Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Licznik kilowatogodzin

Autor: miklukas
Data: 13 Sty 2003
Witam wszystkich!
Mam pytanie. Czy mozna normalnie w sklepie kupić licznik kilowatogodzin?
Ile taki licznik by mógł kosztować tak w przyblizeniu rząd wartości.?
Czy moge go sobie podłączyć na zwykłym przedłuzaczu np. do kompa żeby
sprawdzić ile diabeł pozera prądu.
Pozdrawiammmm

Re: Licznik kilowatogodzin

Autor: Jarek Granat
Data: 13 Sty 2003
miklukas wrote:
> Witam wszystkich! > Mam pytanie. Czy mozna normalnie w sklepie kupić licznik > kilowatogodzin? Ile taki licznik by mógł kosztować tak w przyblizeniu > rząd wartości.? Czy moge go sobie podłączyć na zwykłym przedłuzaczu > np. do kompa żeby sprawdzić ile diabeł pozera prądu.
Nie uwazasz, ze to totalne NTG? Jarek

Re: Licznik kilowatogodzin

Autor: miklukas
Data: 13 Sty 2003
Aleś koleś dowciapny.......

Autor: Genera³ Italia
Data: 14 Sty 2003
zapytaj jeszcze raz, ale zamiast kompa spytaj o wzmacniacz lampowy

Autor: Loccutus
Data: 13 Sty 2003
"miklukas" <miklukas(at)dobczyce.net> wrote in message
> Witam wszystkich! > Mam pytanie. Czy mozna normalnie w sklepie kupić licznik kilowatogodzin? > Ile taki licznik by mógł kosztować tak w przyblizeniu rząd wartości.? > Czy moge go sobie podłączyć na zwykłym przedłuzaczu np. do kompa żeby > sprawdzić ile diabeł pozera prądu.
Czy rozumiesz znaczenie słowa audio ?

Re: Licznik kilowatogodzin

Autor: Andrzej Popowski
Data: 13 Sty 2003
Mon, 13 Jan 2003 22:30:47 +0100, miklukas <miklukas(at)dobczyce.net>
piszesz:

Zobacz http://www.conrad.pl/?gr=71&deep=3
>Czy moge go sobie podłączyć na zwykłym przedłuzaczu np. do kompa żeby >sprawdzić ile diabeł pozera prądu.
NTG, podłącz wzmaczniacz ;-) Pozdrowienia, Andrzej Popowski

Re: Licznik kilowatogodzin

Autor: W.
Data: 14 Sty 2003
mam taki z wyświetlaczem LCD. Kupiłem kiedyś w komisie. Ale identyczny
widziałem w www.conrad.de lub .pl

Witek

Autor: bluefive
Data: 16 Sty 2003
| Witam wszystkich!
| Mam pytanie. Czy mozna normalnie w sklepie kupić licznik kilowatogodzin?

normalnie nie, tylko nienormalnie.

| Ile taki licznik by mógł kosztować tak w przyblizeniu rząd wartości.?

ale o jaki rząd chodzi? SLD czy AWS?

| Czy moge go sobie podłączyć na zwykłym przedłuzaczu np. do kompa żeby
| sprawdzić ile diabeł pozera prądu.

oczywiście. Możesz go podłączyć nawet do żelazka mamusi i rozrusznika serca
babci. Tylko tu diabeł może coś namieszać.

Bye
Rafał

Re: Licznik kilowatogodzin

Autor: Bartman
Data: 16 Sty 2003

> [...]
> Witam wszystkich! > Mam pytanie. Czy mozna normalnie w sklepie kupić licznik kilowatogodzin? > Ile taki licznik by mógł kosztować tak w przyblizeniu rząd wartości.? > Czy moge go sobie podłączyć na zwykłym przedłuzaczu np. do kompa żeby > sprawdzić ile diabeł pozera prądu. > Pozdrawiammmm
Podlacz amperomierz do kabli (a to na pewno mozna kupic), zmierz. Potem to juz tylko matematyka + fizyka. -- Pokłonik ----------------------------------------------- BARTMAN bartman(at)2com.pl GSM 0501/93-93-49 -----------------------------------------------

Re: Licznik kilowatogodzin

Autor: Lenny
Data: 16 Sty 2003

> Podlacz amperomierz do kabli (a to na pewno mozna kupic), zmierz. Potem to > juz tylko matematyka + fizyka.
wlasnie - fizyka- trzeba znac tez przesuniecie fazowe, latwiej bedzie chyba kupic zwykly "kWh-mierz" :) Lenny

Re: Licznik kilowatogodzin

Autor: Bartman
Data: 18 Sty 2003

Użytkownik "Lenny" <Lennyk(at)go2.pl> napisał w wiadomości

> kupic zwykly "kWh-mierz" :)
No dobra, inna metoda przy zastosowaniu licznika zamontowanego w domu. Siadasz i myslisz, czy caly dom mozesz pozbawic pradu. W bezpiecznikach odlaczasz wszystkie pietra