Nie znalaz│e tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

WrˇŠ do strony grupy

laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Tomasz
Data: 25 Sie 2013
witam

Jestem na urlopie, w rejonie w ktorym aero2 miał działać, ale niema
zasięgu. Poradziłem sobie, ale chciałbym jeszcze raz zebrać wnioski
razem do kupy, mo┼╝e przy nast─Öpnych dyskusjach, b─Ödziecie linkowa─ç do
momich przemy┼Ťle┼ä.

Zalety Tabletu/laptopa/netbooka z wbudowanym modemem:
nie wystaje, nie trzeba pami─Öta─ç aby zabra─ç.
wady:
kosztuje wi─Öcej ni┼╝ zewn─Ötrzne urz─ůdzenie
w zasadzie wymaga drugiej karty sim (czasami wada, czasami zaleta)
za parę lat nie będzie obsługiwał topowych/użytecznych technologii
jest w zasadzie niewymienialny, lub wymiana b─Ödzie kosztowna
w wypadku marnego zasi─Ögu, niema nadziei na popraw─Ö. tu jeszcze jedna
dygresja. w domu, to si─Ö u┼╝ywa kabelka albo wifi, na wyje┼║dzie - w┼éa┼Ťnie
modemu. o ile kto┼Ť u┼╝ywa tylko na dzia┼éce - fanie. a jak kto┼Ť u┼╝ywa na
wczasach, na delegacji.. to?

modem zewn─Ötrzny:
Wady, w┼éa┼Ťciwie jedyna i to nie do ko┼äca - wystaje
Zalety: jest tańszy, można go wystawić na kalelku za okno, co w
niekt├│rych przypadkach jest jedyn─ů mo┼╝liwo┼Ťci─ů korzystania z netu, chyba
┼╝e kto┼Ť woli siedzie─ç na podw├│rku s┼éo┼äcu/deszczu z przyciemnionym
ekranem, bo bateria trzyma 20 minut.
jest rozwojowy, bo stary można sprzedać, kupić nowy (tak musiałem zrobić
jak na rynku pojawiło się aero2)
mo┼╝na go wetkn─ů─ç w router, mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç za pendriva.

Wyj┼Ťcie trzecie: wifi router
jak wiadomo wszystkei nowe urz─ůdzenia typu tablet, laptop maj─ů wifi,
ktrego zasi─Ög i tak jest marny, ale zazwyczaj wystarcza na pokrycie
mieszkania. O ile same routery wifi s─ů drogie - znaczy co┼Ť ko┼éo 200z┼é,
to taki router mo┼╝na zrobi─ç ze starego telefonu. ja akurat starego
telefonu nie miałem, więc wykorzystałem sgs2. działa fenomenalnie.
telefon stał na oknie gdzie był najlepszy zasięg, a laptop i tablet
miały internet po wifi. niestety bez stałego podpięcia do zasilacza w
praktyce się nieda, bo telefon wytrzymywał 3 godziny.

reasumuj─ůc: najlepiej wychodzi router wifi.  pe┼éna wygoda i przyst─Öpna cena

ToMasz

PS. Dzisiejszy odcinek sponsorował pakiet 6giga na wakacje.
PSS Musia┼éem wyj─ů─ç z telefonu podstawow─ů kart─Ö sim, ale uruchomi┼éem na
telefonie cSIPsimple (telefon przez internet), na nim numer stacjonarny
- na który przekierowałem rozmowy z mojej wyjętej karty sim. Działa

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Waldek Godel
Data: 25 Sie 2013
Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:27:38 +0200, Tomasz napisa│(a):

> WyjÂcie trzecie: wifi router > jak wiadomo wszystkei nowe urz▒dzenia typu tablet, laptop maj▒ wifi, > ktrego zasiŕg i tak jest marny, ale zazwyczaj wystarcza na pokrycie > mieszkania. O ile same routery wifi s▒ drogie - znaczy co ko│o 200z│, > to taki router mo┐na zrobiŠ ze starego telefonu. ja akurat starego > telefonu nie mia│em, wiŕc wykorzysta│em sgs2. dzia│a fenomenalnie. > telefon sta│ na oknie gdzie by│ najlepszy zasiŕg, a laptop i tablet > mia│y internet po wifi. niestety bez sta│ego podpiŕcia do zasilacza w > praktyce siŕ nieda, bo telefon wytrzymywa│ 3 godziny. > > reasumuj▒c: najlepiej wychodzi router wifi. pe│na wygoda i przystŕpna cena >
Tak. MiFi - │atwo zmieniŠ SIM, │atwo zrobiŠ upgrade (zarˇwno samego Mifi jak i laptopa), w razie problemˇw z zasiŕgiem mo┐na zostawiŠ na oknie, samemu wygodnie siedz▒c w Ârodku pomieszczenia
Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz▒d mo┐e zrobiŠ dla ciebie. Zapytaj, czy mˇg│by tego nie robiŠ.

