Nie znalazłe¶ tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Ciag dalszy inwigilacji

Autor: atm
Data: 5 Sie 2013
Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i...
http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Waldek Godel
Data: 5 Sie 2013
Dnia Mon, 05 Aug 2013 11:34:56 +0200, atm napisał(a):

> Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i... > http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/
Jeden więcej, jeden mniej, co za różnica? I tak loguj±c się do konta google user zgadza się na totaln± w zasadzie inwigilację.
Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: atm
Data: 5 Sie 2013
On 2013-08-05 12:16, Waldek Godel wrote:
> [...]
No tak, ale to Google inwigiluje a tutaj mowi sie o FBI oraz o narzedziach umozliwiajacych zdalne podsluchiwanie przy ich pomocy. Zatem Android ma furtke, ktora to umozliwia. Jesli taki soft wycieknie do internetu lub hakerzy sami cos takiego spreparuja to Android straci bardzo duzo w oczach klientow (inne platformy zapewne tez nie sa swiete w tym zakresie; nie sadze, zeby przestepcy korzystali jedynie z Androida ;]) Swoja droga, smiesze jest, ze obecnie wiekszosc osob jest szczesliwych, iz moze zaplacic sporo pieniedzy aby nosic ze soba swojego prywatnego, osobsitego szpiega.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Artur Ma¶l±g
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 12:25, atm pisze:
(...)
> Swoja droga, smiesze jest, ze obecnie wiekszosc osob jest szczesliwych, > iz moze zaplacic sporo pieniedzy aby nosic ze soba swojego prywatnego, > osobsitego szpiega.
Paranoję podobno da się leczyć - tak jak Waldek napisał, 'szpiegowani' jeste¶my na tysi±ce sposobów każdego dnia. Jeżeli chcemy tego unikn±ć to pozostaje tylko pozbycie się wszystkich wynalazków cywilizacji i wyprowadzka na bezludn± wyspę.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: atm
Data: 5 Sie 2013
On 2013-08-05 13:18, Artur Ma¶l±g wrote:
> [...]
Chyba nie ma potrzeby popadac ze skrajnosci w skrajnosc? Osobiscie zamiast paranoi wole stosowac zdrowy rozsadek.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Waldek Godel
Data: 5 Sie 2013
Dnia Mon, 05 Aug 2013 13:18:51 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):

> Paranoję podobno da się leczyć - tak jak Waldek napisał, 'szpiegowani' > jeste¶my na tysi±ce sposobów każdego dnia. Jeżeli chcemy tego unikn±ć > to pozostaje tylko pozbycie się wszystkich wynalazków cywilizacji i > wyprowadzka na bezludn± wyspę.
Dosyć sporo możlwo¶ci daje tak zapomniane już wyposażenie człowieka (a przynamniej niektórych) jak zdrowy rozs±dek. Pomaga on wybierać pomiędzy sytuacjami "być może będę inwigilowany" a "na pewno będę inwigilowany i to wielokrotnie" Choć używaj±c Androida z tego wyboru pozostaje tak niewiele, co też jest z kolei dowodem, że zdrowy rozs±dek ma tak niewiele do Androida... Choć z kolei trzeba przyznać, że pod tym względem Android jest i tak sporo lepszy od takiego np. WP

