Nie znalaz│e tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

WrˇŠ do strony grupy

Ciag dalszy inwigilacji

Autor: atm
Data: 5 Sie 2013
Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i...
http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Waldek Godel
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: atm
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: atm
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Waldek Godel
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: ToMasz
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Waldek Godel
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Maciek Babcia Dobosz
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Chris
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Trybun
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Maciek Babcia Dobosz
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Chris
Data: 5 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Mario
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 13:18, Artur Ma┼Ťl─ůg pisze:
> [...]
W stanie wojennym m├│wi┼éo si─Ö, ┼╝e telefony typu Bartek umo┼╝liwiaj─ů zdalne pods┼éuchiwanie mimo s┼éuchawki od┼éo┼╝onej na wide┼éki. Trzeba by┼éo wyjmowa─ç we tyczk─Ö z gniazdka :) Teraz mo┼╝na wyjmowa─ç bateri─Ö z fona.
pozdrawiam MD

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Artur Ma┼Ťl─ůg
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 15:57, Mario pisze:
> W dniu 2013-08-05 13:18, Artur Ma┼Ťl─ůg pisze:
(...)
> [...]
Zasadniczo to ┼╝aden problem ;)
> Trzeba było wyjmować > we tyczkę z gniazdka :) Teraz można wyjmować baterię z fona.
Odcinaj─ůc si─Ö od kontaktu z innymi lud┼║mi oraz wi─Ökszo┼Ťci us┼éug mniej czy bardziej nowoczesnych, niemniej w normalnym ┼╝yciu niezb─Ödnych. Odci─Öcie si─Ö daje jakie┼Ť szanse, ale jak b─Öd─ů chcieli to wy┼Ťledz─ů po znajomych, ┼Ťmieciach czy pluskwach. Mo┼╝na mieszka─ç w klatce Faradaya, ale to te┼╝ ┼Ťrednio sensowne na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö. Tak naprawd─Ö problemem mo┼╝e by─ç tylko gdzie dane o nas trafi─ů i jak zostan─ů wykorzystane, bo fakt ich pozyskiwania przez r├│┼╝ne podmioty jest niepodwa┼╝alny.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: the_foe
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 15:57, Mario pisze:
> Teraz mo┼╝na wyjmowa─ç bateri─Ö z fona.
a jak podsłuch jest wmontowany w baterie? ;)
(at)foe_pl

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: sqlwiel
Data: 6 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 18:24, the_foe pisze:
> [...]
Tak na marginesie: S─ů instytucje, gdzie przy "┼Ťci┼Ťle tajnych" spotkaniach telefon wcze┼Ťniej zostawia si─Ö u ochroniarzy, przed wej┼Ťciem "na sal─Ö". Czy s─ů jeszcze naiwniacy, kt├│rzy s─ůdz─ů, ┼╝e przy tej okazji telefon nie zostanie przeszukany/skopiowany/sklonowany/"uzupe┼éniony"?
Dzi─Ökuj─Ö. Pozdrawiam. sqlwiel.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: rs
Data: 6 Sie 2013
On 8/5/2013 11:23 PM, sqlwiel wrote:
> Tak na marginesie: > S─ů instytucje, gdzie przy "┼Ťci┼Ťle tajnych" spotkaniach telefon wcze┼Ťniej > zostawia si─Ö u ochroniarzy, przed wej┼Ťciem "na sal─Ö". > Czy s─ů jeszcze naiwniacy, kt├│rzy s─ůdz─ů, ┼╝e przy tej okazji telefon nie > zostanie przeszukany/skopiowany/sklonowany/"uzupe┼éniony"?
alez oczywiscie. wiadomo, ze wrog czycha wszedzie. podstepnie zapala swiatlo w lodowce i kapie wode z kranu. nawet podsluchuje przez zarowki. https://www.youtube.com/watch?v=gHxZUb0VAa8 <rs>

