Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc _calkowicie_
poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
   btw:
nie chce w tym póki co manipulowac - nie jestem pewien, jak to zadziala, czy
czegos bez sensu nie wlaczy na stale - ale np. dla PRE-PAIDOWEGO numeru na
itaktak.pl jest w panelu uzytkownika do ustawienia "nieczynne" (czy jakos
tak...) dla poczty glosowej.
wiec jak to jest?

A jesli (jednak) nie mozna calkowicie wylaczyc - to podobno dla poczty
"można ustawic przekierowanie, żeby sie wlaczala pozniej" - gdzie i jak to
mozna ustawic, by
poczta glosowa wlaczala sie poźniej?

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012
"1634Racine" <1634(at)Racine.pl> wrote in message
> w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc > _calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa? > chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie... Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012
Pszemol in news:k7sc6c$im2$1(at)dont-email.me
[..................]
> Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie... > Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?
a dlatego, że jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012
> Pszemol in news:k7sc6c$im2$1(at)dont-email.me > [..................]
Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 13 Lis 2012
W dniu 2012-11-13 06:27, Pszemol pisze:
> Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa > to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę > zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz > i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)
Bo poczta głosowa to archaiczny odpowiednik automatycznej sekretarki. Za starych dobrych czasów miała jakiś sens. Teraz jak ktoś nie odbierze to widzi kto próbował się połączyć. Ile razy. ;-) Dodatkowo istnieje SMS i klawiatury w smartfonach. :-) Dla mnie niepotrzebna usługa domyślnie włączona działająca. (dla dobra klienta? :-) ) Żeby nie można było jej wyłączyć? Masakra. I tak ciężko mi nauczyć rodziców kasować te spamowe smsy co dostają. Ciekawe kiedy zacznie przychodzić SPAMowa poczta głosowa. UPS :-) z Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi. Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę. "Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: WAM
Data: 13 Lis 2012
On Tue, 13 Nov 2012 07:21:13 +0100, z <zch28(at)usunwp.pl> wrote:

>Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi. >Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę. >"Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)
Większość moich Klientów, którym się nagrywam, twierdzi że nie odsłuchali nagrania bo nie mają poczty głosowej :) WAM

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012
z in news:k7soss$f0e$1(at)news.task.gda.pl
[................................]
> Dla mnie niepotrzebna usługa domyślnie włączona działająca. (dla dobra > klienta? :-) ) > Żeby nie można było jej wyłączyć? Masakra.
w BOK klamali mi: dla prepaidu daje sie wylaczyc przez www.itaktak.pl (nie wiem, jak dla abonamentu), a reklamy w prepaidowym tmobile mozna wylaczyc sms na nr 80888 o tresci NIE (poslalem, ciekawe czy bedzie skuteczny)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012
"z" <zch28(at)usunwp.pl> wrote in message news:k7soss$f0e$1(at)news.task.gda.pl...
> Bo poczta głosowa to archaiczny odpowiednik automatycznej sekretarki.
To nie odpowiednik tylko automatyczna sekretarka.
> Za starych dobrych czasów miała jakiś sens.
Dziś też ma czasem sens.
> Teraz jak ktoś nie odbierze to widzi kto próbował się połączyć. Ile razy. > ;-) Dodatkowo istnieje SMS i klawiatury w smartfonach. :-)
Nie zawsze smsa możesz napisać, nie zawsze sms 160-znakowy jest w stanie wyrazić to co chcesz powiedzieć, nie zawsze będziesz mógł odebrać telefon zwrotny bo np. chcesz komuś coś powiedzieć przed wejściem do samolotu w którym będziesz następne 8 godzin i tak dalej, i tak dalej... Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to ma sens.
> Dla mnie niepotrzebna usługa domyślnie włączona działająca. (dla dobra > klienta? :-) ) > Żeby nie można było jej wyłączyć? Masakra. > I tak ciężko mi nauczyć rodziców kasować te spamowe smsy co dostają. > Ciekawe kiedy zacznie przychodzić SPAMowa poczta głosowa. UPS :-)
Spam to już odrębna sprawa i często za spam jesteśmy sami sobie winni rozdając swój numer na wszelakich "zbiórkach numerów": a to konkurs "wyślij sms'a -> wygraj samochód", a to zagłosuj na idola, a to podaj numer kontaktowy u tego czy tamtego - często te firmy i instytucje mają maczkiem gdzieś w regulaminie że mogą udostępnić otrzymany od Ciebie numer osobom trzecim i masz potem spamowe smsy czy telefony gdzieś z drugiego końca kraju od ludzi których nigdy nie widziałeś ani nie znasz...
> Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi. > Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę. > "Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)
Są tacy ludzie - owszem, nie znaczy że tacy są wszyscy i nie znaczy że poczta nigdy nikomu się nie przydaje. Tak jak w budownictwie nie wszytko da się zrobić młotkiem i czasem możesz potrzebować wiertarki, tak samo w telekomunikacji nie wszystko załatwisz smsem i czasem przyda się poczta głosowa. Ale oczywiście powinna być od operatora możliwość jak najwygodniejszego dostosowania parametrów konta do potrzeb konkretnego klienta - nie wnoszę tu postulatu że operator nie powinien umożliwiać wyłączenia poczty tylko z ciekawości zapytałem czemu ktoś ją chce sobie wyłączyć.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 14 Lis 2012
W dniu 2012-11-13 13:37, Pszemol pisze:
> Nie zawsze smsa możesz napisać, nie zawsze sms 160-znakowy > jest w stanie wyrazić to co chcesz powiedzieć, nie zawsze będziesz > mógł odebrać telefon zwrotny bo np. chcesz komuś coś powiedzieć > przed wejściem do samolotu w którym będziesz następne 8 godzin > i tak dalej, i tak dalej... Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych > narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to > ma sens.
O widzisz. Mądrze gadasz. :-) Nie może tak być żeby ktoś decydował za mnie co mi jest potrzebne a co nie!!! ;-) z

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 14 Lis 2012
"z" <zch28(at)usunwp.pl> wrote in message news:k806tq$vri$1(at)news.task.gda.pl...
> [...]
Tego wcale nie powiedziałem.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 15 Lis 2012
W dniu 2012-11-15 00:44, Pszemol pisze:

> Tego wcale nie powiedziałem.
" Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to ma sens. " No to czekam na błyskotliwy wykład "co poeta miał na myśli" w powyższym zdaniu :-) z

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 15 Lis 2012
"z" <zch28(at)usunwp.pl> wrote in message news:k83kj4$b8u$1(at)news.task.gda.pl...
> [...]
Uważam, że to jedna z wielu opcji, wielu różnych narzędzi, które warto mieć do dyspozycji (i nie wyłączać!) a używać wtedy kiedy to ma sens. Twoją pocztę głosową używa dzwoniący do Ciebie. Wyłączając swoją pocztę odbierasz komuś tą opcję, odbierasz to narzędzie. A więc de facto decydujesz za kogoś co mu jest potrzebne a co nie, bo komuś może być Twoja poczta potrzebna aby Ci zostawić wiadomość. Czy wykład był dla Ciebie wystarczająco błyskotliwy?