Autor: Artur Ma¶l±g
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 13:29, Waldek Godel pisze:
> [...]
Tak naprawdę to niewiele zmienia w dzisiejszych czasach, szczególnie w kontek¶cie tego co pisano o metodach. Jakiekolwiek wykorzystanie w zasadzie dowolnego systemu komunikacji naraża nas na takie atrakcje.
> Pomaga on wybierać pomiędzy sytuacjami "być może będę inwigilowany" a "na > pewno będę inwigilowany i to wielokrotnie"
Pomaga jedynie przed zwykł± głupot±, a inwigilacje jest na każdym kroku. Ciężko stwierdzić kto, co i kiedy wykorzysta.
> Choć używaj±c Androida z tego wyboru pozostaje tak niewiele, co też jest z > kolei dowodem, że zdrowy rozs±dek ma tak niewiele do Androida...
To tyczy wszystkich form komunikacji z użyciem ¶rodków technicznych.
> Choć z kolei trzeba przyznać, że pod tym względem Android jest i tak sporo > lepszy od takiego np. WP
I pewnie wielu innych, więc tak jak wcze¶niej pisałem.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: ToMasz
Data: 5 Sie 2013
W dniu 05.08.2013 13:18, Artur Ma¶l±g pisze:
> [...]
je¶li telefon, jako radioodbiornik+radionadajnik - emituje fale we wszystkich kierunkach. W Centertelu, na pocz±tku lat 90si±tych, widziałem jak pewien krótkofalowiec słuchał "dla sportu" co tam ludzie gadaj± przez telefony, w których minuta rozmowy kosztowała tyle co paczka papierosów. Dlaczego łudzisz się że teraz jest inaczej? To kwestia pieniędzy i odpowiedniego sprzętu. ToMasz

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Waldek Godel
Data: 5 Sie 2013
Dnia Mon, 05 Aug 2013 13:31:45 +0200, ToMasz napisał(a):

> je¶li telefon, jako radioodbiornik+radionadajnik - emituje fale we > wszystkich kierunkach. W Centertelu, na pocz±tku lat 90si±tych, > widziałem jak pewien krótkofalowiec słuchał "dla sportu" co tam ludzie > gadaj± przez telefony, w których minuta rozmowy kosztowała tyle co > paczka papierosów. Dlaczego łudzisz się że teraz jest inaczej? To > kwestia pieniędzy i odpowiedniego sprzętu.
Centertel miał analogow± niekodowan± emisję i każdy mógł słuchać. Od czasów GSM transmisja jest kodowana i to dosyć porz±dnie. St±d też użytkownik powinien się czuć bezpiecznie, a to poczucie powinno być na poziomie pewno¶ci, że dok±d nie łamie prawa, jego rozmowy oraz transmisja danych pozostan± prywatne. Tak niestety nie jest i to jest problemem.

Autor: Maciek Babcia Dobosz
Data: 5 Sie 2013
Dnia 2013-08-05, o godz. 13:31:45
ToMasz <news.neostrada.pl(at)news.neostrada.pl> napisał(a):

> je¶li telefon, jako radioodbiornik+radionadajnik - emituje fale we > wszystkich kierunkach. W Centertelu, na pocz±tku lat 90si±tych, > widziałem jak pewien krótkofalowiec słuchał "dla sportu" co tam > ludzie gadaj± przez telefony, w których minuta rozmowy kosztowała > tyle co paczka papierosów. Dlaczego łudzisz się że teraz jest > inaczej? To kwestia pieniędzy i odpowiedniego sprzętu.
W Cenytertelu nie trzeba było krótkofalowca - mógł to robić każdy. Z tej prostej przyczyny że to była niekodowana transmisja analogowa. W przypadku GSM masz transmisję szyfrowan± na tyle mocno że podsłuchiwanie robi się mało opłacalne. Zdrówko

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Artur Ma¶l±g
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 13:31, ToMasz pisze:
> je¶li telefon, jako radioodbiornik+radionadajnik - emituje fale we > wszystkich kierunkach. W Centertelu, na pocz±tku lat 90si±tych, > widziałem jak pewien krótkofalowiec słuchał "dla sportu" co tam ludzie > gadaj± przez telefony, w których minuta rozmowy kosztowała tyle co > paczka papierosów.
Co prawda obecnie transmisja GSM jest kodowana, ale to tak naprawdę niewiele zmienia - podsłuchać można nawet transmisję na kablach sieciowych.
> Dlaczego łudzisz się że teraz jest inaczej? To > kwestia pieniędzy i odpowiedniego sprzętu.
Zdaje się, że pytanie skierowałe¶ pod niewła¶ciwym adresem.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Chris
Data: 5 Sie 2013
Artur Ma¶l±g nabazgrał(a):