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: JoteR
Data: 25 Sie 2013
"Tomasz" napisał:

> Zalety Tabletu/laptopa/netbooka z wbudowanym modemem: > nie wystaje, nie trzeba pami─Öta─ç aby zabra─ç. > wady: > [...] w domu, to si─Ö u┼╝ywa kabelka albo wifi, na wyje┼║dzie - w┼éa┼Ťnie > modemu. o ile kto┼Ť u┼╝ywa tylko na dzia┼éce - fanie. a jak kto┼Ť u┼╝ywa na > wczasach, na delegacji.. to?
No w┼éa┼Ťnie - co? Bo u┼╝ywam netbooka z wbudowanym modemem 3g i wetkni─Öt─ů we┼ä kart─ů Aero. Na delegacjach, dzia┼éki nie mam. Generalnie dzia┼éa, cz─Östo lepiej, ni┼╝ hotelowa sie─ç Wi-Fi, zw┼éaszcza wieczorami, gdy go┼Ťcie po kolacji zaczynaj─ů ci─ůgn─ů─ç pornosy. W├│wczas nawet internet z Play, dostarczany via telefon sprz─Ögni─Öty przez BT jest demonem pr─Ödko┼Ťci ;-)
> modem zewn─Ötrzny: > Wady, w┼éa┼Ťciwie jedyna i to nie do ko┼äca - wystaje
Lub (szczeg├│lnie w przypadku tabletu) dynda na kabelku. Kt├│ry te┼╝ trzeba pami─Öta─ç zabra─ç. W przypadku laptopa wol─Ö zaprz─ůc do tego sw├│j telefon, przynajmniej troch─Ö si─Ö pod┼éaduje. JoteR

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 26 Sie 2013
Tomasz nabazgrał(a):

> Wyj┼Ťcie trzecie: wifi router > jak wiadomo wszystkei nowe urz─ůdzenia typu tablet, laptop maj─ů wifi, > ktrego zasi─Ög i tak jest marny, ale zazwyczaj wystarcza na pokrycie > mieszkania. O ile same routery wifi s─ů drogie - znaczy co┼Ť ko┼éo 200z┼é,
Mam ZTE MF60, cena w┼éa┼Ťnie ok 200z┼é ale zaleta taka ┼╝e wsadzam do plecaka i mam WiFi do tego dzia┼éa z ka┼╝d─ů sieci─ů, wydaje mi si─Ö ┼╝e d┼éu┼╝ej potrzyma na baterii ni┼╝ tel odpalony jako WiFi no i jest 4x mniejszy ni┼╝ telefon z funkcj─ů routera. A... i ci─Ö┼╝ej go uszkodzi─ç typu zbi─ç ekran.
> to taki router mo┼╝na zrobi─ç ze starego telefonu. ja akurat starego > telefonu nie mia┼éem, wi─Öc wykorzysta┼éem sgs2. dzia┼éa fenomenalnie. telefon > sta┼é na oknie gdzie by┼é najlepszy zasi─Ög, a laptop i tablet mia┼éy internet > po wifi. niestety bez sta┼éego podpi─Öcia do zasilacza w praktyce si─Ö nieda, > bo telefon wytrzymywa┼é 3 godziny. > reasumuj─ůc: najlepiej wychodzi router wifi. pe┼éna wygoda i przyst─Öpna > cena
Trzeba mie─ç tel obs┼éuguj─ůcy 900MHz dla Aero2 a to ju┼╝ raczej nowe maszynki wi─Öc tanio nie b─Ödzie.
> PS. Dzisiejszy odcinek sponsorował pakiet 6giga na wakacje.
Obecnie te┼╝ mam odpalony :)
www.bezwypadkowy.net - Sprawd┼║ histori─Ö auta i zobacz czy nie by┼éo wrakiem. www.automo.pl - Sprawd┼║ VIN, wyposa┼╝enie, przebieg, histori─Ö wypadkow─ů.