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 16 Lis 2012
W dniu 2012-11-16 00:37, Pszemol pisze:
> Czy wykład był dla Ciebie wystarczająco błyskotliwy?
Wystarczająco. Wyborne odwracanie kota ogonem. Nadajesz się na rzecznika. Ministra? Rządu? Naprawdę możesz zrobić karierę. Wracaj do tych pól... Uzasadniłeś właśnie Włączoną pocztę dobrym samopoczuciem dzwoniącego. A to że jej _użytkownik_ jej nie użyje. Nigdy nie odsłucha wiadomości jest nie istotne. :-) Przypomnij sobie dyskusje o radiu FM. Przecież lepiej mieć różne narzędzia które warto mieć do dyspozycji... blebleble ;-) z

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012
"z" <zch28(at)usunwp.pl> wrote in message news:k84lo1$k7r$1(at)news.task.gda.pl...
> [...]
Koryguję tylko Twoje błędne zrozumienie tego co napisałem.
> Uzasadniłeś właśnie Włączoną pocztę dobrym samopoczuciem dzwoniącego.
Znowu źle mnie zrozumiałeś. Nie pisałem nic o dobrym samopoczuciu! Gdzie Ty to wszystko widzisz? Masz jakieś urojenia tekstowe?
> A to że jej _użytkownik_ jej nie użyje. > Nigdy nie odsłucha wiadomości jest nie istotne. :-)
Poczty głosowej używają zarówno nadawca jak i odbiorca przecież. Jak poczta jest włączona to obaj macie wybór: nadawca może zostawić wiadomość lub rozłączyć się wcześniej. Odbiorca może odsłuchać wiadomość lub jej nie odsłuchać. Wyłączając pocztę narzucasz dzwoniącemu do siebie swoją wolę i odbierasz mu prawo wyboru o które tak dzielnie tu walczyłeś przed chwilą. Nie podoba Ci się żeby ktoś ZA CIEBIE decydował - czemu decydujesz za niego? Tak się zachowuje hipokryta.
> Przypomnij sobie dyskusje o radiu FM. Przecież lepiej mieć > różne narzędzia które warto mieć do dyspozycji... blebleble ;-)
I znowu błędnie interpretujesz moje słowa na temat tunera FM w komórce. Gdzie ja twierdziłem że *lepiej* go nie mieć?? Podaj cytat! Twierdziłem że jego brak nie jest takim problemem dzisiaj, w dobie powszechnego internetu w komórkach i faktu że większość stacji radiowych nadaje w internecie. Reszta to Twoje urojenia lub niewłaściwe interpretacje tego co przeczytałeś.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 06:27, "Pszemol" <Psze...(at)PolBox.com> wrote:

> [...]
A powiadomienia o polaczeniach niezrealizowanych nie dzialaja? :) Rowniez sms mozna otrzymac, jak ktos ma konkretna sprawe. poczta przydatna jest raczej dla osob prowadzacych jakies dzialania finansowe, firmowe. W telefonie prywatnym dawno nie zdazylo mi sie komus nagrac, nawet jesli mial poczte wlaczona. Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych i dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi komorki, nie mogac przeslac mu sms.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: J.F.
Data: 13 Lis 2012
Dnia Mon, 12 Nov 2012 22:31:04 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
> W telefonie prywatnym dawno nie zdazylo mi sie komus nagrac, nawet > jesli mial poczte wlaczona. > Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych i > dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi > komorki, nie mogac przeslac mu sms.
Troche techniki i ludzie wysiadaja, jakby to tak trudno powiedziec "nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-) Troche inaczej przy podrozach zagranicznych - warunkowe przekierowania sa kosztowne. J.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 08:03, "J.F." <jfox_xnosp...(at)poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms zadzwonic pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od operatora z informacja, ze mam wiadomosc w skrzynce - oplata zgodna z cennikiem :)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: JoteR
Data: 13 Lis 2012
"krzysztofsf" napisał:

> I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms > zadzwonic pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od > operatora z informacja, ze mam wiadomosc w skrzynce > - oplata zgodna z cennikiem :)
I ile według tego cennika wynosi owa opłata? Bo w moim cenniku płatna jest tylko poczta głosowa MMS (cokolwiek to oznacza) oraz poczta wideo. JoteR

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: W
Data: 13 Lis 2012
JoteR wystukał, co następuje:

W Play/Orange PG jest darmowa (tj usługa i odsłuchiwanie), AFAIR Madżenta i Plus mają to płatne (co jest skrajnym debilizmem, no ale...). Co do samej PG - problemem jest to, że ludzie nie ogarniają, że ktoś może mieć celowo włączoną PG i po usłyszeniu zapowiedzi wpadają w panikę i nie wiedzą co z sobą zrobić. Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby jak byłem na etapie szukania pracy - człowiek najzwyczajnie nie jest pod telefonem 24h na dobę i dzięki wiadomości miałem okazję oddzwonić). Jedyny większy minus to warunkowe, płatne przekierowania na PG w roamingu (aczkolwiek teraz chyba w EU nie jest to już płatne)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 14 Lis 2012
W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby
> jak byłem na etapie szukania pracy - człowiek najzwyczajnie nie jest pod > telefonem 24h na dobę i dzięki wiadomości miałem okazję oddzwonić).
Naciągane zastosowanie. Jak szukasz pracy to telefon masz na szczególnej uwadze i każdy nieznajomy jest potencjalnym pracodawcą. Zwłaszcza że tutaj podstawową formą komunikacji jest e-mail. Wiem bo właśnie szukam :-) z

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: W
Data: 14 Lis 2012
z wystukał, co następuje:

> W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze: > Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby
*kilka lat temu* :P to po pierwsze, po wtóre - tak, ale wiesz... są sytuacje kiedy siłą rzeczy telefonu przy sobie nie masz albo nie zdążysz dobiec a dzwoniono z prywatnego/korporacyjnego i nijak nie można oddzwonić. Aktualnie jest o tyle przyjemniej, że szukając pracy dostaje się maila zwrotnego i umawia na termin rozmowy telefonicznej... :)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 14 Lis 2012
"z" <zch28(at)usunwp.pl> wrote in message news:k80780$12u$1(at)news.task.gda.pl...
> W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze: > Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby
Gdybyś miał pocztę głosową której tak bardzo nie chcesz to móglbyś się bardziej zrelaksować i nie stresować każdym dzwonkiem - wiedziałbyś że jak nie usłyszysz to się ktoś nagra.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: W
Data: 15 Lis 2012
Pszemol wystukał, co następuje:

To też nie do końca prawda w tym Pięknym Kraju, bo dla wielu tutaj to trama zostawić nagranie ;-)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 15 Lis 2012
"W" <wu(at)wu.pl> wrote in message news:XnsA10C463EB87D0wuathome(at)at.home...
> Pszemol wystukał, co następuje: >
Trzeba ludzików wychowywać aby tremy nie mieli... Im więcej osób będzie "wyłączać to dziadostwo" tym mniej ludzi się z tą normalną przecież na świecie rzeczą oswoi.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: W
Data: 16 Lis 2012
Pszemol wystukał, co następuje:

