchiwania) odsluchac bezplatnie. Natomiast jesli telefon byl wlaczony i np wyciszony, czy zdala od ciebie, poczta zadzwoni ( nie wiem raz, czy wiecej)...i koniec). Do tego, jesli widzisz informacje, ze masz cos nagrane na poczcie, to trzeba miec mocne nerwy, zeby zaczekac az kiedys oddzwoni, zakladajac, ze to cos waznego, skoro masz informacje, ze ktos sie nagral. W praktyce , gdy mialem wlaczona, musialem praktycznie caly czas sam laczyc sie ze skrzynka, zeby odsluchiwac pozostawione wiadomosci.

Re: t-mobile - wy┼é─ůczenie poczty g┼éosowej

Autor: J.F
Data: 13 Lis 2012
U┼╝ytkownik "krzysztofsf"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup
>Ale dziala ci dobrze tylko wtedy, gdy miales wylaczony telefon i >chwile po wlaczeniu oddzwania poczta. Wtedy mozesz spokojnie >(zakladam, ze masz czas po wlaczeniu telefonu na odsluchiwania) >odsluchac bezplatnie. Natomiast jesli telefon byl wlaczony i np >wyciszony, czy zdala od ciebie, poczta zadzwoni ( nie wiem raz, czy >wiecej)...i koniec). Do tego, jesli widzisz informacje, ze masz cos
w t-mobile jakos wiecej razy dzwoni.
>nagrane na poczcie, to trzeba miec mocne nerwy, zeby zaczekac az >kiedys oddzwoni, zakladajac, ze to cos waznego, skoro masz >informacje, >ze ktos sie nagral. >W praktyce , gdy mialem wlaczona, musialem praktycznie caly czas sam >laczyc sie ze skrzynka, zeby odsluchiwac pozostawione wiadomosci.
A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w miedzyczasie dzwonili ? J.

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 11:02, "J.F" <jfox_xnosp...(at)poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
No wlasnie nie mam pewnosci, czy jesli ktos polaczyl sie z poczta i nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane Uslugi nie mam juz od 8 czy wiecej lat, tak wiec.....

Re: t-mobile - wy┼é─ůczenie poczty g┼éosowej

Autor: J.F
Data: 13 Lis 2012
U┼╝ytkownik "krzysztofsf"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci
>No wlasnie nie mam pewnosci, czy jesli ktos polaczyl sie z poczta i >nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane
O zasade mi chodzi - zawsze oddzwaniasz, czy skoro mial wazny interes, to mogl sms wyslac ? :-) Bo to duzo zmienia w podejsciu :-) J.

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Michal Jankowski
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 14 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 14 Lis 2012

Re: t-mobile - wy┼é─ůczenie poczty g┼éosowej

Autor: Andrzej
Data: 15 Lis 2012
"Pszemol" <Pszemol(at)PolBox.com> wrote:

> Animce mo┼╝e pom├│c tylko dobry lekarz... o ile jest gdzie┼Ť taki dobry.
Przydalby sie... po skonczeniu z nia, moglby zajac sie toba - trudne przypadki trzeba stopniowac. AK

EŰfíŞąyŢš ŹÚĽ╣ąöü┴ŻŹÚĐńüč Ż═ŻŢĽĘ

Autor: Animka
Data: 15 Lis 2012
W dniu 2012-11-15 07:00, Andrzej pisze:
> [...]
Zacznij od siebie jaki┼Ť bandziorze i spadaj st─ůd.
animka

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: z
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Jingiel
Data: 17 Lis 2012

EŰfíŞąyŢš ŹÚĽ╣ąöü┴ŻŹÚĐńüč Ż═ŻŢĽĘ

Autor: Animka
Data: 13 Lis 2012
W dniu 2012-11-13 14:11, krzysztofsf pisze:
> [...]
Mnie jeszcze dodatkowo denerwowa┼éa muzyka na czekanie jak do kogo┼Ť dzwoni┼éam i kto┼Ť nie odbiera┼é, albo nie zd─ů┼╝y┼é odebra─ç. W swoim telefonie nie mam i nie chc─Ö mie─ç.
animka