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: animka
Data: 26 Sie 2013
W dniu 2013-08-26 09:09, Chris pisze:
> Mam ZTE MF60, cena w┼éa┼Ťnie ok 200z┼é ale zaleta taka ┼╝e wsadzam do plecaka i > mam WiFi do tego dzia┼éa z ka┼╝d─ů sieci─ů, wydaje mi si─Ö ┼╝e d┼éu┼╝ej potrzyma na > baterii ni┼╝ tel odpalony jako WiFi no i jest 4x mniejszy ni┼╝ telefon z > funkcj─ů routera. > A... i ci─Ö┼╝ej go uszkodzi─ç typu zbi─ç ekran.
Ju┼╝ cen─Ö podnie┼Ťli: http://www.ceneo.pl/Routery;szukaj-zte+mf60?se=bHi6FrDGYfkusHuNbCS4e8suYNmaiX-8&gclid=CLucqu7am7kCFQgQ3godgnwAJQ
animka

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 27 Sie 2013
animka nabazgrał(a):

> Ju┼╝ cen─Ö podnie┼Ťli: > http://www.ceneo.pl/Routery;szukaj-zte+mf60?se=bHi6FrDGYfkusHuNbCS4e8suYNm > aiX-8&gclid=CLucqu7am7kCFQgQ3godgnwAJQ
Szukaj na Allegro, z T-M można kupic po 200-220 zł nówki sztuki.

Autor: animka
Data: 27 Sie 2013
W dniu 2013-08-27 09:18, Chris pisze:
> animka nabazgrał(a): >
Nie kupi─Ö, bo mi juz niepotrzebny. Na Allegro to zreszt─ů mog─ů by─ç jakie┼Ť felerne.
animka

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 28 Sie 2013
animka nabazgrał(a):

> Nie kupi─Ö, bo mi juz niepotrzebny.
Ok..
> Na Allegro to zreszt─ů mog─ů by─ç jakie┼Ť felerne.
Uzasadnij ... czym si─Ö r├│┼╝ni─ů .. jeden nowy z lokalnego sklepu i drugi nowy z allegro

Autor: sqlwiel
Data: 28 Sie 2013
W dniu 2013-08-28 08:42, Chris pisze:
> animka nabazgrał(a):
Oczywi┼Ťcie, ┼╝e "mog─ů by─ç felerne". Podobnie, jak wsz─Ödzie.

Odpisze Ci, ┼╝e nie ma czasu szuka─ç :) podobnie jak mnie na pro┼Ťb─Ö, o uzasadnienie, ┼╝e na jdtech s─ů k┼éamliwe informacje. To Animka. Poza kategoryzacj─ů.
Dzi─Ökuj─Ö. Pozdrawiam. sqlwiel.

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: animka
Data: 28 Sie 2013
W dniu 2013-08-28 08:46, sqlwiel pisze:
> [...]
Odpowiedzialam Ci. Dopisałam w swojej pierwszej odpowiedzi.
animka

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: animka
Data: 28 Sie 2013

A do jakiej kategoryzacji Ty się zaliczasz? (Czyżby Murzyn, który nie lubi białych to napisał?).
animka

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: animka
Data: 28 Sie 2013
W dniu 2013-08-28 08:42, Chris pisze:
> animka nabazgrał(a): >
Nie uzasadni─Ö. Po prostu na allegro zawsze jest wi─Öksze ryzyko, ┼╝e si─Ö kupi bubel, co nie oznacza, ┼╝e na allegro nie kupuj─Ö.
animka

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 29 Sie 2013
animka nabazgrał(a):

> Nie uzasadni─Ö. Po prostu na allegro zawsze jest wi─Öksze ryzyko, ┼╝e si─Ö > kupi bubel, co nie oznacza, ┼╝e na allegro nie kupuj─Ö.
ALE PODAJ ARGUMENT CZYM SI─ś R├ô┼╗NI TEN SAM SPRZET W SKLEPIE STACJONARNYM OD TEGO WYS┼üANEGO KURIEREM I KUPIONYM PRZEZ INTERNET !!! TAK CI─ś┼╗KO ZROZUMIE─ć PYTANIE ?? Dodam ┼╝e oba sprz─Öty w 99.999999999999% pochodz─ů od tego samego ┼║r├│d┼éa.