Niekoniecznie - IMHO o ile kiedyś PG była bardzo fajnym narzędziem bez włąściwie alternatywy (wyślij sms/e-mail te 15-20 lat temu, żeby nawet Twoja lodówka mogła go odczytać...) tak teraz 'jak nie drzwiami to oknem' - nie dodzwoniłeś się, to masz gazylion innych możliwości zostawienia wiadomości odbiorcy i niekoniecznie trzeba narzucać swoje postrzeganie całemu światu (uhm, komu ja odpowiadam! *wink wink* ;) ) więc o ile mam i używam, i chwalę sobie jak ktoś potrafi też użyć tak nie mam misji naprawiania świata bo ('it ain`t broken')

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012
"W" <wu(at)wu.pl> wrote in message news:XnsA10D43C205B6Bwuathome(at)at.home...
> Pszemol wystukał, co następuje: >
Różnica jest taka, że ja czasem widzę u ludzi że robią pewne wybory nie jako rezultat wypróbowania czegoś i nielubienia, nie jako rezultat przemyślenia czegoś i wybrania najlepszej opcji tylko pójścia po linii najmniejszego oporu intelektualnego na zasadzie "nie wiem co to, wyłączam" albo "może ma zalety ale kosztuje 5gr, wyłączam" i nawet nie dadzą sobie szansy na dostrzeżenie tych zalet. Czasem warto taką osobę ośmielić, zachęcić czy zmotywować do jakiegoś wysiłku intelektualnego a być może ulepszy swoje życie przez powiększenie funkcji swoich urządzeń. Misją jest więc pomcc drugiej osobie tam gdzie widzę na nią szansę, a nie jest misją zmuszanie kogokolwiek do czegokolwiek czy naprawianie niezepsutego.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: J.F.
Data: 16 Lis 2012
Dnia Fri, 16 Nov 2012 07:27:22 -0600, Pszemol napisał(a):
> Różnica jest taka, że ja czasem widzę u ludzi że robią pewne wybory > nie jako rezultat wypróbowania czegoś i nielubienia, nie jako rezultat > przemyślenia czegoś i wybrania najlepszej opcji tylko pójścia po linii > najmniejszego oporu intelektualnego na zasadzie "nie wiem co to, > wyłączam"
Doswiadczenie Pszemolu. Zbyt duzo razy sie klelo na amazing programy, wiec niech sp* :-)
> albo "może ma zalety ale kosztuje 5gr, wyłączam" i nawet nie > dadzą sobie szansy na dostrzeżenie tych zalet.
Nie wiem co program robi, ale tani jest, wiec niech sobie dziala ? Idealny klient Apple ?:-)
> Czasem warto taką osobę > ośmielić, zachęcić czy zmotywować do jakiegoś wysiłku intelektualnego > a być może ulepszy swoje życie przez powiększenie funkcji swoich urządzeń.
A powiedz mi - po ch* mam dokonywac wysilku, jesli juz cwierc wieku temu swietnie mi sie zylo z Norton Commanderem, a teraz jakies "lepsze metody" wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ? J.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012
"J.F." <jfox_xnospamx(at)poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
Mówimy o poczcie głosowej nie o programach.
Mówimy o czymś, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak działa. A jak nie wiesz jak działa to chwytasz za słuchawkę i dzwonisz na infolinię.
Dlatego właśnie niektóre firmy wolą zatrudniać młodych pracowników zamiast starych dziadów którym ciężko się wyrwać z kolein myślowych w jakich tkwią od ćwierć wieku... :-P Sorry że tak dosadnie to napiszę ale jak nawet nie spróbujesz to nie będziesz wiedział czy metody są lepsze czy gorsze. Zawsze nowa rzecz jest na początku nieco trudniejsza, choćby koncepcyjnie, niż rzecz którą używasz od 25 lat, ale to nie znaczy że warto stać w miejscu...

Re: t-mobile - wyłączenie pocztygłosowej

Autor: kakmar
Data: 18 Lis 2012
Dnia 16.11.2012 Pszemol <Pszemol(at)PolBox.com> napisał/a:

> Mówimy o czymś, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak działa. > A jak nie wiesz jak działa to chwytasz za słuchawkę i dzwonisz na infolinię. >
Nie bądź taki i opisz nam, jak działa poczta głosowa w ajfonie i dlaczego jest najlepsza.
> Dlatego właśnie niektóre firmy wolą zatrudniać młodych pracowników > zamiast starych dziadów którym ciężko się wyrwać z kolein myślowych > w jakich tkwią od ćwierć wieku... :-P
Myślisz że każdy kto zaczął pracę zawodową zanim wynaleziono ajfona, nie wie co to jest PG?
> Sorry że tak dosadnie to napiszę ale jak nawet nie spróbujesz to nie > będziesz > wiedział czy metody są lepsze czy gorsze. Zawsze nowa rzecz jest na > początku nieco trudniejsza, choćby koncepcyjnie, niż rzecz którą używasz > od 25 lat, ale to nie znaczy że warto stać w miejscu...
Przemol, bardzo proszę, opisz mi lepszość (nawet jeśli miałoby to być bardzo trudne) tej twojej PG. I na czym ma polegać jej próbowanie.
kakmaratgmaildotcom

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Marek
Data: 18 Lis 2012
On Sat, 17 Nov 2012 00:28:58 +0100, "J.F."
> [...]
metody"
> wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ?
Zgodzę się z Tobą. Ale weź pod uwagę po co powstalo iTunes (serwis). Celem Jobsa było stworzenie komercyjnej platformy do zakupu muzyki i trzeba było jakoś przekonać właścicieli praw do muzyki (dostawców kontentu), że taka platforma spełni ich oczekiwania biznesowe. W tamtych czasach dostawcy bardzo niechętnie podchodzili do propozycji sprzedaży muzyki przez sieć, kojarzył im się wyłącznie z wizja strat z powodu niekontrolowanego kopiowania zakupionego utworu. Jeśli Jobs chciał przekonać dostawców, musiał stworzyć taką platformę i narzędzia coby chociaż w jakimś procencie dawala dostawcom poczucie, ze kontent jest jako tako chroniony. Stąd taki dziwny dla użytkownika sposób dystrybucji plików (nie ma dostępu do FS, wgrywanie jedynie przez dedykowane narzędziowe, ograniczona liczba kopii itp). Oczywiście dziwny dla użytkownika takiego jak ja lub Ty, który przynajmniej od 20 lat jest przyzwyczajony do swobody dostępu do swoich danych zapisanych w plikach poukładanych w odpowiednich folderach :) Podsumowując, to paranoja dostawców kontentu spowodowała, że taki model dystrybucji mediow (bez swobodnego dostępu do pliku) jest teraz forsowany przez apple czy microsoft.
Marek

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 15 Lis 2012
W dniu 2012-11-15 00:46, Pszemol pisze:

> Gdybyś miał pocztę głosową której tak bardzo nie chcesz > to móglbyś się bardziej zrelaksować i nie stresować każdym > dzwonkiem - wiedziałbyś że jak nie usłyszysz to się ktoś nagra.
Mój numer tel. jest dobrem które chronię. :-) Nikt bez potrzeby go nie dostaje. Jak wysyłam CV to bez numeru. Nie stresuję się każdym dzwonkiem, żadnych spamów, ankiet i innego badziewia. Znajomi, klienci, potencjalni pracodawcy dzwonią bo mają powód. Lata minimum dyscypliny i można. Telefon mam zawsze przy sobie i mi nie ciąży :-) z

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: atm
Data: 17 Lis 2012

Jak to fajnie miec w koncu czego bronic ;] Nie ma radia, nie ma potwierdzenia smsow, sporo wysilku kosztowalo negowanie tej funkcjonalnosci... Jest za to poczta glosowa!!!!