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Michal Jankowski
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: kakmar
Data: 13 Lis 2012
Dnia 13.11.2012 krzysztofsf <krzysztofsf(at)wp.pl> napisał/a:
> [...]
E tam, komedia to by┼éa/jest z rozliczaniem poczty g┼éosowej w roamingu. P┼éaci┼éo si─Ö jednocze┼Ťnie za po┼é─ůczenie przychodz─ůce i do kraju na poczt─Ö. Potem jeszcze za ods┼éuchanie. Nie wiem czy dalej tak jest, bo od lat poczty nie u┼╝ywam.
kakmaratgmaildotcom

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012
Pszemol in news:k7th9l$1jl$1(at)dont-email.me
[......................]
> Psa da sie wytresowac aby > kupy nie robil na dywanie
i wlasnie dlatego, zeby nie miec takich problemow z psem - nie mam psa :)

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012
"1634Racine" <1634(at)Racine.pl> wrote:
> Pszemol in news:k7th9l$1jl$1(at)dont-email.me > [......................]
Powiedz Krzyskowi aby dobierał sobie kolegow madrzejszych od psa ;)

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Marek Dyjor
Data: 18 Lis 2012

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Pszemol
Data: 21 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: J.F
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: Marek Dyjor
Data: 17 Lis 2012

Re: t-mobile - wy┼é─ůczenie poczty g┼éosowej

Autor: Pszemol
Data: 17 Lis 2012
"Marek Dyjor" <mdyjor(at)poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
Nie wiem => DLATEGO w┼éa┼Ťnie pytam.

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012

Autor: Maciek Babcia Dobosz
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie pocztyg│osowej

Autor: sp5it
Data: 13 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: 1634Racine
Data: 14 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: 1634Racine
Data: 14 Lis 2012

Re: t-mobile - wy┼é─ůczenie poczty g┼éosowej

Autor: Maciej Bebenek
Data: 15 Lis 2012

┼╗aden z tych kod├│w nie WY┼ü─äCZA poczty. Wy┼é─ůcza jedynie przekierowania na poczt─Ö.

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: J.F.
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: 1634Racine
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: J.F
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: 1634Racine
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy│▒czenie poczty g│osowej

Autor: J.F
Data: 15 Lis 2012

Re: t-mobile - wy┼é─ůczenie poczty g┼éosowej

Autor: Maciej Bebenek
Data: 15 Lis 2012
> [...]
W┼éa┼Ťnie sprawdzi┼éem. Poczta "wy┼é─ůczona" podanym wy┼╝ej sposobem jakie┼Ť 4 lata temu... Dzia┼éa ;-)

Re: t-mobile - wy┼é─ůczenie poczty g┼éosowej

Autor: 1634Racine
Data: 15 Lis 2012
Maciej Bebenek in news:50a43cfc$5(at)news.home.net.pl
> ┼╗aden z tych kod├│w nie WY┼ü─äCZA poczty. Wy┼é─ůcza jedynie przekierowania na > poczt─Ö.
ok, zdaje sie, ze szczypiemy sie o slowa. ja mam na mysli to, ze wklepanie przez Ciebie #002# ma sprawic, by dzwoniacy do Ciebie NIE uslyszal mozliwosci nagrania sie na Twoja poczte - o to mi chodzi. A czy ten kod naprawde dziala, tego nie wiem, bo zanim mi go dali z BOK, to juz zagwarantowalem sobie calkowite milczenie mojej poczty poprzez zablokowanie w itaktak.pl. A czy taka operacja jest "wy┼é─ůczeniem" poczty, czy jest spaleniem, czy bierzmowaniem, czy zniszczeniem i juz nigdy nie zadziala - jak zwa┼é,tak zwa┼é. Poczta po tym ma milczec, nikt nie ma Ci sie nagrac. Z pewnoscia natomiast ma byc mozliwosc powrotu do sytuacji mozliwosci nagrania sie przez kogos i taka mozliwosc jest poprzez kody w/w, ktore otwieraja mozliwosci nagrania przez dzwoniacych w sytuacjach w/w wymienionych. Jesli przez wylaczenie poczty rozumiemy - a standardowy czlowiek tak to rozumie i nie ma co filozofowac - jej milczenie dla dzwoniacych, to tak wlasnie sprawia kod #002#. Oczywiscie, ze pozostale sluza nie jej wylaczeniu, ale wrecz ozywieniu.