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Marek
Data: 6 Sie 2013
On Mon, 05 Aug 2013 23:35:15 -0400, rs <no.address(at)no.spam.info>
wrote:
> [...]
Wcale nie trzeba by─ç na ┼Ťcis┼ée tajnym spotkaniu, pojed┼║ do Chin i zostaw laptopa w pokoju hotelowym. Du┼╝e prawdopodobienstwo, ┼╝e dysk skopiuj─ů :-)
Marek

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Piotr Rezmer
Data: 13 Sie 2013
Marek pisze:

> Wcale nie trzeba by─ç na ┼Ťcis┼ée tajnym spotkaniu, pojed┼║ do Chin i zostaw > laptopa w pokoju hotelowym. Du┼╝e prawdopodobienstwo, ┼╝e dysk skopiuj─ů :-) >
Czyli Chiny mog─ů reklamowa─ç wycieczki do swojego kraju jako biezpieczne. A jak Ci kiedy┼Ť stracisz dane, to mo┼╝esz odzyska─ç od nich backup.
pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Dominik & Co
Data: 13 Sie 2013
Dnia 13.08.2013 Piotr Rezmer <p.r(at)bezBzdur.pl> napisał/a:

> A jak Ci kiedy┼Ť stracisz dane, to mo┼╝esz odzyska─ç od nich backup.
┼╗e zacytuj─Ö klasyka: "Only wimps use tape backup: real men just upload their important stuff on ftp, and let the rest of the world mirror it" :-)
Dominik & k─ůpany (via slrn) "Wszyscy chc─ů naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra─ç." (S.J. Lec) Wyra┼╝am wy┼é─ůcznie prywatne pogl─ůdy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F
Data: 6 Sie 2013
U┼╝ytkownik "Mario"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci
>W stanie wojennym m├│wi┼éo si─Ö, ┼╝e telefony typu Bartek umo┼╝liwiaj─ů >zdalne pods┼éuchiwanie mimo s┼éuchawki od┼éo┼╝onej na wide┼éki. Trzeba >by┼éo wyjmowa─ç we tyczk─Ö z gniazdka :)
Tak wprost to chyba nie umozliwialy. Ale kto wie czy nie odwiedzili nas panowie i nie ulepszyli telefonu, albo nie dostalismy ulepszonego juz z przydzialu. Zreszta ... czy w Watergate nie montowano podsluchow wlasnie w telefonach ? Bartki proste byly (podobnie jak inne telefony w tych czasach) to i dalo sie sprawdzic co robia. Komorki nie sprawdzisz.
>Teraz mo┼╝na wyjmowa─ç bateri─Ö z fona.
Teraz jest tez pare innych technologii - jestes pewnien ze nie masz dodatkowej bateryjki w telefonie ? J.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Data: 11 Sie 2013
S─ů dowody na to, ┼╝e Google wsp├│┼épracuje z NSA, cho─çby to -> http://www.komputerswiat.pl/nowosci/bezpieczenstwo/2010/05/google-dostanie-wsparcie-nsa-w-walce-z-hakerami.aspx FBI to piku┼Ť przy NSA.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F.
Data: 6 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Data: 6 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F
Data: 6 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Mr. Misio
Data: 6 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Data: 6 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F
Data: 7 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Data: 7 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Mr. Misio
Data: 7 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: rs
Data: 6 Sie 2013