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 21 Lis 2012
"atm" <_(at)vp.pl> wrote in message news:k894dt$r88$3(at)node2.news.atman.pl...
> [...]
Ale poczta nie w telefonie tylko u operatora...

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 09:05, "JoteR" <jo...(at)pf.pl> wrote:
> "krzysztofsf" napisa : >
Znalazlem cennik uslug dla taryf rodzinnych http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/obsluga_klienta/pomoc/cenniki_dokumenty minuta polaczenia z poczta 30 groszy z vat

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: J.F
Data: 13 Lis 2012
Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomości
>I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms >zadzwonic >pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od operatora z informacja, ze >mam wiadomosc w skrzynce - oplata zgodna z cennikiem :)
Tam gdzie platna, tam jest bezplatne oddzwanianie :-) J.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 10:34, "J.F" <jfox_xnosp...(at)poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
Ale dziala ci dobrze tylko wtedy, gdy miales wylaczony telefon i chwile po wlaczeniu oddzwania poczta. Wtedy mozesz spokojnie (zakladam, ze masz czas po wlaczeniu telefonu na odsluchiwania) odsluchac bezplatnie. Natomiast jesli telefon byl wlaczony i np wyciszony, czy zdala od ciebie, poczta zadzwoni ( nie wiem raz, czy wiecej)...i koniec). Do tego, jesli widzisz informacje, ze masz cos nagrane na poczcie, to trzeba miec mocne nerwy, zeby zaczekac az kiedys oddzwoni, zakladajac, ze to cos waznego, skoro masz informacje, ze ktos sie nagral. W praktyce , gdy mialem wlaczona, musialem praktycznie caly czas sam laczyc sie ze skrzynka, zeby odsluchiwac pozostawione wiadomosci.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: J.F
Data: 13 Lis 2012
Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomości grup
>Ale dziala ci dobrze tylko wtedy, gdy miales wylaczony telefon i >chwile po wlaczeniu oddzwania poczta. Wtedy mozesz spokojnie >(zakladam, ze masz czas po wlaczeniu telefonu na odsluchiwania) >odsluchac bezplatnie. Natomiast jesli telefon byl wlaczony i np >wyciszony, czy zdala od ciebie, poczta zadzwoni ( nie wiem raz, czy >wiecej)...i koniec). Do tego, jesli widzisz informacje, ze masz cos
w t-mobile jakos wiecej razy dzwoni.
>nagrane na poczcie, to trzeba miec mocne nerwy, zeby zaczekac az >kiedys oddzwoni, zakladajac, ze to cos waznego, skoro masz >informacje, >ze ktos sie nagral. >W praktyce , gdy mialem wlaczona, musialem praktycznie caly czas sam >laczyc sie ze skrzynka, zeby odsluchiwac pozostawione wiadomosci.
A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w miedzyczasie dzwonili ? J.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 11:02, "J.F" <jfox_xnosp...(at)poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
No wlasnie nie mam pewnosci, czy jesli ktos polaczyl sie z poczta i nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane Uslugi nie mam juz od 8 czy wiecej lat, tak wiec.....

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: J.F
Data: 13 Lis 2012
>No wlasnie nie mam pewnosci, czy jesli ktos polaczyl sie z poczta i >nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane
O zasade mi chodzi - zawsze oddzwaniasz, czy skoro mial wazny interes, to mogl sms wyslac ? :-) Bo to duzo zmienia w podejsciu :-) J.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 11:12, "J.F" <jfox_xnosp...(at)poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
Telefon typowo prywatny. Wiekszosc nagranych wiadomosci to "Krzysiek, oddzwon" :) Ta sama funkcjonalnosc daje mi polaczenie nieodebrane od Zony czy Syna.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Michal Jankowski
Data: 13 Lis 2012
krzysztofsf <krzysztofsf(at)wp.pl> writes:

> Wiekszosc nagranych wiadomosci to "Krzysiek, oddzwon" :) > Ta sama funkcjonalnosc daje mi polaczenie nieodebrane od Zony czy > Syna.
U mnie się na ogół nagrywał szum albo rozmowy dzwoniącego z osobą trzecią w stylu "e, chyba ich nie ma, coś dziwnego się odezwało". Z kolei gdy sam próbowałem komuś się nagrać, to w 99% szło to w czarną dziurę. Wyłączyłem 100 lat temu i szlus. Dzwoniąc, nie próbuję nic nagrywać, bo to strata czasu tylko. MJ

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012
"Michal Jankowski" <michalj(at)fuw.edu.pl> wrote in message
> [...]
To inny problem - ludzie którzy nigdy w życiu nie mieli sekretarki na stacjonarnym i albo nie wiedzą że w ogóle istnieje taka usługa albo nieprzyzwyczajeni zaskoczeniu są "czymś dziwnym co się odezwało" lub mają tremę nagrywać się komuś... Cywilizowani ludzie którzy mają jakąś historię używania telefonów nie termują się jak usłyszą głos automatycznej sekretarki i po prostu wiedzą kiedy i jak użyć narzędzia.
> Wyłączyłem 100 lat temu i szlus. Dzwoniąc, nie próbuję nic nagrywać, > bo to strata czasu tylko.
:-)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 13:51, "Pszemol" <Psze...(at)PolBox.com> wrote:
.
> Cywilizowani ludzie którzy mają jakąś historię używania telefonów > nie termują się jak usłyszą głos automatycznej sekretarki i po prostu > wiedzą kiedy i jak użyć narzędzia.
Ale co nagrywac, jak wiekszosc nieodebranych polaczen dotyczy "stoje wlasnie przy ladzie, wolisz czerwone czy fioletowe" albo "nudzilo mi sie to zadzwonilem/am"? Wlasnie latwosc dzwonienia powoduje, ze wiekszosc rozmow prywatnych to albo pierdoly, albo bardzo drobne sprawy wymagajace szybkiej decyzji - "wolisz schabowe, czy moze zrobimy rybe?".

