Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

stabilnosc kolumn

Autor: Deker
Data: 6 Mar 2002
Witam

Mam pytanie - jak poprawic stabilnosc kolumn podlogowych?
Moje kolumny (Dali 606 na kolcach z podkladkami (WAF:()) moga sie przewrocic
po uderzeniu ich krzeslem lub samochodzikiem, a takie pomysly zaczynaja
przychodzic do glowy mojej corce (14msc).
Jak poprawic ich stabilnosc - nie chcialbym ich wstawiac do rogow pokoju....
Czy wyjecie podkladek i postawienie ich na mozaice na samych kolcach
przyniesie znaczaca poprawe (zona jakos te "dziury" przezyje)?

Pozdrawiam

Deker

Re: stabilnosc kolumn

Data: 10 Mar 2002

Re: stabilnosc kolumn

Autor: Deker
Data: 11 Mar 2002

Re: stabilnosc kolumn

Data: 12 Mar 2002

Re: stabilnosc kolumn

Autor: IceManEk
Data: 13 Mar 2002
"Deker" <deker(at)interia.pl> wrote in news:a6j8vn$qub$1(at)news.tpi.pl:

> wiec przy dynamicznym stylu prowadzenia pojazdu przez moja core > niebezpieczenstwo jest realne.....
Kobiety to sie nigdy jezdzic nie naucza:)
IceManEk