Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi? Poszukaj i zapytaj na forum elektroda.pl

Wróć do strony grupy

Problem z podączeniem Subwoofera - pytanie.

Autor: Odyn
Data: 2 Cze 2003
Witam

Ostatnio zakupiłem zestaw kolumn ktore wykorzystuje do kina domowego - jest
to zaestaw firmy Magnat - w ktorym znajduje sie Magnat Motion Sub 120
(aktywny) - i tu mam problem z podlaczeniem  go do amplitunera - Pioneer
811 - ma on jedno wyjscie do Subwoofera - a w Subwooferze sa dwa wejscia
Line In - Lewe i Prawe (L & R) - nie spotkalem sie z czym takim - czy nie ma
znaczenia do jakiego podlacze ?

Pozdrawiam

Re: Problem z podączeniem Subwoofera - pytanie.

Autor: Leszek Paprocki
Data: 2 Cze 2003

Użytkownik "Odyn" <odyn2@wp.pl> napisał w wiadomości
> 811 - ma on jedno wyjscie do Subwoofera - a w Subwooferze sa dwa wejscia > Line In - Lewe i Prawe (L & R) - nie spotkalem sie z czym takim - czy nie
> [...]
Dwa wejscia sa po to zebys mogl podlaczyc subwoofer do wyjscia z przedwzmacniacza (wtedy jest osobno wyprowadzony lewy i prawy kanal). Jesli masz do dyspozycji wyjscie "sub out" tak jak w Twoim amplitunerze to wlasciwie wszystko jedno do ktorego wejscia w subie podlaczysz. Ewentualnie zajrzyj do instrukcji suba, moze doradzaja uzycie ktoregos z wejsc w takim wypadku. W moim subie (Yamaha) proponuja podlaczenie do wejscia prawego kanalu jesli korzysta sie z "sub out" , chociaz podejrzewam ze tak naprawde to wszystko jedno :) Pozdrawiam Leszek Paprocki