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012
"krzysztofsf" <krzysztofsf(at)wp.pl> wrote in message
> [...]
No cóż... każdy ocenia po własnych doświadczeniach... Jeśli większość Twoich rozmów prywatnych to pierdoły to myślisz że większość moich rozmów prywatnych to też pierdoły... Na takiej strategii myślenia daleko nie zajdziesz :-)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 14 Lis 2012
W dniu 2012-11-13 14:16, Pszemol pisze:

> No cóż... każdy ocenia po własnych doświadczeniach... > Jeśli większość Twoich rozmów prywatnych to pierdoły to myślisz > że większość moich rozmów prywatnych to też pierdoły... > Na takiej strategii myślenia daleko nie zajdziesz :-)
Uważaj bo właśnie skrytykowałeś swoje zachowania ;-) Na prawdę nie musisz się wypowiadać na każdy możliwy temat. Nie ma takiego obowiązku. :-) z PS. No chyba że chcesz pomóc Animce. Wtedy tak. :-)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 14 Lis 2012
"z" <zch28(at)usunwp.pl> wrote in message news:k807ie$12u$2(at)news.task.gda.pl...
> [...]
Które?
> Na prawdę nie musisz się wypowiadać na każdy możliwy temat. > Nie ma takiego obowiązku. :-)
Wiem, ze nie ma takiego obowiązku i nie wypowiadam się na każdy możliwy temat. Nie odkrywaj na nowo Ameryki...
> PS. No chyba że chcesz pomóc Animce. Wtedy tak. :-)
Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Andrzej
Data: 15 Lis 2012
"Pszemol" <Pszemol(at)PolBox.com> wrote:

> Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.
Przydalby sie... po skonczeniu z nia, moglby zajac sie toba - trudne przypadki trzeba stopniowac. AK

EëfĄ¸ĽyÝç é•šĽ”Á˝éŃ䁟 ˝Í˝Ý•¨

Autor: Animka
Data: 15 Lis 2012
W dniu 2012-11-15 07:00, Andrzej pisze:
> [...]
Zacznij od siebie jakiś bandziorze i spadaj stąd.
animka

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 15 Lis 2012
W dniu 2012-11-15 00:47, Pszemol pisze:

> [...]
Jak będziesz więcej myślał a mniej pisał to się pokapujesz :-) z

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 15 Lis 2012
"z" <zch28(at)usunwp.pl> wrote in message news:k83lfu$cuf$2(at)news.task.gda.pl...
> [...]
Myślę że jesteś w błędzie i wstyd Ci się do tego przyznać. Już drugi raz wykazałeś się brakiem umiejętności rozumienia tego co czytasz.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 16 Lis 2012
W dniu 2012-11-16 00:40, Pszemol pisze:
> [...]
Ogarniaj trochę całość. Chociaż próbuj. Wyżej/niżej wspomniałem o radiu FM. Na prawdę chcesz więcej przykładów. Jak pewna komisja skończy analizować tysiące stron korespondencji pewnego generała to może spróbują zrobić analizę Twojej twórczości. Nadzieję trzeba mieć :-) z PS. Przeanalizuj na początek dokładnie cytaty. One na prawdę są istotne

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012
"z" <zch28(at)usunwp.pl> wrote in message news:k84m37$l4n$1(at)news.task.gda.pl...
> [...]
W usenecie na kilkunastu grupach pojawiają się setki i tysiące postów dziennie. Nie ma potrzeby robić dodatkowych łamigłówek i puzzli. Pisz wyraźnie i na temat, odpowiednio wycinając cytaty w których zostawisz logiczną treść do której się odnosisz w odpowiedzi... Zauważam, ze tniesz cytaty w dziwny sposób, wycinając meritum a zostawiając jakąś ostatnią linijkę tekstu luźno związaną tylko w Twojej głowie z odpowiedzią. Nie jestem jasnowidzem który czyta w Twoich myślach i widzi połączenia które Tobie się (często błędnie) tworzą z tego co napisałem a tym co Ty przeczytałeś.
> Wyżej/niżej wspomniałem o radiu FM. > Na prawdę chcesz więcej przykładów.
Przykład tunera FM w komórce jest błędną ilustracją do tego co napisałem na górze tej wypowiedzi w cytacie. Nie twierdziłem przecież że skoro dla mnie tuner FM nie jest niezbędny to nie jest on też niezbędny dla Ciebie. Jeśli wydaje Ci się że tak pisałem to podaj cytat...
> Jak pewna komisja skończy analizować tysiące stron korespondencji pewnego > generała to może spróbują zrobić analizę Twojej twórczości. > Nadzieję trzeba mieć :-)
Mam nadzieję że znajdą sobie coś ważniejszego do roboty niż sprawdzanie korespondencji generała.
> PS. Przeanalizuj na początek dokładnie cytaty. One na prawdę są istotne
Cytaty są jakie są - natomiast Twoje z nich wnioski są... oryginalne :-)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: z
Data: 16 Lis 2012
W dniu 2012-11-16 14:32, Pszemol pisze:

> W usenecie na kilkunastu grupach pojawiają się setki i tysiące postów > dziennie. Nie ma potrzeby robić dodatkowych łamigłówek i puzzli. > Pisz wyraźnie i na temat, odpowiednio wycinając cytaty w których > zostawisz logiczną treść do której się odnosisz w odpowiedzi... > Zauważam, ze tniesz cytaty w dziwny sposób, wycinając meritum > a zostawiając jakąś ostatnią linijkę tekstu luźno związaną tylko > w Twojej głowie z odpowiedzią. Nie jestem jasnowidzem który czyta > w Twoich myślach i widzi połączenia które Tobie się (często błędnie) > tworzą z tego co napisałem a tym co Ty przeczytałeś.
Przyznaję Ci całkowitą rację. Wygrałeś. Nie dorastam poziomem do tak wysublimowanych wywodów ;-) Teraz wiem że muszę pocztę głosową używać, nagrywać się ludziom gdyż jest to arcyprzemyślana usługa którą operatorzy domyślnie włączają dla naszego dobra i w trosce o dobro społeczeństwa XXI wieku. Tylko nurtuje mnie jedna rzecz. Dlaczego patentu na tą usługę nie posiada jeszcze firma na "A"? To niedopuszczalne. Teraz dobrze? :-) z

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 16 Lis 2012
"z" <zch28(at)usunwp.pl> wrote in message news:k85jjr$rja$1(at)news.task.gda.pl...
> [...]
A to brałem udział w jakimś konkursie w którym można wygrać/przegrać? Nie wiedziałem...
> Nie dorastam poziomem do tak wysublimowanych wywodów ;-)
Czyżby zbyt błyskotliwe się okazały dla Ciebie?
> Teraz wiem że muszę pocztę głosową używać, nagrywać się ludziom > gdyż jest to arcyprzemyślana usługa którą operatorzy domyślnie > włączają dla naszego dobra i w trosce o dobro społeczeństwa XXI wieku.
Czyli znowu błędnie zrozumiałeś to co przeczytałeś, bo nie musisz. Nie musisz się nagrywać, nie musisz odsłuchiwać - robisz co chcesz. Masz wybór o który tak walczysz dzielnie :-) Możesz też wyłączyć pocztę ale wtedy odbierasz wybór dzwoniącemu. A przecież nie zgadzasz się aby za kogoś decydowano o czymś, nie?