> Paranoję podobno da się leczyć - tak jak Waldek napisał, 'szpiegowani' > jeste¶my na tysi±ce sposobów każdego dnia. Jeżeli chcemy tego unikn±ć > to pozostaje tylko pozbycie się wszystkich wynalazków cywilizacji i > wyprowadzka na bezludn± wyspę.
A jak osłonisz się przed satelitami i ich wielkim okiem ?? :)
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Artur Ma¶l±g
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 14:25, Chris pisze:
> Artur Ma¶l±g nabazgrał(a): >
System korytarzy podziemnych? Amerykanie w Wietnamie nie byli w stanie namierzyć całej armii, a co dopiero jednej osoby ;)

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Trybun
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 14:32, Artur Ma¶l±g pisze:

> [...]
Jaki Wietnam, jaka tam dżungla - jankesi o kilkadziesi±t lat póĽniej w Kosovie nie byli w stanie zniszczyć nie tylko ani jednego serbskiego czołgu, ale nawet dróg maj±cych strategiczne znaczenie. Tak że zmuszeni byli niszczyć mosty w miastach i elektrownie. Że nie wspomnę o sukcesie zniszczenia cywilnego poci±gu.. Tak że nie przeceniałbym tych ich zdolno¶ci do inwigilacji i szpiegowania.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Maciek Babcia Dobosz
Data: 5 Sie 2013
Dnia 2013-08-05, o godz. 14:25:38
"Chris" <chris(at)spam.pl> napisał(a):

> A jak osłonisz się przed satelitami i ich wielkim okiem ?? :)
Jaskinia. Watsonie. Jaskinia. :-P

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Chris
Data: 5 Sie 2013
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Jaskinia. Watsonie. Jaskinia. :-P
Zdjęcia z satelity wykorzystuj±ce promieniowanie X :)

Autor: Mario
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 13:18, Artur Maśląg pisze:
> [...]
W stanie wojennym mówiło się, że telefony typu Bartek umożliwiają zdalne podsłuchiwanie mimo słuchawki odłożonej na widełki. Trzeba było wyjmować we tyczkę z gniazdka :) Teraz można wyjmować baterię z fona.
pozdrawiam MD

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Artur Maśląg
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 15:57, Mario pisze:
> W dniu 2013-08-05 13:18, Artur Maśląg pisze:
(...)
Zasadniczo to ĹĽaden problem ;)
> Trzeba było wyjmować > we tyczkę z gniazdka :) Teraz można wyjmować baterię z fona.
Odcinając się od kontaktu z innymi ludźmi oraz większości usług mniej czy bardziej nowoczesnych, niemniej w normalnym życiu niezbędnych. Odcięcie się daje jakieś szanse, ale jak będą chcieli to wyśledzą po znajomych, śmieciach czy pluskwach. Można mieszkać w klatce Faradaya, ale to też średnio sensowne na dłuższą metę. Tak naprawdę problemem może być tylko gdzie dane o nas trafią i jak zostaną wykorzystane, bo fakt ich pozyskiwania przez różne podmioty jest niepodważalny.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: the_foe
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 15:57, Mario pisze:
> Teraz można wyjmować baterię z fona.
a jak podsłuch jest wmontowany w baterie? ;)
(at)foe_pl

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: sqlwiel
Data: 6 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 18:24, the_foe pisze:
> [...]
Tak na marginesie: Są instytucje, gdzie przy "ściśle tajnych" spotkaniach telefon wcześniej zostawia się u ochroniarzy, przed wejściem "na salę". Czy są jeszcze naiwniacy, którzy sądzą, że przy tej okazji telefon nie zostanie przeszukany/skopiowany/sklonowany/"uzupełniony"?
Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: rs
Data: 6 Sie 2013
On 8/5/2013 11:23 PM, sqlwiel wrote:
> Tak na marginesie: > Są instytucje, gdzie przy "ściśle tajnych" spotkaniach telefon wcześniej > zostawia się u ochroniarzy, przed wejściem "na salę". > Czy są jeszcze naiwniacy, którzy sądzą, że przy tej okazji telefon nie > zostanie przeszukany/skopiowany/sklonowany/"uzupełniony"?
alez oczywiscie. wiadomo, ze wrog czycha wszedzie. podstepnie zapala swiatlo w lodowce i kapie wode z kranu. nawet podsluchuje przez zarowki. https://www.youtube.com/watch?v=gHxZUb0VAa8 <rs>