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: K
Data: 5 Sie 2013
W dniu 05-08-2013 11:34, atm pisze:
> Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i... > http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/ >
albo jesli telefon jest supportowany, to wgrac sobie replicatora. replicator nie ma dostepu do google play i apki z playa na nim nie dzialaja.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: Krzysztof 45
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 11:34, atm pisze:
> Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i... > http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/ >
T68i? LOL. Rozmowy telefoniczne z aparat├│w z wk┼éadk─ů W66 by┼éy ju┼╝ dawno pods┼éuchiwane. Zna┼ée┼Ť te czasy? Ogl─ůda┼ée┼Ť to? Oczywi┼Ťcie to komedia, ale to fakt kt├│ry s┼éysza┼éo si─Ö w tych czasach w s┼éuchawce. http://www.youtube.com/watch?v=rNChq7hLUjc W tamtych czasach i wcze┼Ťniejszych jak si─Ö mia┼éo co┼Ť do POWIEDZENIA m├│wi┼éo si─Ö 'rozmowa nie na telefon' To powiedzenie funkcjonuje do dzisiaj nawet w ┼Ťr├│d ludzi nie znaj─ůcych lub nie ┼Ťwiadomych nowoczesnych technologi. Czy Ty my┼Ťlisz ┼╝e z biegiem lat i rozwoju technologi b─Ödziesz mniej tajemniczy w czasach globalnej kontroli? Taki system nie zosta┼é by dopuszczony. Martwi Ciebie Android lub inne systemy. Ty wiesz ile informacji mo┼╝na zebra─ç w miesi─ůc, dwa lub trzy po ┼Ťmieciach kt├│re wyrzucasz z domu? Szok. Android przy tym ┼Ťmietniku to piku┼Ť.
Krzysiek

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: atm
Data: 5 Sie 2013

Widzisz, jest kluczowa roznica miedzy tym co laduje w smieciach a tym do czego jestesmy zachecani aby skladowac w smartfonie/chmurze. Programy do przechowywania hasel, dane formularzy zapisane w przegladarce, dostep do konta przez NFC, notatki i inne cenne informacje zapisane w przeznaczonych do tego programach, FB z cala hisoria korespondencji, zdjecia i filmy nakrecone aparatem - pododno 25% uzytkownikow trzyma rowniez te rozbierane: http://tech.wp.pl/kat,130058,title,25-proc-osob-ma-swoje-nagie-zdjecia-w-telefonie-A-ty,wid,15393684,wiadomosc.html Podtrzymuje zatem roznice miedzy smieciami, gdzie ladauja rzeczy zbedne i w wielu przypadkach potraktowane niszczarka a smartfonem i danymi skladowanymi bezposrednio w jego pamieci lub chmurze (ktorej wlasciclel ma duzo roznego rodzaju praw w stosunku do tych danych). Osobiscie bardzo sie tym nie przejmuje, bo w moim przypadku ilosc danych trzymanych w smartfonie nie rozni sie znaczaco od tego co trzymalem we wczesniej wzmiankowanej T68i. Dla niektorych jednak to nie tylko centrum rozrywki ale tez centurm zycia spolecznego i osobistego.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: John Kołalsky
Data: 6 Sie 2013

U┼╝ytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"(at)vp.pl>

Chyba tylko w┼Ťr├│d tych.
Znaczy kto konkretnie by do tego nie dopu┼Ťci┼é ? Bo ja to widz─Ö tak, ┼╝e chodzi wy┼é─ůczie o kas─Ö a nie o kontrol─Ö. Taka w┼éa┼Ťnie r├│┼╝nica mi─Ödzy tym co by┼éo kiedy┼Ť a tym co jest dzisiaj.
Nie wiem, dowiedz─ů si─Ö ┼╝e nie segreguj─Ö ┼Ťmieci i mandat przywal─ů ?

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: ALEX Alpha MR
Data: 6 Sie 2013
Dnia Tue, 6 Aug 2013 18:59:09 +0200, John Kołalsky napisał(a):

> [...]
Nie chc─Ö Ci psu─ç dobrego samopoczucia: http://www.dobreprogramy.pl/Nowe-luki-w-Samsung-SmartTV-telewizor-bedzie-ogladal-Ciebie,News,45425.html
ALEX Alpha MR, Pod Cusim─ů Cesarska Marynarka Japo┼äska nie tylko zatopi┼éa flot─Ö rosyjsk─ů, zatopi┼éa co┼Ť o wiele wi─Öcej: mit o wy┼╝szo┼Ťci bia┼éej rasy :-D