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Jingiel
Data: 17 Lis 2012

> Teraz wiem że muszę pocztę głosową używać, nagrywać się ludziom gdyż > jest to arcyprzemyślana usługa którą operatorzy domyślnie włączają dla > naszego dobra i w trosce o dobro społeczeństwa XXI wieku.
Operator dba o swoją kieszeń. Domyślnie włączona poczta głosowa to jakaś tam kasa dla operatora. Inaczej nie doszłoby do połączenia.
Jingiel

EëfĄ¸ĽyÝç é•šĽ”Á˝éŃ䁟 ˝Í˝Ý•¨

Autor: Animka
Data: 13 Lis 2012
W dniu 2012-11-13 14:11, krzysztofsf pisze:
> [...]
Mnie jeszcze dodatkowo denerwowała muzyka na czekanie jak do kogoś dzwoniłam i ktoś nie odbierał, albo nie zdążył odebrać. W swoim telefonie nie mam i nie chcę mieć.
animka

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Michal Jankowski
Data: 13 Lis 2012
"J.F." <jfox_xnospamx(at)poczta.onet.pl> writes:

> "nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)
"Siedzimy... Nic się nie dzieje... Siedzimy..." MJ

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012
> [...]
Kazdego narzedzia nalezy uzywac z glowa... Mlotkiem nie bedziesz robil dziur na wkrety a wiertarka nie bedziesz wbijal gwozdzi, nie? To oczywiste ze nie ma sensu nagrywac sie komus ze slowami: "czesc, tu Jurek, oddzwon mi prosze". Wiadomo ze wtedy wystarczy powiadomienie o niezrealizowanych polaczeniach. Ale np. wiadomosc taka: "Czesc, spiesze sie bo zaraz odlatuje do Brazylii a zapomnialem wyslac koperty z kontraktem do firmy Abc, czy mozesz wrzucic ta zólta koperte u mnie w pokoju na biurku do skrzynki jeszcze dzisiaj? Liczy sie data na steplu pocztowym. Dziekuje Ci kochanie!" to kilku sekundowa alternatywa wpisywania dlugiego SMSa na którego mozesz nie miec czasu gdy Ci stewardesa kaze wylaczyc telefony komorkowe bo wlasnie przygotowuje samolot do odlotu :-)

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 13:45, "Pszemol" <Psze...(at)PolBox.com> wrote:

> Ale np. wiadomosc taka: "Czesc, spiesze sie bo zaraz odlatuje do > Brazylii a zapomnialem wyslac koperty z kontraktem do firmy Abc, > czy mozesz wrzucic ta zólta koperte u mnie w pokoju na biurku > do skrzynki jeszcze dzisiaj? Liczy sie data na steplu pocztowym. > Dziekuje Ci kochanie!" to kilku sekundowa alternatywa wpisywania > dlugiego SMSa na którego mozesz nie miec czasu gdy Ci stewardesa > kaze wylaczyc telefony komorkowe bo wlasnie przygotowuje samolot > do odlotu :-)
To ile razy "czesc, tu xyz, oddzwon" trzeba wysluchac, zeby raz na 10 lat miec taka wazna wiadomosc na poczcie?

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012
> [...]
Dobieraj sobie lepszych znajomych albo spróbuj ich lagodnie wytresowac aby nie zostawiali Ci wiadomosci "oddzwon". Psa da sie wytresowac aby kupy nie robil na dywanie to chyba Twojego znajomego tez dasz rade?

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 14:17, "Pszemol" <Psze...(at)PolBox.com> wrote:

> [...]
zaczynaja sie wycieczki tak jakby osobiste? Kto ma potrzebe, to utrzymuje skrzynki. Osoby w watku z roznych przyczyn nie potrzebuja tej uslugi i nie sadze, ze ktokolwiek zmienial grono znajomych czy rodzine w celu uaktywnienia skrzynki w telefonie. Jeszcze w uzupelnieniu i ja i grono wiekszosci osob z ktorymi utrzymuje kontakty, pierwsze telefony komorkowe zakupilismy w czasach abonamentow naliczanych minutowo. Fajna sprawa, jak masz 25 minut na miesiac i po ktoryms sygnale wlaczy ci sie poczta, zjadajac jedna z tych minut za rozpoczete polaczenie. Wiekszosc osob dezaktywowala skrzynki w prywatnych telefonach wlasnie na prosbe osob utrzymujacych z nimi kontakty. I okazalo sie, ze tak jest lepiej.

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: kakmar
Data: 13 Lis 2012
Dnia 13.11.2012 krzysztofsf <krzysztofsf(at)wp.pl> napisał/a:
> [...]
E tam, komedia to była/jest z rozliczaniem poczty głosowej w roamingu. Płaciło się jednocześnie za połączenie przychodzące i do kraju na pocztę. Potem jeszcze za odsłuchanie. Nie wiem czy dalej tak jest, bo od lat poczty nie używam.
kakmaratgmaildotcom

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012
Pszemol in news:k7th9l$1jl$1(at)dont-email.me
[......................]
> Psa da sie wytresowac aby > kupy nie robil na dywanie
i wlasnie dlatego, zeby nie miec takich problemow z psem - nie mam psa :)

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Pszemol
Data: 13 Lis 2012
"1634Racine" <1634(at)Racine.pl> wrote:
> Pszemol in news:k7th9l$1jl$1(at)dont-email.me > [......................]
Powiedz Krzyskowi aby dobierał sobie kolegow madrzejszych od psa ;)

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Marek Dyjor
Data: 18 Lis 2012
Pszemol wrote:
> [...]
ty raczej tego problemu nei masz bo i tak neikt nei wie jaki masz aktualnei numer bo ciagle przeciez zmeiniasz karty w telefonie ;-)

Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej

Autor: Pszemol
Data: 21 Lis 2012
"Marek Dyjor" <mdyjor(at)poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
Nigdy nie dostalem wiadomosci "oddzwon" :-) Faktycznie musze nie miec tego problemu, moze mam innych znajomych :-)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012
Pszemol in news:k7slo5$qmd$1(at)dont-email.me
> Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa > to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę > zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz > i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)
wylaczylem poczte w jakze banalny sposob: www.itaktak.pl i na koncie numeru jest... opcja wylaczania calkowitego poczty dla pre-paidowców :) nie zauwazylem, a BOK zapytany bredzil mi, ze to niemozliwe i sila sugestii zrobila swoje, uwierzylem. A teraz jednak wylaczylem. pytanie (bo nie wiem,jak szukac takiego konta na www dla numeru abonamentowego...): ---------------------------------------------------------------------------- macie tez w abonamencie takie swoje konta dla numerow i mozna tam wylaczyc poczte glosowa? jaki adres strony dla logowania? a dlaczego wylączam poczte... nie bardzo rozumiesz? :) ograniczam te wszystkie wodotryski, wystarczy mi, ze jest to przydatne cudo,jak komorka, super, nie musze szukac budki w miescie i to mi wystarczy, tego mi brakowalo. Jak ktos znajomy dzwoni - zawsze moge oddzwonic, a jesli nie oddzwonie i komus zalezy - dzwoni kolejny raz. Jak w DOBRZE cywilizowanym swiecie. Nie musze oddzwaniac. Chociaz zobacz, co sie porobilo: wszyscy sa niewolnikami - ktos dzwoni do Ciebie, nie odbierasz, nie masz poczty glosowej,a i tak jestes ugotowany, bo ten ktos juz uwaza, ze sprawe zalatwil, dal znac, ze łaskawie żyje i ma sprawe, i.... teraz juz tylko czeka, az Ty zadzwonisz, a jesli nie zadzwonisz - oczywiscie pretensje, uwagi w stylu "przeciez dzwonilem", albo "dlaczego nie oddzwoniles", bo przeciez dzisiaj juz samo przez sie jest oczywiste, ze TRZEBA ODDZWANIAC, bo jesli nie oddzwonisz, to jestes nieuprzejmy, jestes arogantem, lekcewazysz, itp itd. Niewolnictwo.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: J.F
Data: 13 Lis 2012
Abonament obsluguje sie z www.iboa.pl (i-boa.t-mobile.pl), albo z m.iboa.pl z telefonu. Oba cos chwilowo nie dzialaja, ale wydaje mi sie ze poczta sterowac mozna tez normalnie - kodami sieciowymi i menu telefonu.
>Nie musze oddzwaniac. Chociaz zobacz, co sie >porobilo: wszyscy sa niewolnikami - ktos dzwoni do Ciebie, nie >odbierasz, >nie masz poczty glosowej,a i tak jestes ugotowany, bo ten ktos juz >uwaza, ze >sprawe zalatwil, dal znac, ze łaskawie żyje i ma sprawe, i.... teraz >juz >tylko czeka, az Ty zadzwonisz, a jesli nie zadzwonisz - oczywiscie >pretensje, uwagi w stylu "przeciez dzwonilem", albo "dlaczego nie >oddzwoniles", bo przeciez dzisiaj juz samo przez sie jest oczywiste, >ze >TRZEBA ODDZWANIAC, bo jesli nie oddzwonisz, to jestes nieuprzejmy, >jestes >arogantem, lekcewazysz, itp itd. Niewolnictwo.
Ale to czasem w twoim interesie/bliskich Zobacz co sie porobilo po pewnej katastrofie - pan prezydent ma pretensje ze go nie powiadomiono, a dyzurny dzwonil do BBN, tylko sie nie dodzwonil. Ale jak dlugo ma dzwonic ? A tak to by odpowiedzialny funkcjonariusz mogl sam zadzwonic :-) Zreszta teraz inne czasy - wysle ci sms i znow pileczka po twojej stronie :-) J.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 13 Lis 2012
J.F in news:50a22b67$0$1215$65785112(at)news.neostrada.pl
[.........................]
> Ale to czasem w twoim interesie/bliskich
to oddzwonie
> Zobacz co sie porobilo po pewnej katastrofie - pan prezydent ma pretensje > ze go nie powiadomiono, a dyzurny dzwonil do BBN, tylko sie nie dodzwonil. > Ale jak dlugo ma dzwonic ? A tak to by odpowiedzialny funkcjonariusz mogl > sam zadzwonic :-)
tym kołkom z bor-u to nawet poczta glosowa nie pomoże. (jak to w PL - schodzimy na lud smolenski :) :)
> Zreszta teraz inne czasy - wysle ci sms i znow pileczka po twojej stronie > :-)
zgoda; ale bez PG. I o to chodzi.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Marek Dyjor
Data: 17 Lis 2012
Pszemol wrote:
> [...]
a skąd wiesz do czego on potrzebuje tego telefony czy karty sim? ja mam karty w monitoringach smsowych i wyłączam wszystkie usługi

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Pszemol
Data: 17 Lis 2012
Nie wiem => DLATEGO właśnie pytam.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: krzysztofsf
Data: 13 Lis 2012
On 13 Lis, 02:20, "1634Racine" <1...(at)Racine.pl> wrote:
> w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc _calkowicie_ > poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
Ja od ladnych kilku lat nie mam poczty glosowej(wylaczylem gdy oddzwanianie poczty okazalo sie byc wliczone w limit minut, czy wrecz kasowane poza limitem). Wylaczylem jeszcze w czasach, gdy robilo sie to przeslaniem kodu. Synowi w tym roku, po wykupieniu dla niego abonamentu, zdezaktywowalem (albo po prostu sprawdzilem, czy nieaktywna i nie trzaba wylaczac) z poziomu iboa - rowniez bez problemu.

Autor: Maciek Babcia Dobosz
Data: 13 Lis 2012
Dnia 2012-11-13, o godz. 02:19:11
"1634Racine" <1634(at)Racine.pl> napisał(a):

> w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc > _calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa? > chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
Ciekawe bo dla kilku numerów firmowych mam wyłączoną całkowiecie pocztę głosową od ładnych paru lat. Zdrówko

Re: t-mobile - wyłączenie pocztygłosowej

Autor: sp5it
Data: 13 Lis 2012
Osobnik 1634Racine z adresu 1634(at)Racine.pl naciupciał(a) co następuje:

> w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc > _calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa? > chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
Od lat mam wyłączoną :) M

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 14 Lis 2012
1634Racine in news:50a1a026$0$1208$65785112(at)news.neostrada.pl
> w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc > _calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa? > chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
sam sobie odpowiem :) przyciśnięci w BOK ujawnili w koncu "tajne" kody do poczty :) :) "(...) możliwe jest włączenie przekierowań na Pocztę Głosową za pomocą krótkich kodów ekspresowych. Przekierowanie gdy niedostępny - ustawienie **62*+48602951000*# Przekierowanie gdy nie odbiera - ustawienie **61*+48602951000*11*XX#, gdzie XX to czas reakcji od 5 do 30 sek. Przekierowanie gdy zajęty - ustawienie **67*+48602951000*#

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 14 Lis 2012
1634Racine in news:50a391c4$0$1315$65785112(at)news.neostrada.pl
> [...]
> sam sobie odpowiem :) > przyciśnięci w BOK ujawnili w koncu "tajne" kody do poczty :) :) > "(...) możliwe jest włączenie przekierowań na Pocztę Głosową za pomocą > krótkich kodów ekspresowych. > Przekierowanie gdy niedostępny - ustawienie **62*+48602951000*# > Przekierowanie gdy nie odbiera - ustawienie **61*+48602951000*11*XX#, > gdzie XX to czas reakcji od 5 do 30 sek. > Przekierowanie gdy zajęty - ustawienie **67*+48602951000*#
oczywiscie ze szczegolnym uwzglednieniem podstawowego kodu WYłaczajacego poczte: #002#

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Maciej Bebenek
Data: 15 Lis 2012

Żaden z tych kodów nie WYŁĄCZA poczty. Wyłącza jedynie przekierowania na pocztę.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: J.F.
Data: 15 Lis 2012
Dnia Thu, 15 Nov 2012 01:53:16 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
> "1634Racine" <1634(at)Racine.pl> wrote:
[...]
> [...]
O ile pamietam, to w ktoryms regulaminie stalo, ze nieuzywana poczta sama sie wylacza, i to po krotkim czasie :-) J.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 15 Lis 2012
J.F. in news:1w28e5ewox0b1$.1uixcgl02llcw$.dlg(at)40tude.net
> [...]
> O ile pamietam, to w ktoryms regulaminie stalo, ze nieuzywana poczta sama > sie wylacza, i to po krotkim czasie :-)
3 miesiace ponoć; ale komu chce sie na to czekac?