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Marek
Data: 6 Sie 2013
On Mon, 05 Aug 2013 23:35:15 -0400, rs <no.address(at)no.spam.info>
wrote:
> [...]
Wcale nie trzeba być na ścisłe tajnym spotkaniu, pojedź do Chin i zostaw laptopa w pokoju hotelowym. Duże prawdopodobienstwo, że dysk skopiują :-)
Marek

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Piotr Rezmer
Data: 13 Sie 2013
Marek pisze:

> Wcale nie trzeba być na ścisłe tajnym spotkaniu, pojedź do Chin i zostaw > laptopa w pokoju hotelowym. Duże prawdopodobienstwo, że dysk skopiują :-) >
Czyli Chiny mogą reklamować wycieczki do swojego kraju jako biezpieczne. A jak Ci kiedyś stracisz dane, to możesz odzyskać od nich backup.
pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Dominik & Co
Data: 13 Sie 2013
Dnia 13.08.2013 Piotr Rezmer <p.r(at)bezBzdur.pl> napisał/a:

> A jak Ci kiedyś stracisz dane, to możesz odzyskać od nich backup.
Że zacytuję klasyka: "Only wimps use tape backup: real men just upload their important stuff on ftp, and let the rest of the world mirror it" :-)
Dominik & kąpany (via slrn) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F
Data: 6 Sie 2013
Użytkownik "Mario"  napisał w wiadomości
>W stanie wojennym mówiło się, że telefony typu Bartek umożliwiają >zdalne podsłuchiwanie mimo słuchawki odłożonej na widełki. Trzeba >było wyjmować we tyczkę z gniazdka :)
Tak wprost to chyba nie umozliwialy. Ale kto wie czy nie odwiedzili nas panowie i nie ulepszyli telefonu, albo nie dostalismy ulepszonego juz z przydzialu. Zreszta ... czy w Watergate nie montowano podsluchow wlasnie w telefonach ? Bartki proste byly (podobnie jak inne telefony w tych czasach) to i dalo sie sprawdzic co robia. Komorki nie sprawdzisz.
>Teraz można wyjmować baterię z fona.
Teraz jest tez pare innych technologii - jestes pewnien ze nie masz dodatkowej bateryjki w telefonie ? J.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: DJ Abelson®…éenŚ¬jÖ§¢¸
Data: 11 Sie 2013
Są dowody na to, że Google współpracuje z NSA, choćby to -> http://www.komputerswiat.pl/nowosci/bezpieczenstwo/2010/05/google-dostanie-wsparcie-nsa-w-walce-z-hakerami.aspx FBI to pikuś przy NSA.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F.
Data: 6 Sie 2013
Dnia Mon, 5 Aug 2013 11:16:21 +0100, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
No to co kupic, jesli sie czlowiek nie zgadza ? J.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Artur Ma¶l±g
Data: 6 Sie 2013
W dniu 2013-08-06 07:36, J.F. pisze:
> [...]
Materiał na tratwę i zestaw pustelnika :)

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F
Data: 6 Sie 2013
Użytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisał w wiadomo¶ci grup

>Materiał na tratwę i zestaw pustelnika :)
Beda podgladac z gory z satelity i z dolu przez peryskopy :-( J.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Mr. Misio
Data: 6 Sie 2013
Użytkownik J.F napisał:
> [...]
Siatka maskuj±ca od góry. I obłożyć teren (wyspę) bombami przeciw u-botom ;)

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Artur Ma¶l±g
Data: 6 Sie 2013
W dniu 2013-08-06 16:23, J.F pisze:
> [...]
Zamaskujesz się.
> i z dolu przez peryskopy :-(
Za mało ich, a sonary potraktuj± jak odbicie, czy inny kawałek pływaj±cego '¶miecia'.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F
Data: 7 Sie 2013
>Zamaskujesz się.
A to nie moge juz dzis maskowac swojego telefonu ? :-)
Zrobia serie automatycznych stateczkow i beda kontrolowac wszystko :-) J.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Artur Ma¶l±g
Data: 7 Sie 2013
W dniu 2013-08-07 11:34, J.F pisze:
> [...]
Możesz, tylko i tak d*** będzie widać. Ba, żeby tylko...
Wszystkiego kontrolować się nie da i w sumienie nie potrzeba.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Mr. Misio
Data: 7 Sie 2013
Użytkownik J.F napisał:

> [...]
hyhyhy a propos stateczkow http://nt.interia.pl/gadzety/news-luka-w-systemie-gps-umozliwia-terrorystom-porywanie-statkow-,nId,1003745 http://niebezpiecznik.pl/post/falszowanie-sygnalu-gps-pozwala-sterowac-statkami/

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: rs
Data: 6 Sie 2013
On 8/6/2013 1:36 AM, J.F. wrote:
> [...]
tablet, ale gliniany. <rs>

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: K
Data: 5 Sie 2013
W dniu 05-08-2013 11:34, atm pisze:
> Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i... > http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/ >
albo jesli telefon jest supportowany, to wgrac sobie replicatora. replicator nie ma dostepu do google play i apki z playa na nim nie dzialaja.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Krzysztof 45
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 11:34, atm pisze:
> Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i... > http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/ >
T68i? LOL. Rozmowy telefoniczne z aparatów z wkładką W66 były już dawno podsłuchiwane. Znałeś te czasy? Oglądałeś to? Oczywiście to komedia, ale to fakt który słyszało się w tych czasach w słuchawce. http://www.youtube.com/watch?v=rNChq7hLUjc W tamtych czasach i wcześniejszych jak się miało coś do POWIEDZENIA mówiło się 'rozmowa nie na telefon' To powiedzenie funkcjonuje do dzisiaj nawet w śród ludzi nie znających lub nie świadomych nowoczesnych technologi. Czy Ty myślisz że z biegiem lat i rozwoju technologi będziesz mniej tajemniczy w czasach globalnej kontroli? Taki system nie został by dopuszczony. Martwi Ciebie Android lub inne systemy. Ty wiesz ile informacji można zebrać w miesiąc, dwa lub trzy po śmieciach które wyrzucasz z domu? Szok. Android przy tym śmietniku to pikuś.
Krzysiek

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: atm
Data: 5 Sie 2013

Widzisz, jest kluczowa roznica miedzy tym co laduje w smieciach a tym do czego jestesmy zachecani aby skladowac w smartfonie/chmurze. Programy do przechowywania hasel, dane formularzy zapisane w przegladarce, dostep do konta przez NFC, notatki i inne cenne informacje zapisane w przeznaczonych do tego programach, FB z cala hisoria korespondencji, zdjecia i filmy nakrecone aparatem - pododno 25% uzytkownikow trzyma rowniez te rozbierane: http://tech.wp.pl/kat,130058,title,25-proc-osob-ma-swoje-nagie-zdjecia-w-telefonie-A-ty,wid,15393684,wiadomosc.html Podtrzymuje zatem roznice miedzy smieciami, gdzie ladauja rzeczy zbedne i w wielu przypadkach potraktowane niszczarka a smartfonem i danymi skladowanymi bezposrednio w jego pamieci lub chmurze (ktorej wlasciclel ma duzo roznego rodzaju praw w stosunku do tych danych). Osobiscie bardzo sie tym nie przejmuje, bo w moim przypadku ilosc danych trzymanych w smartfonie nie rozni sie znaczaco od tego co trzymalem we wczesniej wzmiankowanej T68i. Dla niektorych jednak to nie tylko centrum rozrywki ale tez centurm zycia spolecznego i osobistego.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: John Kołalsky
Data: 6 Sie 2013

UĹĽytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"(at)vp.pl>

Chyba tylko wśród tych.
Znaczy kto konkretnie by do tego nie dopuścił ? Bo ja to widzę tak, że chodzi wyłączie o kasę a nie o kontrolę. Taka właśnie różnica między tym co było kiedyś a tym co jest dzisiaj.
Nie wiem, dowiedzą się że nie segreguję śmieci i mandat przywalą ?