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: J.F
Data: 6 Sie 2013
U┼╝ytkownik "ALEX Alpha MR"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup
telewizor ? patrze na kamerke w notebooku. A ona patrzy na mnie. Jak mam sie dowiedziec czy ktos z niej akurat nie korzysta ? Na szczescie z tekturka jeszcze zaden hacker nie wygral :-) A smieci http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14372930,Kontrola_segregacji_smieci_dopiero_od_przyszlego_roku_.html Komendant wroc┼éawskiej stra┼╝y miejskiej zwr├│ci┼é si─Ö do w┼éadz miasta z wnioskiem o 30 dodatkowych etat├│w dla Referatu Ochrony ┼Ürodowiska. Nowi pracownicy maj─ů si─Ö zaj─ů─ç kontrol─ů segregacji ┼Ťmieci. B─Öd─ů sprawdza─ç, czy wroc┼éawianie, kt├│rzy zadeklarowali sortowanie odpad├│w, rzeczywi┼Ťcie to robi─ů i czy robi─ů to prawid┼éowo A ilez sie zaszczedzi, jak kazdy bedzie mial nad smietnikiem kamere :-) J.

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: ALEX Alpha MR
Data: 6 Sie 2013
Dnia Tue, 6 Aug 2013 19:22:03 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
Dobre pytanie. Zreszt─ů pono─ç do nowoczesnych samochod├│w te┼╝ da si─Ö w┼éama─ç.
Pope┼éniasz my┼Ťlozbrodni─Ö ;-)
Chyba powoli czas si─Ö przyzwyczaja─ç do czas├│w wszechobecnego szpiegostwa :-(

Autor: John Kołalsky
Data: 6 Sie 2013

U┼╝ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx(at)poczta.onet.pl>

Nosz ... jak si─Ö do tego "przygotowywali" to grozili sankcjami za niewype┼énienie deklaracji na kt├│rej by┼éo: - ┼╝e segregowa─ç (innej opcji pono─ç nie nale┼╝a┼éo wybiera─ç cho─ç by┼éa pono─ç przez pomy┼ék─Ö) - ilu mieszka - ilu zameldowanych Co zamieszkuj─ůcy, ale niew┼éa┼Ťciwiel mo┼╝e powiedzie─ç o ilo┼Ťci os├│b zameldowanych ?! Przyszed┼é lipiec. Sierpie┼ä. Nie zmieni┼éo si─Ö kompletnie nic. Pojemniki stoj─ů na ┼Ťrodku osiedla, jak sta┼éy na d┼éugo przed tymi pomys┼éami. Nikt nie b─Ödzie tam zap..┼é bo po choler─Ö jak ma zsyp. Segregowanie i tak ograniczy┼éoby si─Ö do odrzucenia masy plastikowych butelek i metalowych puszek, co mo┼╝na zrobi─ç zupe┼énie automatycznie. Natomiast ... wystawi┼éem ko┼éo ┼Ťmietnika uszkodzonego UPSa. Za 3 godziny zerkam a tam .. matka z c├│rk─ů rozbieraj─ů go na cz─Ö┼Ťci pierwsze. Zostawiaj─ů obudow─Ö bo pomalowana i elektronik─Ö, bo niestalowa, ale aluminiowy radiator ma, raczej nie tkn─Öli. A zwykle wystarczaj─ů 2 godziny.
A ten telewizor z kamer─ů podgl─ůdaj─ůc─ů to na ka┼╝dym pi─Ötrze czy tylko na dole ? :-)

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: John Kołalsky
Data: 6 Sie 2013

U┼╝ytkownik "ALEX Alpha MR" <kill(at)spamers.us>

Ze ┼Ťmietnika ?

Re: Ciag dalszy inwigilacji

Autor: the_foe
Data: 5 Sie 2013
W dniu 2013-08-05 11:34, atm pisze:
> Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i... > http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/ >
zycze im powodzenia chocby z telefonami HTC ktore defaultowo blokuja mozliwosc zgrywania rozmów (co najwyzej da sie cos nagrac na glosnomówiacym). Bez zabaw ze zmiana softu, kernela jest to nie do ominiecia. Poza tym po co im to, jak zapewne sa w stanie wyłapywać bezposrednio rozmowe GSM i dekodowac ja w locie? Chyba ze chodzi o Skype, ale przeciez M$ jest w PRISM...
(at)foe_pl