Autor: Akarm
Data: 29 Sie 2013
W dniu 2013-08-29 09:02, Chris pisze:
> TAK CI╩»KO > ZROZUMIEĂ PYTANIE ??
Ty naprawdŕ jeste idiot▒.
Akarm http://bykom-stop.avx.pl

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 29 Sie 2013
Akarm nabazgra│(a):

> Ty naprawdŕ jeste idiot▒.
Nie wiem czy chcesz mnie obraziŠ czy po prostu uwa┐asz to za zbŕdn▒ konwersacjŕ ...
www.bezwypadkowy.net - Sprawd╝ historiŕ auta i zobacz czy nie by│o wrakiem. www.automo.pl - Sprawd╝ VIN, wyposa┐enie, przebieg, historiŕ wypadkow▒.

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Akarm
Data: 29 Sie 2013
W dniu 2013-08-29 09:18, Chris pisze:
> Akarm nabazgra│(a): >
Po prostu stwierdzam fakt. Nawet Ârednio rozgarniŕty, po przeczytaniu kilku wypowiedzi tej tŕpej chamicy, wie ┐e jakakolwiek prˇba podjŕcia dyskusji mija siŕ z celem.
Akarm http://bykom-stop.avx.pl

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 29 Sie 2013
Akarm nabazgra│(a):

> Po prostu stwierdzam fakt.
A tu mnie obra┐asz ...
> Nawet Ârednio rozgarniŕty, po przeczytaniu kilku wypowiedzi tej tŕpej > chamicy, wie ┐e jakakolwiek prˇba podjŕcia dyskusji mija siŕ z celem.
Ale tu siŕ zgodzŕ :) w sumie pope│ni│em wtopŕ daj▒c odp...

Autor: Santana
Data: 30 Sie 2013

U┐ytkownik "Akarm"  napisa│ w wiadomoÂci grup

> [...]
>Po prostu stwierdzam fakt. >Nawet Ârednio rozgarniŕty, po przeczytaniu kilku wypowiedzi tej tŕpej >chamicy, wie ┐e jakakolwiek prˇba podjŕcia dyskusji mija siŕ z celem.
Widzŕ ┐e te┐ nie do ko˝ca ogarniasz. Od dawna wiadomo ┐e animka to facet :P

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Liwiusz
Data: 29 Sie 2013
W dniu 2013-08-29 09:02, Chris pisze:
> ALE PODAJ ARGUMENT CZYM SI─ś R├ô┼╗NI TEN SAM SPRZET W SKLEPIE STACJONARNYM > OD TEGO WYS┼üANEGO KURIEREM I KUPIONYM PRZEZ INTERNET !!! TAK CI─ś┼╗KO > ZROZUMIE─ć PYTANIE ??
Na allegro cz─Ö┼Ťciej trafi si─Ö na sprz─Öt refubrished, czy zwr├│cony od innego kupuj─ůcego, a informacja na aukcji nie jest wyra┼║na, albo nie ma jej wcale.
Liwiusz

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 29 Sie 2013
Liwiusz nabazgrał(a):

> Na allegro cz─Ö┼Ťciej trafi si─Ö na sprz─Öt refubrished, czy zwr├│cony od > innego kupuj─ůcego, a informacja na aukcji nie jest wyra┼║na, albo nie ma > jej wcale.
To dalej kupuj od zielonych listków na allgro, ja kupuję od firm i nigdy nie miałem problemu.

Autor: animka
Data: 29 Sie 2013
W dniu 2013-08-29 09:10, Liwiusz pisze:
> [...]
Tak to mniej wiecej wygl─ůda.
animka