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: ALEX Alpha MR
Data: 6 Sie 2013
Dnia Tue, 6 Aug 2013 18:59:09 +0200, John Kołalsky napisał(a):

> [...]
Nie chcę Ci psuć dobrego samopoczucia: http://www.dobreprogramy.pl/Nowe-luki-w-Samsung-SmartTV-telewizor-bedzie-ogladal-Ciebie,News,45425.html
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F
Data: 6 Sie 2013
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisał w wiadomości grup
>Nie chcę Ci psuć dobrego samopoczucia: >http://www.dobreprogramy.pl/Nowe-luki-w-Samsung-SmartTV-telewizor-bedzie-ogladal-Ciebie,News,45425.html
telewizor ? patrze na kamerke w notebooku. A ona patrzy na mnie. Jak mam sie dowiedziec czy ktos z niej akurat nie korzysta ? Na szczescie z tekturka jeszcze zaden hacker nie wygral :-) A smieci http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14372930,Kontrola_segregacji_smieci_dopiero_od_przyszlego_roku_.html Komendant wrocławskiej straży miejskiej zwrócił się do władz miasta z wnioskiem o 30 dodatkowych etatów dla Referatu Ochrony Środowiska. Nowi pracownicy mają się zająć kontrolą segregacji śmieci. Będą sprawdzać, czy wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów, rzeczywiście to robią i czy robią to prawidłowo A ilez sie zaszczedzi, jak kazdy bedzie mial nad smietnikiem kamere :-) J.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: ALEX Alpha MR
Data: 6 Sie 2013
Dnia Tue, 6 Aug 2013 19:22:03 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
Dobre pytanie. Zresztą ponoć do nowoczesnych samochodów też da się włamać.
Popełniasz myślozbrodnię ;-)
Chyba powoli czas się przyzwyczajać do czasów wszechobecnego szpiegostwa :-(

Autor: John Kołalsky
Data: 6 Sie 2013

UĹĽytkownik "J.F" <jfox_xnospamx(at)poczta.onet.pl>

Nosz ... jak się do tego "przygotowywali" to grozili sankcjami za niewypełnienie deklaracji na której było: - że segregować (innej opcji ponoć nie należało wybierać choć była ponoć przez pomyłkę) - ilu mieszka - ilu zameldowanych Co zamieszkujący, ale niewłaściwiel może powiedzieć o ilości osób zameldowanych ?! Przyszedł lipiec. Sierpień. Nie zmieniło się kompletnie nic. Pojemniki stoją na środku osiedla, jak stały na długo przed tymi pomysłami. Nikt nie będzie tam zap..ł bo po cholerę jak ma zsyp. Segregowanie i tak ograniczyłoby się do odrzucenia masy plastikowych butelek i metalowych puszek, co można zrobić zupełnie automatycznie. Natomiast ... wystawiłem koło śmietnika uszkodzonego UPSa. Za 3 godziny zerkam a tam .. matka z córką rozbierają go na części pierwsze. Zostawiają obudowę bo pomalowana i elektronikę, bo niestalowa, ale aluminiowy radiator ma, raczej nie tknęli. A zwykle wystarczają 2 godziny.
A ten telewizor z kamerą podglądającą to na każdym piętrze czy tylko na dole ? :-)

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: John Kołalsky
Data: 6 Sie 2013

UĹĽytkownik "ALEX Alpha MR" <kill(at)spamers.us>

Ze śmietnika ?

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: the_foe
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 11:34, atm pisze:
> Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i... > http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/ >
zycze im powodzenia chocby z telefonami HTC ktore defaultowo blokuja mozliwosc zgrywania rozmów (co najwyzej da sie cos nagrac na glosnomówiacym). Bez zabaw ze zmiana softu, kernela jest to nie do ominiecia. Poza tym po co im to, jak zapewne sa w stanie wyłapywać bezposrednio rozmowe GSM i dekodowac ja w locie? Chyba ze chodzi o Skype, ale przeciez M$ jest w PRISM...
(at)foe_pl