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: J.F
Data: 15 Lis 2012
Użytkownik "1634Racine"  napisał w wiadomości grup
J.F. in news:1w28e5ewox0b1$.1uixcgl02llcw$.dlg(at)40tude.net
>3 miesiace ponoć; ale komu chce sie na to czekac?
Ja mysle ze to o cos innego chodzi, bo sensu by to nie mialo. "wylacza sie", traci informacje, kody dostepu ... ale wlacza automatycznie przy najblizszym przekierowaniu ? Bo mnie np odpowiada, przekierowania mam ustawione, i co - po 3 miesiacach sprawnego odbierania nagle przestaje dzialac ? J.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 15 Lis 2012
J.F in news:50a4ebf9$0$1310$65785112(at)news.neostrada.pl
> Ja mysle ze to o cos innego chodzi, bo sensu by to nie mialo. > "wylacza sie", traci informacje, kody dostepu ... ale wlacza automatycznie > przy najblizszym przekierowaniu ? > Bo mnie np odpowiada, przekierowania mam ustawione, i co - po 3 miesiacach > sprawnego odbierania nagle przestaje dzialac ?
nie wiem jak dzialają "3 miesiace", ja to rozumiem prosto: wylacza sie samoczynnie w tym sensie, ze nikt kto dzwoni do Ciebie nie slyszy,ze moze sie nagrac... Tak jakos to rozumiem. A co to znaczy,ze wowczas: "wlacza sie automatycznie przy najblizszym przekierowaniu"? - jakim przekierowaniu? staje sie milczaca dla dzwoniacych, nie moga nic nagrac, bo nie slysza lektora o propozycji nagrania, Ty nie wklepujsz zadnego z kodow wymalowanych juz w wątku przeze mnie - i cisza trwa. Ja zrobilem najprosciej: nie kodem #002#,ale via itaktak.pl zrobilem poczte "nieczynną" i dzwoniacy maja zero info o poczcie. Abonamentowiec ma tutaj swoj panel do manipulacji na numerze i zapewne moze tam zgasic poczte: https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: J.F
Data: 15 Lis 2012
> [...]
>nie wiem jak dzialają "3 miesiace", ja to rozumiem prosto: wylacza >sie samoczynnie w tym sensie, ze nikt kto dzwoni do Ciebie nie >slyszy,ze moze sie nagrac... Tak jakos to rozumiem.
No tak, ale powiedzmy ze ja z rzadka z PG korzystam, ale chce miec wlaczona, i co - ona mi sie wylacza 3 miesiace od ostatniego skorzystania ? To ja p* taka usluge i przechodze do innego operatora, u ktorego PG dobrze dziala :-)
>A co to znaczy,ze wowczas: "wlacza sie automatycznie przy najblizszym >przekierowaniu"? - jakim przekierowaniu?
Bo przekierowania to chyba w innym miejscu systemu sie przechowuje, i one moga nie zniknac. Wiec powiedzmy ze ktos dzwoni, zostaje przekierowany ... a tam poczta "wylaczona". Ale przeciez w kazdym momencie mozna "wlaczyc".
>staje sie milczaca dla dzwoniacych, nie moga nic nagrac, bo nie >slysza lektora o propozycji nagrania, Ty nie wklepujsz zadnego z >kodow wymalowanych juz w wątku przeze mnie - i cisza trwa.
Kiedy ja wlasnie rzadko z poczty korzystam, a wydaje mi sie ze przekierowania nie znikly, wiec cos mi sie to "wylaczanie" podejrzanie wydaje, ale moze jednak co 3m poczta miala okazje sie sprawdzic. A utrate wlasnej zapowiedzi bym zniosl, jesli odezwie sie automatyczna "tu numer ...". Gorzej wytlumaczyc klientowi dlaczego mu ustawione przekierowania znikly, szczegolnie po tym jak klienta inny klient op* "dzwonilem, dzwonilem i nic" :-)
>Ja zrobilem najprosciej: nie kodem #002#,ale via itaktak.pl zrobilem >poczte "nieczynną" i dzwoniacy maja zero info o poczcie.
Jesli chodzi o prepaidy, to tam zawsze PG jakos dziwnie dzialaly, wiec to nie jest miarodajne. Ale za to dziwne :-)
>Abonamentowiec ma tutaj swoj panel do manipulacji na numerze i >zapewne moze tam zgasic poczte: >https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html
"wylaczyc" moze, moze tez wlaczyc poczte super, duper i ekstra. Ale ustawien przekierowan nie widze, i ogolnie do * ten panel, chyba ze jest jakis inny, bo nie wie prawica co czyni lewica ... http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/polaczenia/poczta_glosowa Gdzie szukac "zarzadzaj kontem" ? Hm, az musze sprawdzic - wylaczyc, a potem ustawic przekierowania :-) J.

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: Maciej Bebenek
Data: 15 Lis 2012
> [...]
Właśnie sprawdziłem. Poczta "wyłączona" podanym wyżej sposobem jakieś 4 lata temu... Działa ;-)

Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej

Autor: 1634Racine
Data: 15 Lis 2012
Maciej Bebenek in news:50a43cfc$5(at)news.home.net.pl
> Żaden z tych kodów nie WYŁĄCZA poczty. Wyłącza jedynie przekierowania na > pocztę.
ok, zdaje sie, ze szczypiemy sie o slowa. ja mam na mysli to, ze wklepanie przez Ciebie #002# ma sprawic, by dzwoniacy do Ciebie NIE uslyszal mozliwosci nagrania sie na Twoja poczte - o to mi chodzi. A czy ten kod naprawde dziala, tego nie wiem, bo zanim mi go dali z BOK, to juz zagwarantowalem sobie calkowite milczenie mojej poczty poprzez zablokowanie w itaktak.pl. A czy taka operacja jest "wyłączeniem" poczty, czy jest spaleniem, czy bierzmowaniem, czy zniszczeniem i juz nigdy nie zadziala - jak zwał,tak zwał. Poczta po tym ma milczec, nikt nie ma Ci sie nagrac. Z pewnoscia natomiast ma byc mozliwosc powrotu do sytuacji mozliwosci nagrania sie przez kogos i taka mozliwosc jest poprzez kody w/w, ktore otwieraja mozliwosci nagrania przez dzwoniacych w sytuacjach w/w wymienionych. Jesli przez wylaczenie poczty rozumiemy - a standardowy czlowiek tak to rozumie i nie ma co filozofowac - jej milczenie dla dzwoniacych, to tak wlasnie sprawia kod #002#. Oczywiscie, ze pozostale sluza nie jej wylaczeniu, ale wrecz ozywieniu.