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Trybun
Data: 29 Sie 2013
W dniu 2013-08-29 09:02, Chris pisze:
> Nie uzasadni─Ö. Po prostu na allegro zawsze jest wi─Öksze ryzyko, ┼╝e si─Ö > kupi bubel, co nie oznacza, ┼╝e na allegro nie kupuj─Ö. > > ALE PODAJ ARGUMENT CZYM SI─ś R├ô┼╗NI TEN SAM SPRZET W SKLEPIE > STACJONARNYM OD TEGO WYS┼üANEGO KURIEREM I KUPIONYM PRZEZ INTERNET !!! > TAK CI─ś┼╗KO ZROZUMIE─ć PYTANIE ?? > > Dodam ┼╝e oba sprz─Öty w 99.999999999999% pochodz─ů od tego samego ┼║r├│d┼éa. >
Mo┼╝e by─ç wadliwy, u┼╝ywany itd. po prostu kto┼Ť mo┼╝e chcie─ç pozby─ç si─Ö bubla, albo wr─Öcz zapakowana ceg┼éa. Na Allegro mo┼╝e sprzedawa─ç byle ┼éajza bez faktycznego sta┼éego zameldowania, a wi─Öc nienamierzalna, natomiast sklepy internetowe to ju┼╝ w znacznej wi─Ökszo┼Ťci podmioty gospodarcze. Przyznam szczerze ┼╝e ja nie kupi┼ébym nic na Allegro powy┼╝ej 100z┼é. Nawet mimo tego ┼╝e sprzedawca mia┼éby wystawione super opinie.

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 29 Sie 2013
Trybun nabazgrał(a):

> Mo┼╝e by─ç wadliwy, u┼╝ywany itd. po prostu kto┼Ť mo┼╝e chcie─ç pozby─ç si─Ö > bubla, albo wr─Öcz zapakowana ceg┼éa. Na Allegro mo┼╝e sprzedawa─ç byle ┼éajza > bez faktycznego sta┼éego zameldowania, a wi─Öc nienamierzalna, natomiast > sklepy internetowe to ju┼╝ w znacznej wi─Ökszo┼Ťci podmioty gospodarcze. > Przyznam szczerze ┼╝e ja nie kupi┼ébym nic na Allegro powy┼╝ej 100z┼é. Nawet > mimo tego ┼╝e sprzedawca mia┼éby wystawione super opinie.
Jak wy┼╝ej ... kupuj od zielonych to miej stracha .. ja kupuj─Ö od firm i nie mam z tym problemu. Do tego przy zakupie internetowym masz ustawowo 10dni na zwrot bez podania przyczyny a tego w sklepie stacjonarnym nie ma.

Autor: Trybun
Data: 29 Sie 2013
W dniu 2013-08-29 09:20, Chris pisze:
> Trybun nabazgrał(a): >
Ryzyko zakupienia bubla wyst─Öpuje wsz─Ödzie, jednak na Allegro jest ono znacznie wi─Öksze. I oczywi┼Ťcie nie mam tu na my┼Ťli kupowania od firm, gdzie Allegro jest tylko po┼Ťrednikiem. Co mi po takim prawie skoro zareklamowany towar wr├│ci do mnie z powrotem, z adnotacj─ů "adresat nieznany"?

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 29 Sie 2013
Trybun nabazgrał(a):

> Ryzyko zakupienia bubla wyst─Öpuje wsz─Ödzie, jednak na Allegro jest ono > znacznie wi─Öksze. I oczywi┼Ťcie nie mam tu na my┼Ťli kupowania od firm, > gdzie Allegro jest tylko po┼Ťrednikiem. > Co mi po takim prawie skoro zareklamowany towar wr├│ci do mnie z powrotem, > z adnotacj─ů "adresat nieznany"?
A to firmy tak szybko si─Ö sk┼éadaj─ů ? sprzedaj─ů par─Ö tysi─Öcy produkt├│w na allegro ale specjalnie dla ciebie zamkn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç :) mo┼╝na kupowa─ç i to bezpiecznie tylko z g┼éow─ů ... wiadomo ┼╝e np. TV kosztuj─ůcy wsz─Ödzie po ~5000z┼é i nagle jeden sprzedawca ma go za ~2000z┼é to nie jest raczej oferta do kupna tylko wa┼éek do tego standardowo p┼éatno┼Ť─ç przez westernu union bo sprzedawca jest w Angli ale kas─Ö chc─Ö wys┼éa─ç do rodziny w RPA ... :)

Autor: Maciej Bebenek
Data: 26 Sie 2013
Tomasz <twitek4@gazeta.pl> wrote:

> reasumuj─ůc: najlepiej wychodzi router wifi. pe┼éna wygoda i przyst─Öpna cena
Po paru latach praktyki twierdz─Ö, ┼╝e modem w ka┼╝dym urz─ůdzeniu: i laptopie i tablecie. Mifi to dodatkowa bateria, k┼éopot itp. Jedyne odst─Öpstwo za granic─ů, z lokaln─ů kart─ů data, wtedy rol─Ö graj─ů koszty. Ale ja inny jestem ;-)

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Chris
Data: 27 Sie 2013
Maciej Bebenek nabazgrał(a):

> Po paru latach praktyki twierdz─Ö, ┼╝e modem w ka┼╝dym urz─ůdzeniu: i laptopie > i tablecie. Mifi to dodatkowa bateria, k┼éopot itp. Jedyne odst─Öpstwo za > granic─ů, z lokaln─ů kart─ů data, wtedy rol─Ö graj─ů koszty. > Ale ja inny jestem ;-)
Masz racj─Ö ale czasami ci─Ö┼╝ko trafi─ç na taki sprz─Öt a po drugie je┼Ťli jest to cena podskakuje drastycznie.

Autor: J.F
Data: 27 Sie 2013
U┼╝ytkownik "Maciej Bebenek"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci
>Po paru latach praktyki twierdz─Ö, ┼╝e modem w ka┼╝dym urz─ůdzeniu: i >laptopie >i tablecie. Mifi to dodatkowa bateria, k┼éopot itp. Jedyne odst─Öpstwo >za >granic─ů, z lokaln─ů kart─ů data, wtedy rol─Ö graj─ů koszty. >Ale ja inny jestem ;-)
No ale w Polsce tez przysluguje jedna karta Aero2 na osobe :-) ( ... hm, na dzieci wyrobic sie da ? ) Modem w kazdym urzadzeniu to tez wymog wszystkich standardow we wszystkich urzadzeniach. A bateria ... dodatkowa to zaleta, choc kablownia sie robi :-) J.

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: sqlwiel
Data: 27 Sie 2013
W dniu 2013-08-27 09:26, J.F pisze:

> No ale w Polsce tez przysluguje jedna karta Aero2 na osobe :-) > ( ... hm, na dzieci wyrobic sie da ? )
babcie, ciocie, mamy, te┼Ťciowe... Wystarczy.

Autor: Maciej Bebenek
Data: 27 Sie 2013
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
Nie b─ůd┼║my peweksami, nie chciejmy wszystkiego za darmo. Jako┼Ť w ko┼äcu ten doch├│d narodowy trzeba wyrobi─ç :-P
> Modem w kazdym urzadzeniu to tez wymog wszystkich standardow we wszystkich urzadzeniach. > > A bateria ... dodatkowa to zaleta, choc kablownia sie robi :-) >
Ja ju┼╝ ze dwie baterie zewn─Örzne za┼éatwi┼éem w ten spos├│b, ┼╝e kabelki pogubi┼éem... Czyli formalnie baterie s─ů, ale ma┼éo u┼╝ywalne. A w ka┼╝dej inny standard pod┼é─ůczenia :-(

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: J.F
Data: 27 Sie 2013
U┼╝ytkownik "Maciej Bebenek"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci
>Nie b─ůd┼║my peweksami, nie chciejmy wszystkiego za darmo. Jako┼Ť w >ko┼äcu ten >doch├│d narodowy trzeba wyrobi─ç :-P
No, ale pare kart z abonamentem na internet to juz troche wplywa na punkt widzenia :-)
>Ja ju┼╝ ze dwie baterie zewn─Örzne za┼éatwi┼éem w ten spos├│b, ┼╝e kabelki >pogubi┼éem... Czyli formalnie baterie s─ů, ale ma┼éo u┼╝ywalne. A w >ka┼╝dej inny >standard pod┼é─ůczenia :-(
Tak to jest jak sie nie mysli przed zakupem :-) Ale ja mialem na mysli raczej zasilacze sieciowe, bo bateria wewnetrzna wiadomo - na dlugo nie starczy i trzeba zasilacz podlaczac. J.

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: Maciej Bebenek
Data: 27 Sie 2013
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
> U┼╝ytkownik "Maciej Bebenek" napisa┼é w wiadomo┼Ťci
Ta, pr├│buj pomy┼Ťle─ç, jak wszystko zamkni─Öte w pi─Öknym l┼Ťni─ůcym blistrze :-P

Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Autor: GLaF
Data: 27 Sie 2013
Dnia Tue, 27 Aug 2013 09:26:22 +0200, J.F napisa│(a):

> No ale w Polsce tez przysluguje jedna karta Aero2 na osobe :-) > ( ... hm, na dzieci wyrobic sie da ? )
Tylko na pe│noletnie.
GLaF